/spanien/barcelona/forum/13186.aspx/spanien/barcelona/forum/13186.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-05-28 19:40
Fan, ingen Puyol alltså. Även om Mascherano har gjort det bra så kääns som Puyols blotta närvaro gör backlinjen säkrare.

Hur som helst; Força Barça!!!"
,Sami
2011-05-28 19:40
Varför ingen Puyol?? Fan!! Han var väl redo för matchen?
Barcelona Andresito
2011-05-28 19:39
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Mascherano Pique Abidal - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa
Barcelonistas
abbe

Va skojar du med mig elr? var fan är puyol, har guardiola tappat förståndet?
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Abbe. - Amb dos pebrots!

Say whaaaat!?

Aja, masken har jag absolut inget emot men ingen Puyol? FAN!
Barcelona Abbe. - Amb dos pebrots!
En el banquillo, Oier, Puyol, Keita, Adriano, Thiago, Afellay y Bojan. Miño, Maxwell, Milito, Fontàs y Jeffren, descartados #fcblive

Milito och Maxwell alltså utanför truppen.
Barcelona NoGo™
2011-05-28 19:38
Undrar vad som hänt med Puyi??
Roja y Azul - FCB
2011-05-28 19:38
Någon som vet hur vädret ser ut för tillfället i wembley?
2011-05-28 19:37
FÖRÄNDRINGAR!

Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Abidal, Sergio, Xavi, Iniesta, Pedro, Messi y Villa.

Ovanstående elva är OFFICIELL.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-28 19:37
Uniteds startelva, om det nu blir den, är rätt väntad. Carrick och Park kommer nog bli viktiga i defensiven då de kommer försöka radera bort Xavi/Iniesta/Messi. Valencia och Chicharito kommer bli grymt farliga på kontringar och viktigt att Puyol och co hänger med. Giggs ska väl slå passningarna och Rooney kommer nog ha en fri roll.

Man U's försvarsspel måste verkligen vara på topp idag om de ska kunna vinna. Antingen ställa upp med en mur eller pressa högt, vilket som måste man göra det riktigt, riktigt bra.
Barcelonistas
2011-05-28 19:36
VISCA EL BARCELONA, MES QUE UN CLUB!
2011-05-28 19:34
Abbe. - Amb dos pebrots!

Awesome!

VizzlA^^ "Gracies Equip"

Den har jag som profilbild på Facebook dagen till ära =)
Barcelona VizzlA^^ "Gracies Equip"
Djävulen och Jesus..
Barças elva: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Villa and Messi.

Edit: Mascherano in, Puyol ut.
Barcelona Barça-MeTi
2011-05-28 19:29
Visca Barca, Visca Barcaaaa Grabbbaaaaar ikväll smäller det.. fuck alla haters Barca in i döden bästa laaget ;) <3<3<3
Barcelona Dani Alves=The King
2011-05-28 19:29
Fan vad många tror på Villa..

Villa är den sista jag tro kommer göra mål, så dålig som han har vart. Gör Villa Mål så är de säker ett öppet mål. För jag har svårt att se Villa skapa mål på egen hand..

2011-05-28 19:28
Manchester United verkar ställa upp med följande elva:

Van Der Sar; Fabio, Ferdinand, Vidic, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Park; Rooney y Chicharito.
Roja y Azul - FCB
2011-05-28 19:26
Någon som vet hur vädret ser ut för tillfället i wembley?
2011-05-28 19:24
Culé - Messi

Det är innehållet som räknas =)

Håller med dig, jag vet inte hur många gånger jag blivit frustrerad på Messi när han haft ett riktigt drömläge och sen ska ha göra det så förbannat snyggt, visst sitter den så blir man ju helt euforisk men ibland är det bättre att bara göra det enkelt.
2011-05-28 19:24
tikitaka

Hemma. Barça står som hemmalag.
Barcelona tikitaka
2011-05-28 19:23
Vilka tröjar har vi ikväll grabbar hemma eller borta? vill veta vilken som ska på innan jag drar in mot olearys :)
Culé - Messi
2011-05-28 19:21
Hoppas, hoppas inte att Lionel Messi chippar om han är helt fri. Annars kommer jag åka ner till London(Wembley) och... lacka ur på honom. ;-)

Andreas - V.V

Fin hemsida!
2011-05-28 19:18
Andresito

Och Engelska också, härligt!

Edit: Och så får man se arenan, fan.. hade kunnat ge min högra pungkula för en biljett =(
Barcelona Myrran
2011-05-28 19:15
Adresito

Thank you!
2011-05-28 19:11
Kan ju passa på att länka min hemsida, inget märkvärdigt i sig (blir ny sida snart, dock kommer det vara samma adress) men de som är intresserad av videos och bilder från fotbollsresor kan ju lägga till den i sina bokmärken.
Det är precis som om att man skulle följa min youtube bara att det blir mycket bättre översikt då antalet videos kommer öka då jag kommer resa mycket mer nästa år =)

Räknar personligen inte detta som spam/reklam då jag verkligen har noll vinst i det hela utan bara vill dela med mig av lite härliga klipp/bilder =)
Inte heller något forumliknande som konkurens till SF etc.
Har någon moderator något emot det får ni väl makulera denna post.
Barcelona Andresito
2011-05-28 19:11
Pregame-snack för dem som är intresserade
,Sami
2011-05-28 19:08
Hombre - El Pipita El Salvador
Ok. Jag tror Sir Alex har något lurt på gång.
Barcelona L.A.M Nr 10
Fyfan vad nervositeten börjar komma. Vet inte vad jag ska tro om den här matchen och vågar inte tippa något just nu.

När det gäller taktiken så blir Busquets position en av de viktigaste. Han bör enligt mig agera som en tredje mittback vid många tillfällen för att hjälpa P & P med Uniteds anfallare. Vi skjuter på så sätt fram våra ytterbackarna ganska högt i banan medan Messi, Xavi och Iniesta ska spela ut United på mittfältet, Pedro och Villa spelar båda två ganska centralt men har ganska fria positioner.

Den här matchen är perfekt för Messi att gå ner långt på mittfältet. Det är nu han ska visa sina playmakeregenskaper och hans genomskärare kan vara avgörande. Natruligtvis har han en fri roll så han kan också ta sig upp i planen, men eftersom jag vill att Busquets hjälper mittbackarna så vill jag oftast inte bara ha Xavi och Iniesta på mitten.

Tankar om detta?
Myrran

Det låter rimligt, i sådana fall.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-28 19:07
Haha vet ju inte riktigt hur mycket sanning det ligger i detta, men om vi vinner ikväll så kommer laget att fira vinsten på Naturhistoriska museet i London....

Klubben ska ha hyrt hela museet för 300 000 kr...

Hmm? Haha
Annons: