/spanien/barcelona/forum/12950.aspx/spanien/barcelona/forum/12950.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-23 14:50
Nej, det är vad du sa först nu. Innan dess sa du något annat.
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:49
Människor läs vad jag skriver jag säger inte att Fabregas är dålig eller att han inte betyder något för arsenal! men kommer han betyda lika mkt för barca? och är han värd dom pengarna arsenal när vi har dom spelarna vi har just nu! det är vad jag säger
2011-06-23 14:49
Fabregas har varit strålande i Arsenal i 4 raka år. Att förneka det är att erkänna sig själv antingen okunnig eller att man helt enkelt förnekar verkligheten.
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:46
teddycule

jag har inte sagt att han är dålig men bara för att han gör bra prestationer då och då så betyder det inte att han är värd dom pengarna när man redan har så bra spelare. Affelay gjorde assist till messi mot real cl semin är dubblades hans värd då eller?
Real Madrid drutten
2011-06-23 14:46
Hur kan man betvivla Cescs betydelse för Arsenal?
2011-06-23 14:45
Hola Culès

Nej. Det kommer han inte.
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:44
Nej men dom kommer ffr spela med honom på den positionen ellehur xavi iniesta är själv klara sen da?
Barcelona Rambla~
2011-06-23 14:43
addeh

Jeffren värderad till €15m? I vilken värld då? Oavsett om han varit det eller inte (bättre för Barca om han varit) så hjälper det ju bara Barca att slippa lägga up så mycket av summan i pengar, vilket är vad man strävar efter. Ju högre Jeffren värderas desto bättre eftersom man slipper att punga ut ett så högt belopp i kontanter.. Man förlorar inga pengar för honom man själva lagt ut.
Ungefär 10-15 av dom var väl inhopp.
Barcelona teddycule
Hola Culès

Jag vet inte om du kommer ihåg vem som gjorde assisst till iniesta i VM-finalen? Han gjorde ett grymt jobb i det spanska landslaget både under VM och EM, även fast han inte fick starta!
Atlético addeh
2011-06-23 14:42
Thiago spelade förvisso 17 A-lagsmatcher bara förra säsongen.
2011-06-23 14:41
Busquets är inte ens samma spelartyp så vet inte varför du nämner honom. Thiago har fått chansen i ungefär 5-6 a-lagsmatcher.
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:40

Tror precis vad du vill men om du tror att barca gör rätt i att köpa honom när vi redan har thiago och busquets och för den summan arsenal vill ha så tror jag nog att det är du som inte har koll va?
2011-06-23 14:37
Hola Culés

"bänka Busquets"...

Slutade läsa där. Du har inte ens koll på vad Fabregas är för spelare och än mindre vad Barcelona använder för spelsystem.

Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:36
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

aaa precis vi har världens bästa mittfältare redan varför ska vi lägga så mycket på honom?
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:35
teddycule

Jo du jag tittar mycket på arsenal, Men ska man verkligen lägga 40m på en killen som är överskattad han kommer inte ens starta för oss tror inte han bänkar busquets har iaf inte gjort det i landslaget, För övrigt har vi också Thiago varför inte göra ett riktigt bra nyförvärv med pengarna!
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-23 14:33
Lol, hur är man överskattad när man är i världens bästa landslag och behöver kämpa om en plats när två av världens bästa mittfältare spelar i startelvan?

Atlético addeh
2011-06-23 14:32
Rambla

Det sägs ju att Barcelona måste betala €25-30 miljoner plus släppa Jeffren åt andra hållet för att få Sánchez. Säg att Jeff är värderad till €15 miljoner, eller något mindre, då är vi uppe på över €40 miljoner. Så hiskeligt mycket dyrare tror jag inte Kun skulle bli.

Dessutom är han som sagt en bättre spelare.
2011-06-23 14:32
Hola Culès

Hans plats i startelvan beror väl på att Spanien har världens bästa mittfältsuppsättning. Xavi/Iniesta är rätt svåra att peta.

Barcelona teddycule
2011-06-23 14:31
Hola culès

Tror inte du följer Arsenal speciellt mycket om du säger att han inte har gjort något för dem på senaste tiden! Han höjer nivån på deras passningsspel avsevärt när han är på plan och står dessutom för en hel del poäng! Kan ju inte direkt säga att det är hans fel att Arsenal inte tar några titlar!
Barcelona Pep - El Míster
2011-06-23 14:30
Fyfan vad Thiago är bra! Den aktionen han gör går innan Jeffren slår inlägget är det riktigt hög klass på. Så elegant, effektiv och grymt att man nästan blir tårögd. Längesen jag såg en sådan talang. Hans teknik när han tar emot bollarna är så jävla elegant och bra att det tål att upprepas.

Jag är säker på att Pep vill satsa på honom och det har Pep visat också. Han gick in mot Villareal och totalt dominerade. Gör vi oss av med honom så har jag fullständigt tappat respekten för Pep och dom andra. Men, som sagt, han är lovad en A-lags plats i år och kommer få de.

Visça Alcantara!!
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:29

Hans plats i spanska start 11 säger ju allt, Han är väldigt överskattad tror t.o.m du vet om det
Barcelona Rambla~
2011-06-23 14:29
addeh & Hetfield

Jag tror också att Kun hade varit ett bättre köp (nästan helt övertygad). Fast samtidigt så tror jag att ekonomiskt är det en värre affär för Barcelona.
2011-06-23 14:26
Hola Culés ¨

Fabregas stod för ungefär 25 poäng den gångna säsongen. Och han personligen kan väl knappast lastas för att Arsenal inte tar titlar?
Barcelona true_barca_fan
2011-06-23 14:26
Hola Culès

Tålamod :)
Barcelona Hola Culès
2011-06-23 14:23
Fyfaan vad årets silly season känns bedrövlig.. skit i sanchez om idiot pozzo vill ha 50M hämta isåfall kun och om hans lön är lite högre vi lär fan ha råd nu med nya sponsorn och dom ny vunna titlarna och dom 24 milj som milan är skyldiga barca! och skit i fabregas, Killen är skadad hela tiden har inte gjort ett skit för arsenal senaste tiden, Arsenal titlar senaste tiden säger ju allt, Thiago kommer bli en mycket bättre spelare!
2011-06-23 14:18
Alterntivt Tevez.
Atlético addeh
2011-06-23 14:18
Håller med Hetfield angående Kun. Om vi ska punga ut hiskeliga summor är Agüero den spelare jag anser vara värd pengarna mest. Jag tycker Kun är bättre än Sánchez och hans kontakt med Messi skulle nog inte försämras.
Barcelona true_barca_fan
2011-06-23 14:14
Rambla

Tack.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-23 14:12
Rambla

Du tror väl inte på allvar att Barcelona kan punga upp den summan på en gång? Barcelona betalar nästan alltid med delbetalningar när det gäller storköp, tror knappast att Atletico är så korkade att de begär cash när det tydligen inte går.
Jag tror inte på det.

Om Pozzo är seriös med att han värderar Sanchez till 50 miljoner så råder jag laget att get the f*ck out of that så fort de kan, Sanchez är inte ens värd den summan.

Jag kan nästan garantera att Kun inte går till Real Madrid, om han gör det så skriver jag : Visca Keita som nick.
Så mycket tror jag på det jag säger :P
Annons: