/spanien/barcelona/forum/12843.aspx/spanien/barcelona/forum/12843.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2011-07-01 15:25
Culé - Messi

Vore helt obegripligt om di María startar då både Kun och Tevez varit bättre än honom när de fått chansen i träningsmatcherna. Lavezzi känns given.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-07-01 15:24
Shanghai - Angelina Jolie//

Zlatan var svindyr visst, men priset var ju knappast €60m + Eto'o utan det totala värdet var väl runt €64m (€46m + Eto'o). Och då måste man ta i beräkning att Eto'os kontrakt höll på att gå ut vilket gjorde att hans värde bara låg på €20m.
Barcelona barcetia
2011-07-01 15:19
addeh

Got that right! Vamos Argentina la concha de su madre!
Barcelona Shanghai - Angelina Jolie
2011-07-01 15:18
Jag har redan sagt min åsikt varför jag inte vill ha en "Crack" i laget. Det första som ger mig dåliga vibrationer är Zlatan Ibrahimovic. Värvades sommaren 2009 för 60M (?) inte nog med plus Eto'o också. Vad gjorde han ? NADA! däremot tittar vi på hur FC Barcelona har byggt sitt lag sen Pep tog över så har Canteran varit svaret på framgång. Resten är historia.
barca löver
2011-07-01 15:18
Någon här som ska till elitpojklägret i halmstad ?
Barcelona Rambla~
2011-07-01 15:17
Jag vill inte vara hånfull mot någon arsenalfan nu men vad fan är det som händer i Arsenal? Jag vet att det bara är rykten, men tydligen är det ganska så heta sådana. Inte kan de väl gå med på att sälja både Clichy och Nasri till City av alla jävla klubbar? Vad är grejen liksom? Håller de på att bli någon slags feader-klubb åt City eller. Först Adebayor och Kolo Touré, och nu dessa två. Fattar ingenting.
Barcelona Barca4eva
2011-07-01 15:14
Hetfield + 1,000,000
Postat via SvenskaFans-appen
Culé - Messi
2011-07-01 15:13
addeh

Svårt, men en sak är säker, di Maria kommer nog starta...
fairee
2011-07-01 15:10
Shanghai - Angelina Jolie

Jag vet inte om någon har ställt den här frågan till dig innan men varför vill du inte att Fabregas och Sancehez ska komma till Barca?
Barcelona Barca<3
2011-07-01 15:08
jag är ledsen men jag tror inte sanchez kommer
2011-07-01 15:06
Hur jag vet ? jag vet inte, men jag önskar att de inte kommer.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-07-01 15:03
Shanghai - Hur vet du att ingen av Cesc eller Sanchez kommer? Källa?
Atlético addeh
2011-07-01 15:00
Någon mer än jag som knappt kan bärga sig tills Copa América drar igång inatt? Fotboll är en lagsport, men jag håller nog mer på Messi än på Argentina i turneringen. Fast så klart, jag håller stenhårt på de ljusblå-vita även om jag helst ser att det är Messi som dominerar.

Kommer bli intressant att se hur Batista väljer att forma sitt lag. Vad tror ni?
2011-07-01 14:57
IBRAHIMOVIC[9]

Jag tänker på Ibrahimovic när Barca värva honom. Totalt flopp. Vi sålde kungen Eto'o som jag tycker är bättre än både Villa och Zlatan tillsammans.
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-07-01 14:50
Enligt Udineses sportdirektör Fabrizio Larini är flera klubbar fortfarande på jakt efter Alexis Sánchez. Barcelona har tidigare sagts vara närmast en övergång, men en affär är långt ifrån att bli klar.

Va segt det ska gå...
Barcelona IBRAHIMOVIC[9]
2011-07-01 14:37
Shanghai - Angelina Jolie //

Hur fan tänker du nu? Det är två sjukt bra spelare som skulle utan tvekan prestera mycket bättre än Bojan och Jeffren
Barcelona barcetia
2011-07-01 14:37
Tw Alves: "I want to inform you, my friends, that Marca has published a lie. I didn't talk with Neymar about his future." [
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-01 14:35
Sergio Ramos är väl i Stockholm? Vad skulle han göra i Göteborg? Kul för alla som har fått träffa honom.

David Villa däremot tvivlar jag starkt på att han befinner sig i Sverige. Han är på semester med sin familj (av vad jag läste sist för några dagar sedan) och sen får vi inte glömma av att han är en familjeman. Han spenderar nog hellre sin semester med sin fru och sina barn än på någon klubb i Göteborg.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-01 14:20
Seriöst, hur dum är man om man trodde att både Cesc och Sanchez skulle bli klara idag?

Seriously....allt aftonbladet skriver är skit.
2011-07-01 14:19
Yes, Yes, Yes, Ingen av Cesc och Sanchez kommer. Det är det bästa som kunde hända för mig idag. Kan man bli lyckligare ? tror inte det!
Atlético addeh
2011-07-01 14:13
Det är nu officiellt att både Oscar och Roger García förlängt sina respektive kontrakt med Juvenil A ytterligare två säsonger. Känns bra att båda stannar kvar i klubben, ser Oscar García som en efterträdare till att ta över Barça B i framtiden.
Barcelona Milian_J
2011-07-01 14:12
Tycker vi kan värva Zanetti i Inter ;) Kan spela på många positioner , jobbar alltid stenhårt och blir mkt billig!
Aluni_AFF
2011-07-01 13:35
Jåntä: David Villa? Näää eller det kan vara så att Villa precis kommit dit, såg de på strandbryggan här i Stockholm.

När jag säger dom så är det dessa herrar jag menar: Albert Luque(Malaga), Sergio Ramos tillsammans med redOne och Taio Cruz...

Det var en massa andra grabbar också men ingen man kände igen.
Valencia Jåntä
2011-07-01 13:06
Går rykten om att David Villa tillsammans med Sergio Ramos befinner sig i Sverige nu, eller iallafall tidigare i veckan. Visste att Ramos var inom den svenska gränsen, men även David Villa?

De ska tillsammans ha varit på den underbara Göteborgsklubben Colors, på Nefertiti i onsdags. Kan någon bekräfta detta?
2011-07-01 12:58
Luis Suarez (Liverpool): "If Guardiola would be interested in me, he'd be interested independent of who represents me." [don balon]

Luis Suarez (Liverpool): "Already from before I knew my current agent Pere Guardiola, I had this wish, this dream to play at Barcelona" [db]

Snällt att han säger så i Liverpool tröjan :P

Jag hoppas att han stannar i Liverpool och ger de ligatiteln, det är båda klubben och tränaren värd.
Barcelona älskabarcelona
2011-07-01 12:54
Jag ser att många Madrid fans är rädda för att Barca ska kunna få hem Fabregas och Sanchez . Kung Borels inlägg bevisar att han har varit orolig och nu försöker han skoja till det . Rykten var att kl 12.00 så skulle en spelare presenteras och det syns tydligt att Kung Borel har haft det i skallen hela tiden ,
Puertas forum var full av kritik emot Rosel igår för att han ska köpa 2 dyra spelare och det skulle betyda att någon som alltid vill spela kommer att få nöta bänken ibland . Rosel kallades även för dum och amatör . Det är tydliga reaktioner på rädsla . Madrid kommer själv att ha svin dyra spelare på bänken . Kaka , Neymar om han nu köps för 45 milj . Coentrao eller Marcelo . Benzema eller Higuain . Madrids bänk kommer trots allt nog vara dyrare .
Barcelona Barca4eva
2011-07-01 12:44
Skräll att det var falska uppgifter? Hahaha...onormala människor.
barca löver
2011-07-01 12:43
nån som vill mötas på fifa11 ?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-07-01 12:33
Kung Bore klockan är bara 12.30 allt kan fortf hända, även om alla här inne sa igår att artikeln på goal.com var fake och barcastuff bekräftade det. Förstår inte din poäng riktigt
2011-07-01 12:31
Kung Borell

Det är ju roligt att vi kan hoppas på att presentera spelare istället för att bli av med de.
Annons: