/spanien/barcelona/forum/12842.aspx/spanien/barcelona/forum/12842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-07-08 00:42
B-Guden

I januari nästa år tror jag.
Barcelona Andreas - Vegas, here i come baby!
2011-07-08 00:39
addeh //

Såg rätt så bra ut för att vara 7 år, men å andra sidan finns det risk att de tröttnar om man pressar de för hårt.
Låt han vara barn så länge det går :)

"Except Real Madrid" - haha, grymt.
Barcelona B-Guden
2011-07-08 00:38
När röstas det vem som bli världens bästa spelare i år ?
2011-07-08 00:34
Rambla~

Haha, ja den minns man.
Låg nästan på golvet vikt av skratt.
Barcelona Frodo
2011-07-08 00:31
addeh

Skön kille. Jag gillade hans pikar mot Real och England.:P Hoppas killen får chansen.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-07-08 00:29
Addeh

Hahahha vad skön han är =)
Barcelona Rambla~
2011-07-08 00:23
Haha, vilken iskall grabb. Except Real Madrid. Bara den kommentaren borde ge honom ett livtidskontrakt. :P

Jag har sett ett klipp tidigare, men då var det bara pappan som blev intervjuad. Han blev erbjuden att provträna för Barcelona av en instruktör från klubben, efter att han lirat med några grabbar som saknat en spelare. Det visade sig att de var ungdomsspelare från Barca. Skön liten kille.
Atlético addeh
2011-07-08 00:14
Jag vet inte om den här videon postats här inne tidigare, men det tål att göras igen i sådana fall. En talangfull 7-åring från England drömmer om att spela i Barcelona och La Liga.

"In La Liga they play beautifully, they have better teams, except Real Madrid, in England they just smackin' the ball up the pitch"

Kan vara årets citat. Råder samtliga att kolla på videon.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-08 00:12
Syftar du på denna i länktips? Påminner mig lite grann om hur Gaspart firade när Rivaldo cykelsparkade in 3-2 mot Valencia. :P
Barcelona Rambla~
2011-07-08 00:10
Så mycket för den satsningen av den där indiske snubben Ali Seyd. Mycket snack och liten verkstad. :P

Dock var det sjukt kul att se hur galet han firade en seger på El Sardinero med motståndarlagets president sittandes brevid. Jävlar vad jag skrattade.
Barcelona Larsson1333
2011-07-08 00:07
Denyo

Du syftar inte på Douglas Costa kanske, I shakthar?

Av det lilla jag sett av han tycker jag han verkar sjukt lovande med en härlig vänsterfot, född 89/90 typ om jag inte har fel?
2011-07-08 00:06
Aj då, ser inte bra ut för Racing Santander. Klubben har på sin hemsida gått ut med nyhetn att de har begärt klubben i konkurs.

Hur blir det då? Kommer 5an i Segundan att flyttas upp?
Barcelona Rambla~
2011-07-08 00:02
Vilken Diego Costa?
Barcelona Rambla~
2011-07-08 00:01
Vid det här laget har man börjat förstå att Pozzo är lite smått desperat. Han hade nog inte räknat med att Alexis så tydligt skulle visa att han bara ville till Barca. Nu försöker Pozzo bara trissa upp priset. Han plockar fram intresserade klubbar från någon slags trollerihatt precis som en trollkarl drar fram kaniner. Barca behöver bara vara iskalla och vänta ut sommaren, även om det är tråkigt när inget händer.
Barcelona Denyo
2011-07-08 00:00
hetfield

trodde du hade mer koll en dem :P

diego costa någon? 20 miljpner euro bättre en både sanchez och neymar
+ att killen passar in i europeisk fotboll.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-07 23:53
Barca Barca

Grejen är att det är Pozzo som ligger dåligt till. Sanchez vill till oss, annars lär han stanna kvar. Vi har just vunnit dubbeln, jag tror att de flesta yttrarna/anfallare skulle vilja komma till oss, så vi saknar knappast alternativ. Om Rosell petade Rossi för summan så kommer han att göra samma sak med Sanchez. Det är jag säker på, han kommer inte att betala för mycket. Jag hoppas att dealen går sönder så att vi letar efter billigare alternativ, det är bara vad jag tycker.

Denyo

Du kan kolla Silly Season bloggen av Barcelona redaktionen, där har du allt. :)
Barcelona Rambla~
2011-07-07 23:51
Hasta la vista Brazil. :P
Barcelona Barca4eva
2011-07-07 23:41
Denyo

Den står stilla, om man säger så.
Barcelona Barca Barca
2011-07-07 23:41
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Att leka allan ballan under transfer marknaden är inte heller något alternativ för Rosell. Man får helt enkelt mötas halvvägs. Jag förstår Udinese, om Benfica säljer sin vänsterback Cantrao för €27 miljoner och det snackas om €40 miljoner för Neymar inte fan ska Udinese sälja sin guldklimp för mindre än €30 miljoner. Ett bra exempel på billiga köp o snålhet är Milan, från att vara ett av Europas slagkraftigaste lag till att åka ut 4 år irad i åttondelen i CL. Ska de smaka så kommer de kosta så enkelt är det. Spelare blir dyrare o dyrare för varje sommar, radhus kostade inte mer än hundra tusen kr för drygt 30 år sen, nu snackar vi miljon belopp för en helt orenoverad radhus.

Dåliga exempel kanske :P
Barcelona Denyo
2011-07-07 23:39
Hetfield

HIT ME!

Variit borta på semester ett tag nu ge mig en liten resume på hur silly season ser ur för vår del
2011-07-07 23:37
1.70-ligan

Cesc Fabregas klar den 25e + lön, det hade inte varit en dålig måndag de ; )
En halvan av mig vill se Cesc i Barca men inte den andra, i alla fall inte just nu.
2011-07-07 23:33
Jag skulle inte hoppas för mycket på Sanchez. Rosell är stenhård om pengarna, om Barcelona inte tänkte betala 30 miljoner för Rossi så tänker man inte heller böja sig för vad Udinese vill ha. Om Pozzo ska leka Scarface för oss så kommer Rosell bara att gå till plan B, svårare än så är det faktiskt inte.

No way.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 23:32
Och Malaga vill ha Sneijder. Lol, vad äre som händer nere vid solkusten?
Xavi > Zidane
2011-07-07 23:31
Någon som kan länka en grym compilation av Thiagos prestationer i u21 EM? Tack på förhand
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 23:29
Hetfield

"Jag tror inte heller att Barcelona är så ivriga heller, man har ju andra alternativ som Neymar, Lavezzi, Hazard och Mata. Det är bara så enkelt."

Så enkelt blir det inte om man drar ut på tiden hur länge som helst. Jag hoppas att Sanchez inte är den enda spelaren som man jobbar aktivt med för lyckas man inte stänga den dealen och man saknar en plan B, ja då blir det riktigt svårt att få till något bra. Nu tror jag inte barca är så dumma, men hur håller man en plan B vid liv så länge då han bara får vänta på hur det går med Sanchez?

Som Andreas säger, det blir säkert bra tillslut, men det vore skönt om något blir klart snart :P Nu får vi väl vänta till minst den 25:e eller nåt :P
2011-07-07 23:29
Andreas

Jag har faktiskt ingen aning om Sylvinho kommer hjälpa till i ungdomsleden eller inte. Jag har inte läst eller hört (från Kåmarks källor) om det.

Jag vågar inte ens tänka på bortamatchen mot Bilbao.
2011-07-07 23:24
H.Alavi - Magico!

Onekligen intressant ska det bli att följa Bilbaos framfart kommande säsong.
2011-07-07 23:24
Problemet med Sanchez är priset, det är allt. Barcelona vill ha Sanchez och Sanchez vill till Barcelona. Det är pengar, Udinese vill ha så mycket det går och Barcelona vill inte betala för mycket. Jag tror inte heller att Barcelona är så ivriga heller, man har ju andra alternativ som Neymar, Lavezzi, Hazard och Mata. Det är bara så enkelt.
2011-07-07 23:23
Då är det klart, enligt Atletic-red, att Marcelo Bielsa tar över Bilbao. Jösses vilken anfallsfotboll vi kommer att få se på San Mamés.
Barcelona Andreas - Amsterdam = Heaven on earth!
2011-07-07 23:20
1.70-ligan

Det blir nog bra i slutänden, får se vad det blir.

H.Alavi - Magico!

Var det inte snack om att Sylvinho skulle hjälpa till i ungdomsleden i Barcelona eller liknande när han la av? Det kan vara jag som minns helt galet dock.
Jag gillar Sylvinho så hoppas det finns något han kan tillföra klubben.
Annons: