/spanien/barcelona/forum/12798.aspx/spanien/barcelona/forum/12798.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-13 11:58
Benaiges (ex-youth coach): "Cesc didn't want to leave but his parents decided. Arsenal took advantage of the elections at Barça." [la sexta]

Som 16-åring är det lätt att bli övertalad av sina föräldrar, de vet ju bäst. Kan Arsenalfansen sluta med sitt "Han ville ju lämna Barca för att de inte trodde på honom"-snack nu?
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-13 11:38
note: it's false that guardiola has said he's optimistic about signing cesc, as reported today by john cross @johncrosssmirror in the mirror

Igen...suck. Tröttnar inte de engelska blaskorna på att komma med skit? Inte så konstigt att deras tidningar används som toapapper.
,Sami
2011-07-13 11:33
Barcelona väntas höja budet på Fabregas i dag

Pep Guardiola säger sig vara "optimistisk" över att lyckas värva Cesc Fabregas, skriver Daily Mirror. Barcelona uppges planerna att lägga ett tredje bud på bordet i dag, enligt tidningen 35 miljoner pund för Arsenals lagkapten.
Guardiola har fortfarande Fabregas högt upp på sin lista trots att man också är nära att värva Udineses ytter Alexis Sanchez som prissatts till omkring 40 miljoner pund.

– Jag är hopfull över att allt kommer klarna inom de närmaste dagarna. Jag är alltid optimistisk, säger Guardiola till Catalunya Radio.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-13 11:24
Aoch, det kan inte ha varit skönt.

----

Kul med Arg-Uruguay i kvartsfinalen. Gruppspelet var ett sömnpiller från samtliga arenor.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-07-13 11:16
Hahha snacka om ägd :P
Barcelona Messidinho_10
2011-07-13 11:10
Åhh fyfan det där var en riktigt bitch slap !!
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-13 10:59
Haha, bitch got owned :P
,Sami
2011-07-13 10:56
Fi fan kolla.
Barcelona Barca<3
2011-07-13 10:43
Kan nån översätta nyheten om cesc?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messidinho_10
2011-07-13 10:29
Det riktigt sorligt att få skiljas från Bojan alltså, han är den spelaren som betyder mycket för klubben. Hoppas han gör 2 kanon säsonger i Roma och sen återvänder hem igen och spelar i världens bästa klubb!
,Sami
2011-07-13 10:18
AS Roma will in the end pay 12M for Bojan Krkic (20). The transfer will be announced once the Alexis Sanchez deal is done. [sport md]
Barcelona Messidinho_10
2011-07-13 10:17
Jeffren

Det ser oneklingen bra ut, det väntar en riktig stor dag framför oss :P
Nu måste Red vakna och hålla oss uppdaterat med ALLT!!
Barcelona Jeffren
2011-07-13 09:57
Kanske äntligen börjar brännas även här?
Barcelona barcetia
2011-07-13 08:35
Nogon annan som sitter och skrattar ot patetiska Puertan och hur de sitter och klankar pa Higuain? Nogon annan som hade tagit emot Higgy med oppna armar? Hur kan man som Madridista ogilla Higuain? Snacka om att Mourinho har blivit deras pappa pa riktigt..

CR-seven

Ar tyvarr bannad pa Puertan men eftersom du alskar vart foruom so skriver jag har istallet.

"Han har spelat med Ronaldo nu i 2 år, tränat nästan varje dag med Ronaldo. Higuain spelar för Real Madrid, Messi pelar för Barcelona. Det ska räcka!
"
Haha hur ka ndu anvanda detta som ett argument till att Higuain moste saga att Ronaldo ar battre an Messi? Om nagot sa ger det honom en anledning till att hylla Messi till varldens basta, da han sett hans motstandare i jakten pa Ballon d'or och tycker att Messi ar battre.

:facepalm:
Barcelona barcetia
2011-07-13 08:31
Barcelona B midfielder Sergi Roberto (19) will sign his renewal until 2015 before he leaves for the U20 World Cup later this week. [md]

Up in the ass po alla er som gnallde over att Sandro&Zubi inte fornyar kontrakt!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-07-13 07:51
Tjoo vänner

Jag är Galatasaray fan samt Barca fanatiker.
Så jag hatar både Fenerbahce och Real av hela mitt hjärta :D

Jag fattar bara inte vad real fansen bablar om varje jävla dag
O hur orkar ni med de :P

PS
2009-05-02
2-6
2010-11-29
5-0
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-07-13 07:34
Kan ni inte bara spärra idioten CR-seven som alltid kommer hit och drygar sig?
Barcelona Barca4eva
2011-07-13 05:42
Mycket trollin' :/
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona barcetia
2011-07-13 05:20
"With Fabregas finally off to Spain it appears, that could make talented Spanish midfielder Iniesta surplus to requirements at the Nou Camp. City have links with Barca after signing Yaya Toure last summer and I've been told they could get the 27-year-old with a bumper bid.
"
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! THE DAILY MIRRORH HAHAHHAHA

CR-seven

Att komma in h'a'r och skydda Higuain ner han gjort en usel match ar som att missa ett dra ivag ett stenhort skott fron 1.5 meter rakt in i stolpen, och sen skylla pa stolpen.

Higuain var usel, varfor skyddar du honom? Nagot som jag laste pa Puertan var
"Madridistas ar den hordaste publiken som hyllar spelare nar de spelar bra" och viceversa.
Visa det faktumet nu do. Jag tycker om Higuain som person utanfor planen, jag tycker att han var en av varldens basta anfallare och jag blev mer redd av Higuain an vad jag var av Ronaldo, men nu ar han vardelos. Forra matchen var han katastrof. Det kan ingen ta ifron honom..
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-13 04:36
Argentina - Uruguay kvarten på lördag.
Barcelona Trippeln
2011-07-13 03:55
CR-seven

Stick då..?
CR-seven
2011-07-13 03:54
Trippeln

CO-Sign!
Barcelona Trippeln
2011-07-13 03:48
CR-seven

GTFO
El_PitBUL_Gary_Medel
2011-07-13 03:37
Jo men än sålänge så är det bara Suarez som har presterat, Cavani har inte uträttat något och Forlan hittar inte nätet.
2011-07-13 03:25
I nuläget är det Argentina - Uruguay i eventuell kvartsfinal, vad jag tror blir det uttåg för Argentina(hoppas hoppas inte pga Messis skull) men där bak läcker det för mycket.. Milito Zanetti Burdisso Zabaleta är inte dom snabbaste och dom står upp mot 3 utav världens bästa anfallare i Suarez Forlan y Cavani.
El_PitBUL_Gary_Medel
2011-07-13 03:13
Tycker inte ni borde ge CR-seven så stor uppmärksamhet, han trollar ju bara och han kommer bara fortsätta om han får ett par arga texter/pm tillbaks. Jag menar man har ju själv trollat nån gång så man vet ju hur trollar ska hanteras ;)"Don't feed the troll" som man brukar säga.
2011-07-13 03:13
Leo Messi es Dios, por eso Ronaldo es Cristiano.

Translation : Messi is God, so Ronaldo must be christian(It means that Ronaldo worships Messi translation for dummies)

Haha riktigt bra, hittade den precis,,

Barcelona Gabriel
2011-07-13 02:53
CR-seven

Man kan respektera en person pga dens åsikter även om man anser att personen i fråga suger som spelare (inte för att jag gör det) eller tycker att han gjort en bedrövligt dålig match.
Barcelona Gio Style
2011-07-13 02:51
CR-seven
Du kan fan inte ta ett "in-game citat"!
Jag svär åt en jävla massa spelare när de missar en massa, inte behöver jag tycka att de är sämst trots att jag kan häva ur mig "Faaan jävla ärkesopa, byt ut honom nu!"
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-13 02:51
CR-seven

Jag ber dig, lämna oss ifred. Vi har fel, du har rätt. Du vinner, nöjd? Tråkigt att du ska behöva komma in och förstöra hela forumet. Och tråkigt att ni culés envisas med att diskutera med honom, när ska ni lära er?
Annons: