/spanien/barcelona/forum/12440.aspx/spanien/barcelona/forum/12440.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MC21
2011-08-16 20:27
ElTriplete

Ja, väntar på att matchen i Emirates ska starta. Hoppas på en förlust för Arsenal, chanserna är goda nu när Fabregas, Nasri, Van Persie och Wilshere är borta.
Barcelona ElTriplete
2011-08-16 20:14
Nolito startar för sitt Benfica i Champions League-matchen ikväll mot Twente. Det verkar gå bra för honom, redan tagit en startplats ser det ut som, hehe. I övrigt startar f.d. Real Madrid-spelaren Garay också.

Någon mer som är exalterad över Champions League-kvällen? Ska bli kul med Arsenal-Udinese i synnerhet. :)
Barcelona MC21
2011-08-16 20:11
Gaah, jag stör mig så himla mycket på Juventus och Liverpool fans. Aguero har ryktats med båda klubbarna och båda trodde att de skulle komma till honom. När City köper honom så är det enbart pga. pengarna. Han väljer pengar före historia, menar dem.

Förstår de inte att City spelar i Champions League och går spikrakt uppåt som klubb medan Juventus slutar sjua i en allt svagare liga? Liverpool må ha satsat nu i sommaren men deras spelarköp gör inte någon glad.

Juventus och City var de enda som var intresserade (eller?9. Seriöst, vad skulle ni ha valt? Att spela i en av världens bästa liga med hög lön, kämpa om ligatiteln varje år och spela i CL eller spela i ett lag med historia som sjunker i tabellen varje år i en allt svagare liga? Lite vinklat men det är sanningen...

All respekt för deras historia, men City och engelsk fotboll är mer attraktivt.

Detta gäller inte bara Aguero, utan alla spelare som går till City och ryktas till lag med "historia". Visst, man ska välja Barcelona och Real Madrid före men när de inte är intresserade så är England det enda valet.
Barcelona Sano97
2011-08-16 20:02
Nån som vet var man kan få tag i en Victor Valdes tröja för ett ganska billigt pris?

Mycket tacksam för svar.
Barcelona El Nino Maravilla
2011-08-16 20:01
Lionel Messi n10

Även om youtube får honom att se ut som en galen person, så är han bara en som spelar tufft men absolut inte fult, åtminstone inte senaste 2 åren. Däremot spelar han med hjärtat i varje match, och att ge upp finns inte i hans värld. Han är lite som Eto'o fast ger ännu mer. Hur mycket jag än tycker om honom så hade han inte kunnat göra så mycket nytta i Barcelona, förutom i kanske El Clasico och fått Pepe att se ut som en liten pojke.
Barcelona mariwani
2011-08-16 19:56
David Villa #7

Jag kommer inte heller in där...
Barcelona Grande Barca!
2011-08-16 19:44
Är det någon som vet var man kan beställa thiago tröjan, fcbshopen har den inte?
David Villa #7
2011-08-16 19:33
Jag kan inte gå in på totalbarca.com

Är det samma sak med er ?
Barcelona Lionel Messi n10
2011-08-16 19:27
Siempre Barca. Han här hade varit bra och ha en match och han ska bara ha uppgiften att kötta Pepe,Marcelo och gärna Khedira.
Galen defensiv mittfältare det här.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-16 19:23
Andreas V.V - J.Lo

Man kan ju tycka att dem bör ha fler på lager, men samtidigt verkar det som efterfrågan av Cesctröjor överträffade Barcas förväntan.
Jag hoppas du får tag på en tröja. :P
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-16 19:07
Blaugrana91

Slut? Om dom inte har i lager imorgon blir jag mäkta besviken! Ska be taxin köra omgående till shopen, för helve.. måste ha en #4 Cesc ju! :O

Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-08-16 18:51
Dojjan

Han har cirka €4,5 miljoner om året, men han kommer ju att ge Arsenal €1 miljon per år som en del i transfersumman.
Jag har dock ingen säker källa, men har läst dessa siffror någonstans på nätet.
Barcelona Canaletes
2011-08-16 18:42
Intervju med Messi från 12-11-2003!!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-16 18:39
Ganska häftigt att Cescs tröja #4 såldes slut på bara en dag i klubbens shop.
Barcelona Siempre Barça
2011-08-16 18:39
ni kanske är sätt denna videon men de är bevis hur fullt real spelar, asså jag vill bara döda marceloan, pepe och arbeloa hatar de verkligen
Dojjan
2011-08-16 18:34
En fråga, någon som vet hur mycket Cesc har i årslön i Barca?
Barcelona Bernie
2011-08-16 18:30
Satt o kollade på lite klipp på youtube, målet som Xabi Alonso gör är mestadels Messi's fel faktiskt. Dåligt utav honom att inte följa med där och istället backa ett par steg, och det märktes på honom att han var besviken på sig själv likaså hans lagkamrater.
Barcelona Canaletes
2011-08-16 17:57
Roncero har talat. Akta er för el madridismo
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-16 17:34
westinho - Sergio #16

Du får nog vänta några månader, brukar inte "rea" ut tröjor så i början av säsongen.
Ev i November/December skulle jag tro!
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-08-16 16:55
Olika spelsidor brukar ha dessa kampanjer "Spela för 200/300 och få en gratis Barcelonatröja" etc. Är det någon som vet om det finns något sådant erbjudande på en spelsida nu inför säsongen 11/12? Tack.
Barcelona B-Guden
2011-08-16 16:54
har letet och letat men varför är det ingen som algt upp ett klip på keita vs pepe ?
Barcelona hj87
2011-08-16 16:47
1.70-ligan

Niva har bra koll på det - som på allt annat.
David Villa #7
2011-08-16 16:41
1.70-ligan

Det du skrev stämmer typ :)
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-16 16:41
Tevez kommer gå till Inter, skrivs ju en hel del om det enligt de ital sidorna.
Barcelonistas
2011-08-16 16:38
Villas fantastiska mål mot Real Madrid.
Real Madrid Hala Pepe
2011-08-16 16:32
Nu har city ändå Aguero och Tevez att bolla med och snart även Nasri så det är inga dussinlirare i city han kommer få spela med heller
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-16 16:32
Det sägs att detta är tröjan Pep gav till Cesc när han var ledsen över att hans föräldrar hans skiljts som liten. "En dag är det du som kommer bära nr 4 i Barca", eller något sådant stod det. Nån som kan historien bättre än jag?
Barcelona Blaugrana91
2011-08-16 16:28
Frodo

"Han har presterat mot de så inte fan behöver han prestera mot Stoke som någon sa."

Haha Stoke...
Ja Stoke är laget som visar om du "klarar av" att spela i PL enligt alla anglofiler....Patetiskt.

Minns att Rooney kom med någon idiotisk kommentar efter CL-finalen, han sa typ att Messi inte hade dominerat i PL eftersom hade inte skulle klarat av att möta Stoke. Hehe...

Stoke är med andra ord PL bästa lag...:)
Barcelona Frodo
2011-08-16 16:18
barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Silva var nog snäppet bättre i Valencia. Där kunde han kombinera med Villa och flera andra intelligenta spelare. Han försöker en hel del kombinationer i City också men idioterna vägrar passa tillbaka utan de börjar springa in i blinda korridorer och slå slumpmässiga inlägg mot boxen istället. Trots det är han överlägsen i City. Han och Kun kommer däremot passa bra ihop.
Barcelona Riiio!!
2011-08-16 16:17
Har en fråga till er..

Va förra året och såg Barca-Valencia och någon hade tipsat om www.barcelonagruppen.se (boende) vilket va riktigt sjysst och lyckat (förutom att man hörde grannen ha sex varje kväll o helvete vad dem skriker).

Tänkte om någon nu vet ett annat lite billigare sätt att övernatta i Barcelona, mindre lyxigt hotell eller något annat förslag??

Uppskattas =)
Annons: