/spanien/barcelona/forum/12246.aspx/spanien/barcelona/forum/12246.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-28 17:28
Så missar dem...Stackars Arsenal...
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-28 17:27
hahahahahaha
Straff, konstigt (WEBB)
Barcelona Andreas V.V -
Haha, visste det!

Kände det på mig :P

Varför går inte R.V.P på kraft? Bedrövligt..

Såg ni Lampards straff häromdagen? Så ska en straff slås.
Barcelona Blaugrana91
Straff för Arsenal!!
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:26
Webb dömer straff mot Manchester United, otroligt.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-28 17:23
Sano97

För dyr och för dålig. Diego Lugano hade varit perfekt.
2011-08-28 17:23
Synd om Arsenal, nu måste Wenger öppna sin spargris
Barcelona Blaugrana91
2011-08-28 17:22
1-0 United.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:22
Där kom 1-0.. haha, lider fan med Arsenal.
Barcelona Sano97
2011-08-28 17:20
Ska vi köpa en back borde vi ta nåt ganska rutinerat men Barta skulle nog passa ändå men jag hade tänkt mig typ Bruno Alves?
Atlético addeh
2011-08-28 17:19
Håller med Lohtti*Roma. Fontás borde få chansen imorgon, allt annat vore faktiskt riktigt illa. Vi vinner bara på att ha Busquets som pivoté istället för Keita, och att använda ett helt nytt mittbackspar, där ingen egentligen är försvarare, mot ett lag som Villarreal är åtminstone inget jag föredrar.

1-1 mellan Athletic-Rayo nu. Svängig match.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:19
elbraco - Bojan y Thiago

Arsenals bortafans ska vara bland de bästa i England.
På hemmaplan är det inte alls något märkvärdigt, är betydligt bättre tryck på Camp Nou under stormatcher.

Har sett Arsenal - Liverpool och Arsenal - Manchester United och är inte alls imponerad.

Dom måste helt enkelt ha bättre ljudupptagning så alla pajsare här i Sverige tror att det är världens stämning.
Barcelona Sano97
2011-08-28 17:18
Alla kritiker får äta upp sina ord. KUNG DZZEEEEKKKKOO!!!!!!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:13
-
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:11
Hahaha, Webb har ignorerat 2 straffsituationer. Vad säger ni om det? :P
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:10
Som vanligt hör man Arsenals bortaklack tydligt. Lite udda att dom är kända för sin bortaklack men deras hemmaklack är inte bättre än något annat lag.

Håller på Utd. Spännande spelare, ungt lag, vinnarmentalitet osv. Arsenal har ungt lag men saknar samma cojones som United har. Det är verkligen pojkar mot män idag...
Barcelona Rambla~
2011-08-28 17:04
För en gångs skulle så håller jag på Arsenal. :P

United har fått allt serverat så här långt. De får som vanligt en skrattgrupp i CL och Arsenal saknar väl minst 5 viktiga ordinarie spelare idag.
Barcelona Rambla~
2011-08-28 16:57
Pep föredrar att spela våra defensiva mittfältare som mittbackar i de få matcher (det är tanken att det ska bli få matcher) än att värva någon bra men samtidigt rätt så dyr mittback. Det är bara att gilla läget. På så sätt kan Pep hålla truppen till 20-21 spelare och få alla mer delaktiga.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 16:56
H.Webb domare?

Alla, satsa hela er förmögenhet på Manchester United.

[på egen risk alltså..]
Barcelona Rambla~
2011-08-28 16:55
Jag måste hålla med Lohtti*Roma när det gäller Fontas. Det är inte riktigt att ge honom chansen genom att göra honom till typ femtevalet bland mittbackar. Fast Lohtti*Roma, det är så det funkar i Barcelona under Pep. Han vill inte knäcka unga spelares självförtroende utan ser hellre till att skynda långsamt med deras anpassningen till a-laget. Visst, i vissa fall som med Pedro och Busquets går det trots det fortare än vad som var tänkt från början.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 16:52
Lohtti*Roma

Men köper vi en ny mittback kommer spelare som Mascherano få spela mindre och du tycker ju att det redan är överbefolkat på mittfältet eller hur?

Nu helt plötsligt vill du spela med Fontas alltså? Varför ska vi då köpa en ny mittback då?
Atlético addeh
2011-08-28 16:52
Verkar vara en omgång där enmansshower är en slående tema. Soldado hattrick och stor hjälte för Valencia igår, Dzeko manglade sönder Spurs med fyra mål.

Messi lär väl göra tre mål imorgon då. :-)
Barcelona Rambla~
2011-08-28 16:51
Lohtti*Roma

Fabregas blev faktiskt officiellt klar i halvtid i matchen mot Real Madrid.

Under sommarens transfersåpa kände jag och många med mig här ungefär så som du beskriver. Fabregas var ett onödigt köp då vi trots allt flyttade upp Thiago. Nu när Fabregas trots allt är här har vi fått anpassa oss till andra förutsättningar. Därför försöker vi se det positiva i att äntligen ha bra bredd på vårt mittfält med spelare som dessutom kan spela på många positioner.

Visst, många av oss vill ha in en mittback till. Fast ingen Thiago Silva. I det ryktet ligger det dessutom inte så mycket sanning i. Det är ett mediapåhitt.
Lohtti*Roma
2011-08-28 16:50
elbraco - Bojan y Thiago// Dem är inte kassa på något sätt. Men samtidigt så skapas det mycket mer chanser åt det andra laget än när dem kör med spelare som är vana på sin position. Jag tänker helt rätt, varför flytta ner Masch, Busi eller flytta in Abidal när ni har en talang som Fontas? Det gör Fontas till 4-5 val det är väl inte att ge honom chansen?
Barcelona Rambla~
2011-08-28 16:47
Fernando Gago - King Of Barcelona

Jag säger så här. Under Thiagos första säsong i a-laget så tror jag att han accepterar att spela andrafiolen. Killen har bevisat under förra säsongen att han kan ta "motgångar". Det ingick liksom som en sorts psykologisk del av hand utbildning i hans 3 faser att göras förberedd på att flyttas från Barca B till A-truppen. Under våren skickades han tillbaka till Barca B och tog den "motgången" så som klubben hoppades på. Han gav allt i varje match för Barca B. Pep och klubben har tränat upp hans psyke känner jag.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 16:46
Lohtti*Roma

Abidal är ju kung, Mascherano är också bra.
Köper vi in en mittbacksstjärna som Thiago Silva gör vi ju exakt samma misstag som du tycker vi gör med Fabregas då Fontas aldrig kommer få spela.
Fattar inte hur du tänker, enligt dig på mittfältet har vi alldeles för många stjärnor och då får talangerna aldrig spela och på backlinjen behöver vi minsann en ny stjärna för du verkar inte lita på talangerna eller spelarna som inte är ordinarie mittbackar, typ Masch, Busi eller Abidal.
Lohtti*Roma
2011-08-28 16:46
Nej det hade dem kanske inte, men hur mycket gick barca in för det då? Dem ville ha Sanchez och Fabregas.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-28 16:45
Och Thiago Silva hade nog Milan sålt.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 16:44
Hela streamsidan för Utd - Arsenal. Kan rekommendera Alv för SopCast. Kollar alltid på dne när den finns, laggfri och grym kvalité.

Hette typ Alv1001 eller liknande på gamla myp2p sidan om ni känner igen den bättre då.
Annons: