/spanien/barcelona/forum/1223.aspx/spanien/barcelona/forum/1223.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Carles Puyol Beast
2016-12-07 23:23
Barca - PSG Real - Monaco Skulle inte förvåna mig om att vi får ett tufft lag.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Soko
2016-12-07 23:13
Min drömlottning = Bayer Leverkusen.
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-12-07 23:13
Så kommer det att se ut på måndag: Barcelona-B Munchen Leicester-R Madrid
Barcelona Rambla~
2016-12-07 23:11
Klart de kommer och göra, har jag räknat med hela tiden. CAS kommer ändra straffet till max böter.
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-12-07 23:10
[QUOTE=Rambla~]Förresten, vad hände med RMs och Atléticos värvningsförbud? Är det uppskjutet på obestämd tid eller? Det är snart januari liksom. [/QUOTE] Tro mig de kommer att komma undan, precis som Ronaldo.
Barcelona Rambla~
2016-12-07 23:08
Förresten, vad hände med RMs och Atléticos värvningsförbud? Är det uppskjutet på obestämd tid eller? Det är snart januari liksom.
Barcelona neymar JR
2016-12-07 23:06
Rambla Speciellt med tanke på att dom både kan hota offensivt och stänga igen defensivt. Får dom med sig ett bra resultat på hemmaplan så är dom livsfarliga.
Barcelona messiooooxavii
2016-12-07 23:04
Det folk inte tänker på att man får som Gruppetta är att avsluta dubbelmötet hemma.

Första matchen på hemma plan i ett dubbelmöte brukar oftast vara ganska passiva pga att man som hemma lag inte vill riskera baklängesmål, medans andra matchen hemma , ja då vet man vad som gäller och kan köra fullt ut .

Sedan är det i min mening lika tuffa Lag man kan lottas mot både som etta och tvåa förutom fördelen att man får andra matchen hemma som grupp etta.

Real Spelarna krigade som aldrig förr mot Dortmund för att vinna gruppen, allt annat är skitsnack och tröst.
Lika mycket som trösten efter 1 -1 mot oss , innerst inne vet dem
Barcelona Rambla~
2016-12-07 23:01
neymar JR Precis, de har också en jävligt slug och taktisk tränare. Ingen press på sig när de ställs mot lag som RM eller tex oss om vi hade kunnat få dem. Det är ett möte som RM eller Barca bara ska gå vidare från utan att knappt anstränga sig, i folks ögon.
Barcelona neymar JR
2016-12-07 23:01
Jag är för tuffast möjliga motstånd, Bayern. Jävla boost ifall vi slår ut dom och en konkurrent mindre. Åker vi ut så är det bara att börja planera nästa säsong. Kan ju vara skönt för eventuellt en ny tränare planera inför sommaren redan i mars.
Barcelona Rambla~
2016-12-07 22:58
Soko Det betyder att urvalet för oss bara blir 5 av 8 grupptvåor. Bayern eller PSG är de första jag tänker på vi får med vår vanliga tur i lottningar. Både Benfica och Porto hade varit trevligt, lag som har svårt för att endast spela defensivt under ett helt dubbelmöte. Visst kan de slå ut oss, det kan alla lag göra, fast i ett dubbelmöte ser jag oss fixa det utan större problem.
Barcelona neymar JR
2016-12-07 22:53
Folk får börja titta på lite mer fotboll, hade man sett Monaco spela den här säsongen så vet man hur bra dom kan vara.
Barcelona Soko
2016-12-07 22:52
LAGEN SOM ÄR VIDARE TILL ÅTTONDELSFINAL
GRUPPETTOR
Arsenal
Napoli
FC Barcelona
Atlético Madrid
AS Monaco
Borussia Dortmund
Leicester City
Juventus

GRUPPTVÅOR
PSG
Benfica
Manchester City
Bayern München
Bayer Leverkusen
Real Madrid
Porto
Sevilla

Vi kan inte möta spanska lag samt City .
Barcelona Rambla~
Andreas Är du?
Barcelona Shqipe9
Mycket intressanta lirare i Dortmund som ja hade kunnat tänka mig i Barça.
Reus, Dembele, Emre More, Wiegl. Piszczek (höger back) hade oxå varit intressant men åldern sätter stop där 31 år idag.
Barcelona Andreas-
2016-12-07 22:51
Rambla: Mardröm? Hahahaha. Är du påtänd?
Barcelona II Barça II
2016-12-07 22:51
De gjorde det inte med flit, vi behöver inte att överdriva. Ronaldo hade ett skott i stolpen och Benzema en nick som räddades på mållinjen. Real försökte att vinna matchen, men misslyckades.
Barcelona Rambla~
2016-12-07 22:50
Dålig koll vissa har här som trot Monaco är en walk in the park. En mardrömsmotståndare hävdar jag.
2016-12-07 22:49
• Arsenal • Napoli • Monaco • Leicester • Juventus Herre Gud. Real gjorde detta med flit. Dem kommer aldrig få möta Arsenal eller Juvve.
Barcelona Blaugrana91
2016-12-07 22:46
Pinsamt att se Realfans som är nöjda efter att sluta tvåa i sin grupp. Det är inte värdigt klubbar som Barca, Real och Bayern att vara nöjda med en andraplats. Visst vill man alltid ha en gynnsam lottning, men samtidigt ska klubbar på den här nivån gå för vinst oavsett, något annat är oacceptabelt. Nåja, jag är iof inte förvånad när det gäller Real, en klubb som enbart förlitar sig på tur och flyt.... Självklart ska man ha den absolut enklaste vägen.
2016-12-07 22:45
Real får antigen Leicester eller Monaco hahahaha. Skulle Real igen få möta ett skit lag då är det något som inte stämmer.
erkano
2016-12-07 22:44
Reus - Abumayang - Mor Det är den snabbaste offensiven i världen. Dom behöver endast springa förbi försvararna. Blixt snabba är dom!
Barcelona Rambla~
CarlesPuyol5 Medvetet? Så Ronaldo träffade stolpen med flit? Han ger aldrig bort ett mål. :)
Barcelona Reymar
@neymar JR:

Dembele är en klart bättre och smartare spelare än Emre mor. Han har tekniken, spetsen, passningspelet. Emre mor däremot blev enkelt stoppad av Marcelo som är bedrövlig defensivt genom att bara låta han springa längs kant och använda sin obefintliga högerfot.
Vlom
2016-12-07 22:43
@neymar JR:

Om dagens Suárez var den som skämde ut Bartra, hade du sagt samma sak trots att uruguayanen knappast varit särskilt bra under denna säsong? :)

Bartra må vara kass, men onödigt att sänka Benz på det viset som du gör.
Barcelona neymar JR
2016-12-07 22:42
Madrid vågar inte möta Monaco ;)
Fuerza
2016-12-07 22:41
@socccerfan1:

Nja. Tippar Madrid - Monaco. Så svårt ska de inte ha det.
Barcelona socccerfan1
2016-12-07 22:39
Madrid Leicester nästa
Barcelona Rambla~
2016-12-07 22:38
Visste Perez månne att bollen med Leicesters namn på redan är bokad?
Barcelona Davids3
2016-12-07 22:37
@neymar JR:

Jap ;) Har tjatat om honom här i månader. Kommer bli något stort utav honom om han lär sig hantera sin talang, han känns lite rastlös nu.
Annons: