/spanien/barcelona/forum/11780.aspx/spanien/barcelona/forum/11780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-18 23:10
Jag hade inte heller tackat nej. En av många fördelar med att vara fotbollsproffs :) Men jag tror det är en bra sak att göra ibland, särskilt inför viktigare matcher. Bara man inte glömmer att boka ett trebäddsrum åt Pique, Puyol och Cesc
Atlético addeh
2011-10-18 23:07
Det ser ju minst sagt angenämt ut. Jag hade gärna spenderat en natt på ett sådant flott hotell.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-18 23:04
Här slaggar våra favoriter i natt :)
Atlético addeh
2011-10-18 22:57
DM1982

Håller till viss del med dig. Jag delar inte åsikten att gruppspelet är helt ointressant, även om det så klart till viss del är en transportsträcka för vissa lag fram tills slutspelet. Men det är naturligt att de större matcherna kommer i slutspelet, det är sannerligen inget nytt.

Kan däremot tycka Champions League blivit för mycket Europa. Varför inte ha en liga där samtliga bästa lag i Europa deltar, istället för en där så många lag från olika länder deltar. Det är ungefär så det känns nu. Lag som Atlético, Sevilla & Tottenham hade ju knappast gjort det sämre än lag som Bate, Viktoria Plzen & Otelul Galati.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-18 22:54
Åh vad jag äcklas över City just nu. Okej att de kanske förtjänade 3p sett över hela matchen. Men när man ser en sådan i grund och botten äcklig klubb vara sekunder från att inte lyckas ta sig vidare i CL, trots alla miljarder de har spenderat för att göra just det. Då njuter man... men när de ändå lyckas i äckla till sig ett mål , när matchen i princip är över... ja, då äcklas man.

Särskilt när det är lilla Villatreal, med inte ens en tiondel lika stor plånbok som håller på att knäppa dem på näsan. Åh.
Barcelona DM1982
2011-10-18 22:50
Shit vad CL har blivit avslaget. Jag brukade titta på hur många gruppspelsmatcher som helst förut, nu slökollade jag City-matchen men det var jäkligt seg så jag stängde av. Tittade lite på Real-matchen men det var noll spänning i den matchen så jag stängde av den med. Kikade på nya avsnittet av The Walking Dead istället och då är jag ändå fotbollsberoende.

Hela gruppspelet är en lång transportsträcka för de tunga matcherna i slutspelet. Barcelona spelar imorgon och visst kommer jag titta men jag skulle inte bli ledsen om jag missade den matchen. Utan att vara kaxig, vi kommer vinna enkelt. Det enda jag oroar mig över är skador, inte om vi ska förlora.

Nej, CL har blivit alldeles för stort. Det är alldeles för många lag som är helt ointressanta och de bästa lagen är sjukt mycket bättre än de andra.

Lite skillnad mot när det var Mästarcupen, då var det idel bra lag. Nu känns det mest som en lång gäspning bara. Trist.
Atlético addeh
2011-10-18 22:50
Frodo

Att vara en av de bästa försvararna i Serie A säger inte mycket.
Barcelona Barca Barca
2011-10-18 22:45
elbraco - Bojan y Thiago

Håller med dig, maken till mer överskattad spelare får man leta efter. Aguerro räddade min kväll.
Barcelona Frodo
2011-10-18 22:42
Zapata har varit helt värdelös i de matcher jag sett honom spela den här säsongen. Jag förväntade mig mer av en av Serie A:s bästa försvarare men till hans försvar så spelar han på fel position. Vad sysslade han med vid Kuns mål?
BARCA-més que un club
2011-10-18 22:41
Blaugrana imorgon kör vi hårt massa mål och skoj :D
Barcelona Vampíro
2011-10-18 22:38
Vilken äckel tur legoknektarna har, jävligt oförtjänt nåja hoppas Napoli och Bayern tar sig vidare ändå, City har inget att hämta i CL med det plastbygget.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-18 22:35
Hahahahaha det där är fan tragikomik när den är som värst/bäst...faaaan, stackars Villarreal.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2011-10-18 22:35
Haha, City är inte ens värda segern.

Nåja, vem om inte kungen El Kun gör målet.
Barcelona true_barca_fan
2011-10-18 22:34
man city gör mål, målskytt Aguerro
Barcelona Barca4eva
2011-10-18 22:33
Senor Grande Pep, håller med om att det behöver förbättras. Men klubben har redan planerat att förbättra det i.o.m att de fixar den nya ungdomssektionen.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-10-18 22:24
Vilken skämmig publik real har asso, de sjunger Puta barca puta Barca o sånt. Det bevisar bara hur besatta hela Madrid är av Barca. De kan inte sluta tänka på oss haha. MEN jag önskar att Barca publiken skulle vara lite mer högljudd...tkr boixos nois ska få komma in på camp nou igen
Atlético addeh
2011-10-18 22:16
elbraco

När jag läste att Musacchio inte kunde spela och insåg att Marchena & Gonzalo skulle agera mittlås tänkte jag att det blir åka av. Så fel man kunde ha. Oavsett hur matchen slutar har ubåtarna gjort det riktigt bra, och framför allt Gonzalo i mittförsvaret då. Även Borja har visat hur extremt nyttig han är på mitten och erbjudit något som de saknat både mot Bayern & Napoli.

Diggar ytterspringaren Hernán Pérez också. Spännande talang som verkligen har potential.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-18 22:13
Addeh, tänkte på samma sak nån minut innan kommentatorerna sa det. Gonzalo och Puyi är verkligen lika på fler än ett sätt. Spelar ubåtarna lika så är det han som räddat en poäng för dem ikväll. Vilken kung.
Atlético addeh
2011-10-18 22:08
Vad är det som hänt med Gonzalo? Argentinaren har varit katastrofdålig i flera år nu, helt plötsligt är han Puyol-dominant. Lyckats med allt hittills.

1.70

Absolut. Vid stabil ledning, åtminstone ett par bollar, hade det varit perfekt läge för att slänga in Cuenca.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-18 21:58
Gnegneriiii Yaya, hur bra är han inte? Gick från att vara en tung DM till en powerdribbler. Hans löpningar är top notch. Pep gillar ju versatila spelare, synd att han själv ville lämna.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-18 21:56
addeh

Fan vad skoj! Leder vi mot slutet är det inte mer än rätt Isaac får göra debut
Atlético addeh
2011-10-18 21:43
Jonathan dos Santos & Isaac Cuenca är uttagna till morgondagens match och båda tränade med laget under kvällen. Med tanke på anfallssituationen vore det ingen vild gissning att Cuenca tar en plats på bänken. Vore kul om han fick debutera.
Barcelona Barca4eva
2011-10-18 21:37
Så jävla tråkiga matcher...
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-18 21:29
Ha, tur att Dzeko är så kass på avslut. Högt överskattad spelare.
BARCA-més que un club
2011-10-18 21:29
vår finde nr1 real leder mot ett lyon som suger ba.lle just nu totalt värdelösa ... tråkigt och se
Grace/Wastelands
2011-10-18 21:28
Kompany var ju en klassisk värvning på FM 07 eller ännu tidigare. Blev ju typ spelets bästa mittback.
Barcelona DM1982
2011-10-18 21:28
Trist med självmål för Villarreal men shit happens.

Pinsamt dock att ett miljardbygge som City spelar ett sådant risigt spel.
BARCA-més que un club
2011-10-18 21:27
Napoli ska man inte räkna bort ;)
Barcelona den närkingska älgen
2011-10-18 21:26
1-1 mellan Napoli och Bayern efter ett självmål av Holger Badstuber!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-18 21:26
Goooott Napoli!
Annons: