/spanien/barcelona/forum/1153.aspx/spanien/barcelona/forum/1153.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Pistolero #9
2017-02-04 16:20
A good coach Ney klår Hazard i landslaget och klubblag.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El_Jefe
2017-02-04 16:19
Lucho gör det inte lätt för den som vill bevara hans fina insatser för klubben i minnet, that's for sure.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-02-04 16:18
Han ska alltid gör det så svårt för sig sjukt bara in boll jäveln
Barcelona Barclasico
Komedi här inne..
Barcelona neymar JR
Precis det man får av Paco, djupledspass och speed.
Barcelona Soko
Matchen har knappt börjat och Neymar bränner sin första chans.
Barcelona A good coach is everything!
2017-02-04 16:16
El Pistelero // Fast nu pratar vi väl ändå om klubblag. Du anstränger något enorm för att hitta ett ställe Ney är bättre på och i Brasilien kan jag hålla med om att Ney är bättre än Hazard i Belgien dock så är landslag inget jag ser som ett måttstock. Precis som jag inte ser det som ett måttstock till att Messi inte har lyckats där.. Hazard dribblar fint det har du rätt i. Men han lyckas också och gör viktiga poäng med sina fina dribblingar. Som en en annan snubbe inte hör host.. Frågan är vad du hade tyckt om Hazard spela här och Ney i Chelsea. Småsint av er att hålla Ney bättre än Hazard nu, måste jag säga !! Im out !
Barcelona Ribohn Fan
2017-02-04 16:14
Känns som om Lucho gett upp ligan!
Barcelona S.Eto'o
2017-02-04 16:11
Denna forum består i mestadels utav mobbare!! Folk som gillar trycka ner en pga olika åsikter och ska konstant skriva hur dålig fotbollskunskap man har istället för att komma med rimliga och genomtänkta argument. Fy på er säger jag bara!!
2017-02-04 16:03
[QUOTE=A good coach is everything!]El Pistelero // "nästan" Du missa poängen gubben.. [/QUOTE] Snabb du var, ändra det direkt "gubben". Det är inte nästan Messi press på Hazard. Hazard bör pröva att att vara stjärnan i Brasilien, där snackar vi nästan Messi press. Har Hazard levererat mot bra motstånd i VM o EM samr CL? Nope. Överhypad för att han dribblar fint.
2017-02-04 16:02
Carles Puyol Beast // Då har vi något gemensamt har nog aldrig tagit dina inlägg på allvar !
2017-02-04 16:01
El Pistelero // "nästan" Du missa poängen gubben..
Barcelona El FenómenoR9
2017-02-04 15:57
Diggar elvan.. Lucho gör nog helt rätt med att starta Paco. Han målar idag :D Visca Barca
Barcelona Carles Puyol Beast
2017-02-04 15:57
Kan inte ta dig på allvar med tanke på vilket dumt argument du kom med. Att du ens jämför Hazard med Neymar visar bara hur lite fotboll kunskaper du har i dig. Skämt nej du skämde ut dig enormt här inne.
2017-02-04 15:56
[QUOTE=A good coach is everything!]El Pistelero // Han var bäst mot PSG iallafall andra matchen då han även fick bäst betyg.. Grejen är att folk har så höga krav på Hazard så när han är ok så är han även då inte tillräcklig. Nästan Messi press på Hazard.. Hade Hazard vart så dålig som Ney är i så många matcher på raken. Då hade folk lynchat honom !! [/QUOTE] "Nästan Messi press på Hazard" oh herre...
Barcelona Skurhink
2017-02-04 15:53
Jag har lite svårt för dynamiken med Både Arda och Rafinha på mittfältet! Gäller att vi har bollen nu!
2017-02-04 15:48
El Pistelero // Han var bäst mot PSG iallafall andra matchen då han även fick bäst betyg.. Grejen är att folk har så höga krav på Hazard så när han är ok så är han även då inte tillräcklig. Nästan Messi press på Hazard.. Hade Hazard vart så dålig som Ney är i så många matcher på raken. Då hade folk lynchat honom !!
2017-02-04 15:46
Carles Puyol // Du är ett skämt ursäkta mig! Neymar måste göra det snyggt?? Hahaha och, han lyckas ändå inte, det är väl det som är poängen inte vad du försöker göra.. När var det sist Ney gjorde mål på att dribbla förbi 3-4 spelare som du säger? Ney är en mega stjärna ja det kan jag hålla med. Men det talar inte för hur bra han är.. Beckham var också en Mega stjärna men Giggs var ändå en bättre spelare!!
2017-02-04 15:43
[QUOTE=A good coach is everything!]El Pistelero // Ney spelar vid världens bästa offensiv. Samt i Barca en stor jävla skillnad till att få chanser än i ett Chelsea. Att påstå att Hazard inte spelar bra mot topplag när han oftast är den bästa spelarn mot just topplag. Mot PSG så var han den bästa i laget, sen att Chelsea förlora är en annan femma.. Hazard är enligt mig inte bara just nu, men är en bättre spelare i grund och botten. [/QUOTE] Hazard bäst mot PSG? Du måste skoja?! Sen spelar Hazard i en sämre liga än Neymar o Ney gör det bättre. Man kan tro att Hazard spelar i Real Madrid, fy fan vad folk gillar att hypa honom. De Bruyne har bevisat mer för fan.
2017-02-04 15:42
El Pistelero // Ney spelar vid världens bästa offensiv. Samt i Barca en stor jävla skillnad till att få chanser än i ett Chelsea. Att påstå att Hazard inte spelar bra mot topplag när han oftast är den bästa spelarn mot just topplag. Mot PSG så var han den bästa i laget, sen att Chelsea förlora är en annan femma.. Hazard är enligt mig inte bara just nu, men är en bättre spelare i grund och botten.
Barcelona Carles Puyol Beast
2017-02-04 15:40
Inte för att vara taskig men att du ens jämför Neymar med Hazard säger mig en sak, gå och kolla på fotboll. Neymar är mega stjärna som sticker ut med sina sjuka skills medan Hazard är en stjärna som vilken som. Hazard har haft en bra säsong tack vare Conte. Conte har fått laget att spela som ett lag, lagmaskin. Neymars problem är att allt måste vara så snyggt så att det där enkla blir svårt. Att bara lägga in enkel i mål kan inte Neymar längre utan det svåra tar Neymar numera. Han måste dribbla sig förbi 3,4 innan han gör mål. Hazard gör jobbet enkelt för sig själv denna säsongen, dribblar en spelare sedan vips mål. Hazard är en bra spelare utan tvekan. Att jämföra Hazard med Neymar är som att jämföra CR med Messi dvs skott i pannan om ni förstår synpunkt.
Barcelona neymar JR
2017-02-04 15:37
Hazard hade inte gjort ett skit utan ett hav med yta.
Barcelona neymar JR
2017-02-04 15:36
Men jisses Neymar är avstängd nästa match, Suarez får vila och Paco får sin första ÄRLIGA chans. Cry me a fucking river Ni blir chockade varje gång och gnäller på samma grej varje gång.
2017-02-04 15:36
A good coach is everything Hade Neymar haft en säsong likt Hazard hade förra säsongen så hade han blivit fullständigt lynchad här inne. Väntar fortfarande på att Hazard ska göra en toppmatch i CL mot bra motstånd, vilket Neymar har gjort. Skrattretande att jämföra.
Barcelona Mike79
2017-02-04 15:34
Det är väl första gången Paco får chansen att spela mellan Neymar och Messi från start? Ska bli intressant. kan ni åtminstone vänta tills matchen har börjat med att kritisera Lucho? Nej juste då är forumet stängt så det blir inget trollande då ;)
Barcelona Lion24
Laguppställningen handlar inte om att Lucho har gett upp ligan. Förstår inte varför många är så förvånade, det här är en typisk Luis Enrique laguppställning med rotation. En helt vanlig startelva alltså, inga konstigheter.
Lucho Bänkar Suarez ??? Huuuur vad har Ney gjort för att förtjäna spela match efter match ?? Vad har Gomes lyckas göra för att få ett sådant förtroende. Dyr gävla champagne ska köpas in när LE försvinner !!
2017-02-04 15:32
Kolla på Hazard och kolla på Neymar.. Snälla snälla säg mig att Neymar är bättre utan färgade ögon.. Finns inte en chans i denna värld att Ney har vart bättre än Hazard. Ney hade aldrig presterat i ett defensivt lag som Chelsea. Hazard hade mördat i ett offensivt lag som Barca !!
Barcelona BARCA-més que un club
2017-02-04 15:31
Hur fan kan han bänka Suarez i denna match för en Paco som är katastrof ... sjukt hade jag varit Suarez hade jag varit jävligt arg i sådan match
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2017-02-04 15:30
Ser verkligen fram emot matchen nu när man sett startelvan, roligt mittfält. Ser kreativt ut på pappret, hoppas det blir så också! Kom igen nu Barca! ????????
Annons: