/spanien/barcelona/forum/1131.aspx/spanien/barcelona/forum/1131.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2017-02-14 21:43
El Tridente - detta kommer inte sluta 2-0 tro mig så som vi spelar just nu kan detta rinna iväg till 3-0,4-0.
Barcelona 100% AntiMadridista
2017-02-14 21:42
Busquets måste säljas. Han har varit katastrof hela säsongen. Vi måste få in lite bättre mittfältare till nästa år en ny tränare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deli.Z
2017-02-14 21:42
De inte Paris som är bra , det är Barca som gör de bra. Hatar när de spelar i backlinjen och sen spelar ter stegen när de blir pressad.
Barcelona El Tridente
2017-02-14 21:41

Detta försvar är pinsamt dåligt, PSG har haft alldeles för många klara målchanser.

Detta är kört om det slutar 2-0.

Fyfan vad bedrövligt spel helt otroligt.....
Barcelona The Reporter 2.0
Felen är ganska uppenbart. 1. När busquets sätter press(som han e tvungen att göra pga msn inte jobbar hårt) uppstår stort glapp bakom honom. Psg hittar den varje gång. 2. Kanterna. m och n jobbar inte hem, säker på att Emery påpekat det. Uppstår alltid 2 mot 1 mot våra ytterbackar
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Rakitic in ut med Gomes direkt. Sen gäller det att messi vaknar..En loj Messi funkar inte i andra halvlek om vi ska rycka upp oss..Jag sågar inte laget ännu..Nu måste de ta sig i kragen å visa lite kämparglöd.
Tiki-Taka
Är rädd att någon medelmåtta tar över tränarposten som koeman.....hoppas innerligt sampaoli tar över i sommar! Vore idealt!
Barcelona El Pistolero #9
2017-02-14 21:40
Varna för Emery och att han vet hur han ska hantera Luchos Barças stora svagheter likt han gjorde med Sevilla, men då kom en massa o tyckte att jag var ute o cykla. Emery är typ 5 gånger bättre än Lucho. Kan bara sluta på ett sätt. Expected.
Barcelona grande jw
2017-02-14 21:39
Tyvärr är ju avståndet mellan lagdelarna för långt. Det är Luchos val att ha det såhär. Han har monterat ner barcas grundspel till förmån för att rulla bollen mellan backarna och köra långbollar från Ter Stegen. Vart är de patenterade trianglarna och rörelsen? Mitt barcahjärta gör ont när jag ser oss spela som om vi vore 11 träfötter coachade av Lars Lagerbäck.
Fuerza
2017-02-14 21:39
Busquets är OVER. Han står i passningskugga, han kan inte spela bollen framåt, han kan inte göra bort motståndarnas mittfält, han är alltid tvåa på bollen, han jagar spelare med fem meters avstånd och släpper stora hål mellan mittfält och backlinje konstant. Vad gör han på en fotbollsplan?
Barcelona Cule4life
2017-02-14 21:38
Vad kan Lucho? Vad är hans taktik? Det finns inget han e inget. Hädanefter borde kravet på en tränare vha vunnit minst ett CL guld och ligaguld för att ens bli nämd som potentiell Barça tränare.

Visst det gick hem med Pep. Men han la ribban så högt att vi endast nu kräver en tränare av den absoluta toppen och som respekterar vårt bollinnehav. Jag måste ha stort bollinnehav man blir tokig när dom andra har den. Böljande spel är skit. Undra hur andra lags supportar kände mot Barça under pep o tito.
Kataloni
2017-02-14 21:38
@Smogen:

Gomes prislapp spelar också in. Paco är också ett oförklarbart fenomen.
Barcelona Bollinnehavet
2017-02-14 21:37
Det blir varken halvtidsstudio, andra halvlek eller mer forumkladdande för min del. Fuck this! Kalla mej medgångssupporter, jag kanske är en. Jag kan iofs ta en förlust men det här "spelet" kan jag inte ta. Det går inte. Det här är inte Barca. Vi harblivit något helt annat under Lucho. Om Lucho är en Barcalegend så tar han sitt fucking ansvar och avgår i paus. Hej FM, en bok eller vad som helst. EDIT: Och ni som ska kolla vidare. Punktmarkera Verratti med blicken (både när han har och inte har boll). Där har ni vad vi saknar. Förutom en kompetent tränare. Och det är nog det närmaste ni kommer njutning på Viaplay ikväll.
Barcelona DM1982
2017-02-14 21:37
Finns inget mittfält att tala om, det är tre helt ensamma anfallare som inte får något att jobba med. Lagdelarna är 25 meter ifrån varandra och jobbar aldrig dom ett lag. Inte för att jag vill skylla på massa saker men Barças spelschema de senaste veckorna har varit tufft. Många trötta ben och skallar. Det gäller dock att minst få in ett mål, annars blir returen för svår.
Barcelona Rambla~
2017-02-14 21:36
Barca4life98 Vadå patetiska? Vem tror du det är som bestämt att vi ska spela så här? De har fått sina direktiv. Misstaget var att starta med Gomes istället för Rakitic, Roberto är helt utlämnad på högerbacken. Där hade Rakitic behövts som backar upp Roberto. Fattar inte hur Lucho resonerade där.
Barcelona zigazaga
Tyvärr grabbar, men ikväll är vi inte med. Blir jobbig andra halvlek. :(
Barcelona Mecum
Var inställd på detta. De senaste åren på bortaplan har det sett ut såhär. Ni minns väl borta mot Milan. Det här måste vara det enda laget i världen som kan vara så bra ena stunden och helt värdelös. Helt neutraliserade.
Barcelona Barcelonistas
Folk är så chockade jag undrar huuuuur? Vi har spelat så här dåligt hela säsongen.

Mittfältet håller inte, och jag undrar vem är Andre Gomes? Man tar inte ut skit för att sätta in skit igen.
Barcelona Mr Culé
Detta spelet i första halvlek är inte värdigt ett Barcelonalag. Tack så mycket för det Luis Enrique.
Barcelona Smogen
2017-02-14 21:35
[QUOTE=Kataloni]Gomes värvningen måste vara tidernas största blåsning/bedrägeri. [/QUOTE] Paco? Douglas? Vernaelen? Song? The list goes on...
Barcelona Zyzz
Vi spelar inte som ett lag. Taktiken är att passa Neymar som ska försöka finta bort hela PSG och eventuellt släppa bollen 1 gång av 10. Resten står och tittar.
Tiki-Taka
Alla som underskattade PSG vid lottningen i december får väl äta upp sina ord nu hehe
Barcelona JakWah
2017-02-14 21:34
PSG imponerar verkligen! De har ett riktigt bra lag och spelar också som ett lag till skillnad från Barca som bara förlitar sig på att någon skall göra en individuell prestation.
Barcelona messiooooxavii
45 av 180 minuter spelade. Barca är ett lag med tidernas bästa vinnare i laget. jag börjar kasta skit först när matcherna e spelade. men ja litar på laget och vet att vi har en boll när kvartsfinalerna ska lottas
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Detta är inte spelarnas fel, visst kan vi kräva MYCKET mer av samtliga. Men det är laget som mår dåligt. inte individerna. Och det är ledarstabens problem och fel.
Barcelona zigazaga
Försöker vi ens? Draxler mot Roberto kan väl bara sluta på ett sätt. De får komma våg efter våg, skärpning i andra halvlek, det här är fan inte Eibar vi möter!!!
Barcelona Katalano
2017-02-14 21:33
Ser ut som väntat. Alldeles för dåligt.
Fuerza
2017-02-14 21:33
@Zyzz:

Jo, det rimmar. Speciellt om vi tar in med bolltrollaren och superstjärnan Paco Alcacer. B-)
Kataloni
2017-02-14 21:32
Gomes värvningen måste vara tidernas största blåsning/bedrägeri.
Barcelona Barca4life98
2017-02-14 21:32
Hahah Messi & Suarez totalt patetiska. Står bara där uppe och väntar på bollen. När Neymar driver upp bollen står dom och väntar vid mittlinjen. Gå tillbaka till 4-3-3 eller lämna WO.
Annons: