/spanien/barcelona/forum/11194.aspx/spanien/barcelona/forum/11194.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2012-01-19 00:45
någon som kan förklara vad en manita är?
Barcelona Gonzalez_Barca
Mourinho: "Is it possible to defend Pepe? I didn't see what happened, I should see it first. Apart from that, he played a great game."

Skumt att han ser absolut allt annat som händer på planen, men när hans spelare gör något illa så missar han det. Jävla hycklarsvin!
Barcelona Alvés - Por Que?
Pepe is wanted.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-19 00:44
Cristiano ägnade hela matchen åt att täcka högerkanten så att Alves inte skulle få bollar att springa på. Då skickar Pep upp Abidal på andra kanten istället och han gör mål på en gång. Hahaha, Mourinho har slut på ideér!
Barcelona Edoo - Grande Villa!
Ikväll tänker vi inte på Malaga Gonzalez!
Barcelona Blaugrana91
Lite intressant det här gällande Mourinhos olika taktiker som han använt med Real.

Han försökte spela offensivt med hög press i ligan och då vann vi också ganska överlägset, inget lag klarar av att pressa Barcelonai över 90 minuter.
Ett annat exempel på när han försökte spela offensivt är ju 5-0 matchen. :)
Så den taktiken tycks inte funka.

Niu idag spelade han som ett fegt bottenlag och inget lag klarar av att spela med en köttmur mot Barcelona i 90 minuter, förr eller senare kommer ett instick eller en passning och vips så har Barca gjort mål.
Spelar han med den här taktiken blir hans lag dessutom ännu mer förnedrat sett till själva spelet, bollinnehav och målchanser.
Så den taktiken funkar inte heller.

Så det "taktiska geniet" måste komma på något helt nytt, för just nu funkar inget av det där på Barcelona.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-19 00:43
Bara jag som inte blir förvånad om vi tappar poäng mot Malaga nu i helgen? Så typiskt Barcelona den här säsongen..
Barcelona NoGo™
2012-01-19 00:42
Guardiola: "Alexis stole my heart. He's an extraordinary transfer. He adapted well, gives us something we don't have. Very happy for him."

Så jävla bra Alexis!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-19 00:41
Grabbar ska berätta nåt för er...

Innan matchen skulle sparka igång var jag så nervös så jag palla inte att se den. När den väl börja (kollade klockan) så tog jag på mig fullt med kläder så jag skulle inte frysa. Jag promenerade ensam i fucking två timmar och jag tänkte hela tiden på jävla matchen. Vad händer nu ? Hur ska vi besegra Real ? osv.. när jag kolla på mobilen så var kl över 00:00.

Jag skyndar mig hem. Går riktigt snabbt, då var man framme tar av mig kläderna och sätter på SVT1 ,Text-TV 300 så läser jag...

"Abidal sänkte Real i El Clasico" och jag brast fick tårar som en liten unge. Ut av alla så gör denna människa mål. NEJ! jag grät inte för att vi vann över Real, utan det var självaste Eric Bilal Abidal som avgjorde en så stor match.
The Grove of Ashburton
2012-01-19 00:41
Andreas /

Är du född rik? .............:-)

Du verkar kolla på fotbollsmatcher lika ofta som jag går i kyrkan...(Jag är troende:P)
Barcelona Siempre Barça
2012-01-19 00:40
vad säger ni om honom ````??? vill veta vad ni tycker om killen ???
Barcelona Keite
2012-01-19 00:40
Aa, alltid kul med såna haha
2012-01-19 00:39
Keite

On it right now!
Barcelona mariwani
Äntligen så ser fotbollsvärlden vad som sker på planen när det dukas upp för en fotbollsfest som miljontals längtar till varje dag. Det är inte första gången det här händer och jag tror inte det är sista. Det beteende som Madrid visar kan inte accepteras längre. När det går såhär långt så måste man göra något, fysiska påhopp får vara nog. Pepes stämpling, Mourinhos petning i ögat hör inte till fotbollen. Det finns naturligtvis spelare i Real som är fotbollsspelare precis som många andra, men det vissa av dem gör fungerar inte längre. Att det här ska hända varje el clasico är tråkigt, pinsamt och förbannad jävla barnsligt. Utan någon helst mening att provocera så undrar jag inte om det här beteendet finns pga den fullständiga dominansen som vi har haft de senaste åren, inte för att det rättfärdigar det äckliga beteendet men det är den enda anledningen jag kan se.
Filmningar och att försöka göra någon annan illa på en fotbollsplan medvetet är det värsta jag vet, allt det skrev Pepe under på att han är redo att göra. Det får vara bra nu, stäng av psykopaten ett antal matcher
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
Hahahahahahaha ditt mongo..
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 00:38
Andreas-

Funderar på om man ska boka en resa men fan, jag ska redan till Milano om 20 dagar och sedan på Cup-finalen (om vi går dit) och sen massa mera.

Ska kolla upp det, hör av mig om jag åker ner.

Keite

Du menar en sån där "sheriff" aktig typ bakom galler?
Ska pröva och se om jag får ihop nåt.
Barcelona Keite
2012-01-19 00:38
Haha kan inte någon som är bra på PhotoShop göra en Pepe Wanted affisch
Barcelona Rambla~
2012-01-19 00:37
Mr. Mourinho3

Jag antar att du har en poäng. Trots det så har ni fler farliga spelare (kreativa) än vad tex Valencia har i sitt lag. Ändå ger de oss större problem. Vad anser du då, saknar ni en Xavi eller Iniestatyp i laget? Ni kör ju över allt annat motstånd.
Grace/Wastelands
2012-01-19 00:36
Alexis får mitt hjärta att smälta lite. Som en jävla tiger typ. Fysik som ett jävla odjur och samtidigt smidig och kvick som en katt. Messi, Sanchez och Fabregas tycker jag är en spännande trio där framme faktiskt. Pedro känns allt längre från startelvan.
En sak till, Alexis mottagningar var fantastiska. När spelet låste sig så gick han ner kanske 20 gånger och fick en stenhård passning från Pique och vände runt så vi kom upp i banan lite. Fint att han kan spela bra när Messi bortsett från den underbara assisten gör en halvdan match med hans mått och mätt.
Andreas-
Kommer bli en så fantastisk upplevelse nästa vecka. Jag drömmer om en ny manita på Camp Nou.

Är det någon från Les Rambles som ska ned på matchen?
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-19 00:35
Ska även tillägga att Alexis och Abidal tar priset som matchens lirare. Helt sjukt var bra de var.
Hoppas, jag hoppas verkligen på ett stort jävla tifo på Camp Nou i returen nästa vecka. Så Madrid spelarna pissar på sig före avspark så får man väl hoppas på en manita.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
The Madrid Zoo has announced the escape of a wild, very dangerous animal called "Pepe", it was last seen wearing white and playing for Real Madrid. Please report if you see it, it's a huge risk to people's lives.

Återigen bevisar vi att Real Madrid inte förtjänar leda ligan..
Barcelona Keite
Puyol y Abidal <3
Barcelona tarrak
2012-01-19 00:33
Har hängt med lite dåligt den senaste tiden, men är det någon som har en aning om varför Mourinho bara spelade tre pivotes? Utan att behöva peta kaptenen kan han ju spela med tio? Eller var det Florentino som krävde att brunkarlaget skulle se ut som ett fotbollslag värt namnet åtminstone på pappret?
Coach pep.
2012-01-19 00:33
Man måste hålla med Pep alltså. Ikväll såg man verkligen hur f*cking bra han är, Alexis.
BARCA-més que un club
2012-01-19 00:32
Så skön vinst går inte beskriva vilka madrömmar real måste ha alltså hahha

NU SLAKTAR VI DOM PÅ CAMP NOU VISCA LA BARCA ;)
Barcelona Andresito
Guardiola talar även för fansen!

Guardiola: "Alexis stole my heart. He's an extraordinary transfer. He adapted well, gives us something we don't have. Very happy for him."
Culé - Messi y Alexis
Så här kommer Mourinho säga tror jag.

''Grässet var för hög. Jag bad om 30 mm inte 27mm. Por que?''

'' Karankas fel, han tyckte att vi inte borde spela med di Maria. Hans fel. Por qué Karanka?''

'' Planet vattnades dåligt. Por qué?''

''Grässet var för grön. Por qué?''

*Mou lämnar och bölar som ett litet barn.*

P.S Sorry för stavfel osv. Viktigaste är att ni förstår :).
Annons: