/spanien/barcelona/forum/11136.aspx/spanien/barcelona/forum/11136.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2012-01-25 10:23
Fan, jag kände mig riktigt nöjd efter matchen i Madrid förra veckan men nu när det börjar närma sig returen så kommer nervositeten som ett brev på posten. Visst, vårt utgångsläge är riktigt bra. För Madrid räcker det inte med ett mål utan dom måste hänga två kassar. Men Real Madrid är ändå Real Madrid och kan definitivt ställa till det för oss. Pep brukar vara noga med att se till att ingen underskattning eller bekvämlighet smyger sig in hos spelarna så vi får hoppas att han har gjort sitt jobb även ikväll.

Barcelona Deulofeu
2012-01-25 10:17
Först och främst Xavi jag har följt dig sedan Barca b tiden med Gabri, Luis Garcia och company jag minns hur du fixade 1-1 målet i din ligadebut har för mig att det var mot Valladolid med Van Gaal som coach.

Det är först de sista 5 åren du fått den uppskattning du förtjänar. Hoppas du kan hålla på ett par år till.

Vinner vi ikväll tror jag Pep förlänger det vore ett bra tillfälle att belöna truppen.Tror det blir tufft ikväll men en seger med Messi mål.Spännande att se om Cristiano kan följa upp sin senaste match mot Barca där han ändå gjorde mål(ej på straff! Men på Pinto vår maskot) vi får se cirka 12 timmar kvar...
barca#1
2012-01-25 10:11
Grattis till världens bästa mittfältare Xavi Hernandez.
Barcelona El Nino Maravilla
2012-01-25 09:37
Grattis till Mr Xavi Hernandez som blir 32 år idag! Hoppas han får fira det genom att sänka Madrid och ge Mourinho en tidig present som fyller år imorgon! ;)

Visca Xavi y visca Barca!
Barcelona Bernie
2012-01-25 08:45
Grattis till Xavi som fyller år idag! :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zlatan-da man
2012-01-25 02:51
Pirlo är xavi och conte är guardiola, pirlo bygger spelet conte bygger laget
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-25 02:07
som gjort Juventus bra ska det stå =)
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-25 02:04
Zlatan-da man;

Såg att du skrev att det är Conte som gjort bra, det är inte sant.
PIRLO har gjort Juventus bra
eliot
2012-01-25 01:20
?. Har NI hört att UNICEF slängt ut Barcelona från organisationen för dem anser att det Barcelona gör med Real inte är humant!!! haha
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-25 01:09
Stort och snyggt av Mirandés att klara sig ända till semifinal. Hoppas dem klarar sig hela vägen nu till final. Och Espanyol rånar oss nästan varje gång vi möter dem.

Man blir ännu mer nervös inför morgondagens match herregud. Snälla Barca håll i det nu. Tror att det kommer bli en intensiv match med mängder av attacker från både håll. Real kommer tok satsa offensivt dem är ju tvunga, men det gynnar Barca och hoppas att vi gör första målet.

Diar Iniesta Shekha

+1
Barcelona Andreas V.V
2012-01-25 01:08
Gratis hotellrum kan fås i London 25-26 Februari.
Lite smådrygt att det kostar lika mycket för 2 som 1 :/

Ifall någon är intresserad av lite Engelsk fotboll det vill säga.
Chelsea - Bolton & derbyt QPR - Fulham på lördag.
Arsenal - Tottenham på Söndag 26e.

Godnatt.
Barcelona fraidon21
2012-01-25 00:59
Diar Iniesta Shekha:

Jag ber om ursäkt för mitt påhopp men jag tror att du håller på fel lag om du förväntar dig det du skrev utav FCB imorgon. Klubben symboliserar så mycket mer än bara en klubb. Klubben är även en förebild för unga som gamla, och jag tror knappast att man vill göra de värre än det är just nu.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-01-25 00:24
Imorgon vill jag se grishuvud på camp nou. Jag vill att det ska regna grishuvuden på idiotens pissiga skalle. Jag hoppas att publiken gör ett helvete för honom och för mou så de håller käft och börjar bete sig som människor. Jag vill se hundra tusen HULIGANER imorgon , jag vill se Pepe lida och det ska vara rejält. Jag vill ha hån- sånger i 90 min. Det är en viktig del av matchen för mig. Jag ska ha tv:n på högsta volymen och ska njuta när plastlaget blir hånade.
Atlético addeh
2012-01-25 00:03
Hehe, tar sig Mirandés till final får man ju även kvalplats till Europa League nästa säsong. Hut stort vore inte det?

Andreas

Finalen spelades ju på Mestalla ifjol, därför tror jag den läggs någon annanstans i år. Finns ju flera andra arenor än Bernabéu & Mestalla där finalen kan gå också. Ramon Sánchez Pizjuan & Vicente Calderón är två andra tänkbara finalarenor.
Ryo Miyaichi !
2012-01-25 00:00
Regga dig på bet365, bästa sida tycker jag, och där väljer du precis hur du vill betta:)
Barcelona Barca4eva
2012-01-24 23:58
B-Guden Det är Lången du söker. Resten bör man nog ta via PM :p
Barcelona Thiago Alcantara^^
2012-01-24 23:52
B-Guden det är väl oddset - lången? Där kan du välja 1 x 2 och vilket antal du vill (minst 3 om du inte har svenska spel kort)
Barcelona B-Guden
2012-01-24 23:48
Funderar på att börja tippa olika matcher men behöver lite hjälp
Jag vill endast spela där man väljer 1-x-2, och ajg vill spela det där man får välja vilka matcher man vill spela på och hur många man vill spela på, orkar inte spela på det där där man ska ha 13 rätt osv.

Men vad heter det jag söker ?
Barcelona Barcelona10Messi
2012-01-24 23:48
Haha fan vad stort ojojoj. Nu hoppas jag dem går till final också för det förtjänar dem..även om det skulle innebära stortorsk mot FC Barcelona så! :)

Visca Barca! Mot semifinalen/finalen!
Barcelona Barca4eva
2012-01-24 23:39
Oj, vilken skräll där :D
Barcelona Andreas V.V
2012-01-24 23:39
addeh

Mjo, tror väl också innerst inne att Athletic hade blivit lite för svårslaget men hoppet fanns ju.

Nåväl, bara nu inte Mirandes går och slår ut Athletic också ; )
Förresten? Tror du att en final mellan Barcelona och Athletic kommer läggas i Madrid? Jag tvivlar på det.

Blir nog Mestalla, inte fy skam det heller skulle jag tro (Har aldrig varit där).
Atlético addeh
2012-01-24 23:38
Andreas

Förvisso, men tror Athletic hade blivit för svåra för Espanyol i semifinalen ändå. Jäkligt glad för Mirandés skull. :-)

Athletic-Barça på Bernabéu är väl inte fy skam? De två klubbar som står för roligast fotboll just nu i Spanien.
Barcelona Andreas V.V
2012-01-24 23:35
addeh

Neeeeeeeeeej!!
Vi skulle ju se Barca - Espanyol på Bernabeu..

Aja, får väl duga med Athletic då! :(
Atlético addeh
2012-01-24 23:30
Så jävla stort att Mirandés slår ut först Villarreal, sedan Racing och nu Espanyol! Totalt 4-4 men fler gjorda bortamål. Att dels göra två baljor på Cornella El Pray är i sig imponerande. Men att ligga under hemma, och vända sista halvtimmen i underläge med totalt 2-4 är fantastiskt starkt. Mirandés spelar alltså i division tre.

Hatten av. Kul när sånt händer!

Skön avslutning på kvällen. Nu laddar vi om för fullt inför morgondagen. Bona nit!
Barcelona Keite
2012-01-24 23:23
LOL. Mirandes gör 2-1 på övertid mot Espanyol och kvalificerar sig till semifinalen i Copa del Rey
Barcelona Siempre Barça
2012-01-24 22:51
WELCOME TO CAMP NOU REAL!!!!!!

madrid cabron saluda al campeón
Barcelona Barcadinho.
2012-01-24 22:46
Bojan kommer längre o längre bort från en möjlighet att använda återköpsklausulen. Finns knappt en minimal chans att klubben kommer betala 13 milj euro för att få honom tillbaka, inte med hans nutids prestationer.
Snart kommer jag våga såga att Roma betalade ett överpris (12 milj).
Lite synd.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-24 22:43
Imponerande seger från Juventus sida, det kändes också som någon sorts steg bakåt för Roma. Har sett dem spela betydligt bättre under säsongen. Främst känns det som att de inte riktigt har några medel för att låsa upp ett försvar. När Juve packade hela laget kompakt lågt på egen planhalva kom de ingenstans. Lamelas utvisning sabbade ju alla chanser för dem. Tråkigt, gillar Lamela skarpt.
barcaff4
2012-01-24 22:41
Okej. Jag tycker vi spelade bra mot madrid förra gången vi hade jättebra passningspel om vi kör så och förvaltar dem situationerna blir det säkert 5-0
barcaff4
2012-01-24 22:40
Jag tycker vi spelade bra mot madrid förra gången vi hade jättebra passningspel om vi kör så och förvaltar dem situationerna blir det säkert 5-0
Annons: