/spanien/barcelona/forum/10791.aspx/spanien/barcelona/forum/10791.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-04-07 17:37
Vilket mål Diame. Härligt!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gourmet
2012-04-07 17:35
Rambla

På vad sätt är de mer subjektiva än vad någon annan är? SveFans är mig veterligen en sida där man kan eller rentav bör vara aningen subjektiv. Vad gäller bevakningen av sitt eget lag tycker jag de är bäst av alla. Även på att ge en heltäckande bild, jag tycker inte att man väljer att hålla undan allt det negativa kring klubben tex som nästan alla redaktioner gör utan man får en helhetsbild.
Jag tycker det är viktigare att eftersträva mångfald än objektivitet, som faktiskt är något som aldrig helt kommer finnas. Men det är jag det.

Precis som el Maestro skriver kommer Ninas kärlek till knappast Zaragoza dö av en degradering och inte lagsajten heller för de har varit nere förr och då tyckte jag personligen det var den lagsidan tog steget till den bästa. Men som sagt det är min åsikt.

Och gillar man dem inte kan man ju alltid låta bli att läsa. Själv väljer jag att göra det med stor behållning men det finns andra redaktioner tex Madrid som jag inte gillar och därför inte läser, men heller inte sitter och spyr hat och galla över. Håller inte alltid med Nina men jag ser poängerna för det och gillar av den höga kvaliteten hon bjuder på och är tacksam över att hon är kvar här. Går inte att neka till att de gjort stort intryck iaf.
Barcelona el Maestro:
2012-04-07 17:28
@Rambla~:

Precis. Konspirationsteorier är inne just nu. Vad beror det på? Mourinho, tror jag.
Barcelona DM1982
2012-04-07 17:26
Jag vågar inte drömma om vad det skulle stå i tidningarna om Barcelona hade fått ett sådant offsidemål eller den billiga straffen som Milan fick. På något sätt så glöms det bort och försvinner när det är andra lag än Barcelona, då är det minsann "typiskt Barcelona", prat om mutor och annat. Nu är det bra "trist att domaren gjorde fel".

Ikväll går Juventus om Milan i tabellen.
Barcelona Rambla~
2012-04-07 17:26
el maestro Den misstänksamme skulle kunna hävda att det finns en konspiration för att Chelsea ska få en CL-plats. :P
Barcelona el Maestro:
2012-04-07 17:25
@Gourmet:

Nina är inte någon som bryr sig om sånt. Och sen oavsett om Zaragoza spelar i segundan eller inte så består hennes kärlek till klubben.
Barcelona Rambla~
2012-04-07 17:23
Gourmet De kan ju åminstone försöka vara lite objektiva någon gång.
Barcelona el Maestro:
2012-04-07 17:22
Fyf*n vilket domarmiss. Helt otroligt att man kan missa en så solklar offside. Hjärnsläpp.
Barcelona Bernie
Så många fel beslut av domare världen runt. I Milan matchen tidigare idag, nyss i Chelsea matchen. Inte ett knyst efter matchen.

Barca? Uefalona, fusklag! Filmare! Komiskt. Jag hade skämts o få ur mig de orden mot något annat lag.
Barcelona DM1982
Chelsea övertygar inte direkt och så får de ett mål som är solklart offside. Trist för Wigan som har kämpat fint.
Barcelona Rambla~
2012-04-07 17:20
Chelsea gör mål och det är pinsamt att det godkänns när Ivanovic står minst 1m offside.när han gör målet.
Barcelona Gourmet
2012-04-07 17:19
Är alla som kritiserar oss avundsjuka?
Barcelona Trippeln
2012-04-07 17:17
Gourmet

Mourinho är en ynkrygg, vi kritiserar.

Är vi då avundsjuka?
Barcelona Gourmet
2012-04-07 17:15
@Grace/Wastelands:

Undrar varför folk har en så dålig bild av oss som supportergrupp.... Tråkigt att se sådana här kommentarer.
Jag undrar hur det här går ihop med det många av er själva brukar säga om att alla som kritiserar eller ogillar Barcelona är avundsjuka. Jag skulle säga att ni är avundsjuka på Zaragozaredaktionen, vad skiljer er från dem? Zaragozaredaktionen som vad jag vet har bland de högsta anseendena på SveFans dessutom, Nina har bra relationer med själva klubben, känner några spelare och får beröm för sitt arbete utomlands. Klart folk blir avundsjuka.
Dessutom är det en av de mest om inte den mest genuina supporter jag någonsin råkat på till ett lag. Och av vad jag vet en bra person privat. Att sitta och tala ner henne här där hon inte ens kan försvara sig är bara lågt.
Visst gillar Nina att jävlas en del men jag tycker inte det är helt oprovocerat från hennes håll och ganska ofta har hon bra poänger i sina travestier. Det hon skriver är inte taget ur luften. Visst ibland svider det men att det gör det beror på att det faktiskt ligger rätt mycket i det hon säger, oavsett om man vill det eller inte. Lite måste man dessutom kunna bjuda på. Med tanke på hur friskt hon driver med sitt eget lag också mellan varven behöver det inte ligga så otroligt mycket ont i allt.
Jag tycker iaf att hon är i en klass för sig som skribent på hela SF, den bästa vi har, och detta är något jag förstått stör en och annan (avundsjuka?) och hade våran redaktionen varit hälften så bra som deras är hade jag varit glad, istället för att publicera massa artiklar där vi försvarar oss trots att vi inte ens behöver.

Nu låter jag som Ninas advokat här men hon står upp för Barca ganska ofta också men det lyckas på något sätt undgå alla här inne antar jag. Selektiva.

Tråkigt att se nivån på er här inne och sedan att ni själva sitter och stör sig på att folk hatar er tillbaka. Alla de där avundsjuka, ni vet.

Barcelona R.E.M. god bless them
2012-04-07 17:11
Fan va kassa chelsea är, inte alls stressad över att möta dom,, kolla deras spelprogram, dom kommer vara helt utkörda till mötet på csmp...
Barcelona Bernie
2012-04-07 17:11
Intressant och följa vår kommande Cl motstånd Chelsea på Viasat Fotboll just nu.

0-0 hittils mot Wigan. J.Terry på läktaren.
Coach pep.
2012-04-07 17:09
Vilka möter Real den här omgången egentligen? Jag har ingen koll på dem längre, sedan Mou kom. Har raderat ut dem från mitt liv helt och måste säga att man mår mycket bättre.

Gick de vidare till CL-semi ens?

Äsch, vem fan bryr sig..
Barcelona Rambla~
2012-04-07 17:03
Det roliga är att Åslund är culé sedan länge.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-07 16:59
Martin Åslund är så Milan- och Zlatankåt att han får Borell att framstå som Barcafan...

1-2 satt fint till 34ggr pengarna, visserligen bara på satsade 30kr, men ändå nice!
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-07 16:56
el Maestro

Självförtroende
Barcelona Zamboza
2012-04-07 16:55
Den där Martin Åslund måste fan vara dum i huvudet. Hur kan han påstå att Cassano ska ha straff när han slänger sig ner. Tydligen behövde Milan en billig straff till för att ens nå oavgjort hemma. Nu har dem inte vunnit sina 4 senaste matcher, gött. Hoppas juve tar det.
Barcelona Rambla~
2012-04-07 16:48
Självklart hittar domaren 5 övertidsminuter när Milan behöver jaga mål.
Barcelona el Maestro:
2012-04-07 16:47
AC Roma håller ju på att förlora. Vad tjänar det om Bojan gör mål eller inte.
Barcelona Messidinho_10
2012-04-07 16:47
Jag hoppas Barca köper Jovetic till nästa säsong, för den killen är grym!!!
Barcelona Vampíro
2012-04-07 16:45
1-2 för Fiorentina, den usla Amauri gör målet.
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2012-04-07 16:43
Bojan gör mål, glad för hans skull!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-07 16:42
Bojan tröstmålar för Roma, men 1-4 mot Lecce är inte bra Lucho...
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-07 16:42
BOJAAAN!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-07 16:41
Tror kung Cao är ironisk? Cassano är på plan! Stort!
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2012-04-07 16:41
Tyckte det inte var en riktigt bra mottagning Cassano fick där. Tråkigt nog!
Annons: