/spanien/barcelona/forum/10652.aspx/spanien/barcelona/forum/10652.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-03-30 21:57
Imorgon är som en uppvärmning inför final fast ändå viktig.
Barcelona Doogge
2012-03-30 21:45
: MESSI.CORLEONE

Du kan inte jämföra spelare spelare efter bara 90 minuter,
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-03-30 21:16
Sorry för OT

Jag såg matchen mellan Argentina 3-2 Tyskland i finalen 86 nyss. Under 90 minuter såg jag Maradona briljera på sista 10 av matchen då han gjorde en fin assist vid ställning 2-2. Det var första gången jag såg honom under 90 minuter men måste säga att han var riktig dålig i 80 minuter. Ska försöka se fler matcher av honom men vad jag begriper så är vår Leo mycket jämnare än honom och så klart bättre som fotbollsspelare. Fotbollen i finalen var bedrövlig, likaså med gräsmattan, den var liksom på San Siro.
Barcelona Doogge
2012-03-30 21:13
Kolla Alexis sachez och valdivia mot sverige när sanchez var 16 år
Barcelona Mido
2012-03-30 21:09
Varför tror vissa att d e matcher ikväll hhh har för bråttom? :) osasuna real Madrid kl 20, Barca bilbao kl 22 IMORGON!! Hhh
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Doogge
2012-03-30 21:01
Sjuuuk Grym Video http://www.youtube.com/watch?v=Z90EPVe1s40
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-30 20:36
Barca och Pool fansen "sjunger" tillsammans efter matchen 2007.

BTW: You'll never walk alone är ju helt fantastisk på Anfield!
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-03-30 20:34
!Haha Madrid!

Jag gillar Pato, men klass anfallare är lite att ta i. Jag ser han som Balotelli, fast Pato har visat framfötterna oftare om jag säger så. Jag menar Zlatan är en klass anfallare, inte är dem på samma nivå? Han måste få vara frisk och visa upp sig. Han förblir en gåta för mig, men en sak är säker det är att man inte vet vart man har honom och det skrämmer mig.

Matchen är forsatt öppen, kan dem göra en perfekt match igen och kan Barcelona göra en perfekt match?
För det behövs det!

Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-30 20:31
1.70-ligan - Cuenca y Tello
Så klockrent att Real också tar Chelseas parti på alla sätt och vis!
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-30 20:28
!!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]

Utanför Camp Nou i samband med match. Förmodligen vilken dag som helst i ett av stånden utanför. Annars i någon kiosk på ramblan eller någon annan stans i staden.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-30 20:15
Jävlar vad Milan ska överdriva sina skadebekymmer då... grämer mig lite till över uteblivna straffar och alla andra missade lägen till ett bortamål!
Barcelona SamMajid
2012-03-30 20:13
Klart att barca har svagheter. Det har alla lag, men Barca är professionella, och profesionella lär sig av sina misstag. Det såg man även senast mot Milan, man lät inte Milan komma in i straffområdet lika lätt med sina långbollar till Ibrahimovic.
Barcelona Ibillay
2012-03-30 20:07
Haha Madrid Det är klart vi har våra svagheter, ingen påstår att vi inte har det. Enligt mig är vår backlinje alldeles för högt uppe ibland, vilket kan visa sig vara svag mot kontringsglada lag. Men det är en del av vår filosofi Totalfotboll
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Éluc
2012-03-30 20:02
1. Puyol är alltid 100% seriös på träningarna.

2. Abidal + Messi. 3

3. Messi + Pinto. 3
Real Madrid !Haha Madrid!
2012-03-30 20:01
Hehe nej nej , ingen jämförde.

BTW , Thiago Silva ser oxå ut och kunna vara med.

MilanNews: Allegri : Thiagos leg is healing very well , and he could play with injections against Barca. We'll see more tomorrow.
2012-03-30 20:01
Hehe nej nej , ingen jämförde.

BTW , Thiago Silva ser oxå ut och kunna vara med.

MilanNews: Allegri : Thiagos leg is healing very well , and he could play with injections against Barca. We'll see more tomorrow.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-30 19:59
Hahah, skönt att se att Liverpool tar vårt parti när de gästar Madrid!
2012-03-30 19:57
Sant , men är ändå klassanfallare när han är i form.
Barcelona SamMajid
2012-03-30 19:56
Pato är ingen komplett anfallare. Han är grym i sina bästa stunder, men man ska inte heller underskatta Adriano. Hans löpningar är väldigt bra och hans anfall och försvarsspel ser jag inte heller något fel på.

Samtidigt förstår jag inte varför man ska jämföra dem eftersom Pato är topp och Adriano är ytterback.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-03-30 19:53
Pato är inte direkt världens smartaste anfallare, ganska flitiga dumma beslut..
Fortfarande ung, oerfaren med andra ord.
2012-03-30 19:46
Jag hoppas att Pato inte är så himla dum och söker säg till kanterna. Hoppas att han uttnytjar mittlåset och ytan bakom Busquets, för då har vi en match. Håller MILAN positionerna som senast och samtidigt som firma Pato/ibra/Boateng gör det dem skall göra så blir det en bra match å vänta. Det som är extra skönt med CL är borta målen. Gör MILAN 1 mål , ja då måste det smälla ordentligt framåt för Barca. Då har MILAN en och annan chans, så ingen underskattning mina vänner.

Ni är bäst i världen without a doubt , men alla har sina svagheter.
Barcelona Den vise
2012-03-30 19:44
Anims Stilijan Petrov !
2012-03-30 19:39
Hala Madrid

Självaste Adriano hade ganska jämna löpdueller med Ronaldo i CDR finalen. Underskatta inte Adrianos snabbhet vännen, spec inte när Pato inte spelat fotboll på ett tag.
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-30 19:38
Adriano har ju i alla fall spelförståelse. Fattar man inte hur man det ska löpas på en plan kan man lika gärna syssla med friidrott.
2012-03-30 19:35
Va? Adriano snäppet snabbare än Pato? I rest my case!
2012-03-30 19:29
Tror fortfarande att en Pato som nyligen är tillbaka från skada kan göra så mkt, sen har va Dani och Adriano som är blixtsnabba, speciellt Adriano. Jag vågar nästan säga att Adriano är snäppet snabbare än Pato.
Barcelona Barca4eva
2012-03-30 19:27
!!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]

Här.

Pato är ju farlig men jag ser Boateng som ett större hot än honom.
Länktips: bit.ly/znTgeC
Barcelona Ibillay
2012-03-30 19:26
Pato är väl snabb sen inget mer. Med vår backlinje så högt uppe och en långboll från Milan upp till Pato, det kan va lite farlig....
2012-03-30 19:14
Förstår inte riktigt hypen runt Pato, va inne och läste i Milan forumet, dom är fan hur glada som helst över att han är tillbaka om nu källorna är pålitliga. Killen har varit skadad större delen av säsongen, och när han väl har spelat så har han vart under all kritik. Starta med han, ingen matchtempo, direkt in i hetluften. Milan fansen tror att han ska göra samma sak som senaste matchen på Camp Nou, well good luck pal!
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-03-30 18:54
!Haha Madrid!

ok
Annons: