/spanien/barcelona/forum/10486.aspx/spanien/barcelona/forum/10486.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mido
2012-04-24 23:21
Jag sa d innan, hela världen vet att d finns ett mot gift, t.o.m dom små lagen kan vinna mot oss nästa säsong... Ändringar måste ske annars kan pep kan dra för att han har inte plan b....
Barcelona rANDOMhERO
2012-04-24 23:20
Barca4eva
Vad har mit kön med mitt inlägg att göra?
Barca i medgång och motgäng men vafan låt folk reagera på sitt sett och få inte alla o tro att detta inte är något! En del aav oss kan inte ta detta med en klackspark utan måste leva med känslan i månader, bland dom är jag som inte har så mkt mer än barca att älska!!
Barcelona Rambla~
@barcastuff: Rosell (president): "We've shown that we can win, and now it's the time to show that we can lose too." #fcblive
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
Känns dock jävligt tungt!
Barcelona Kraków
Skönt ska det bli att eventuellt slippa dessa små, omogna, medgångsfans som visar sig nu. Alltid något gott.
Barcelona BarcaChris
2012-04-24 23:19
Jag vill inte att Pep avgår. Han förtjänar en säsong till, även fast jag tycker han är ganska överskattad och är lyft av sitt lag. Trotts det så har laget vunnit många titlar senare åren, så han bör få mer tid. Men han ska sluta leka taktisk i min åsikt. Lagets 4-3-3 system med högt boll innehav har fungerat, och behövs inte ändras så länge det fungerar. Han har envisats med 3 backs linje i flera matcher nu och har alltid misslyckats. Inte nog med det. När han sitter o spelar spelare på konstiga positioner varje match så kommer det inte fungera i längden häller. Har han en ytter spela han ytter, har han en defensiv mittfält låt han vara det o så vidare. En till grej för guds skull spela de bästa spelarna varje match, specielt i slutet av säsongen. Så jag förstår klagomålen på Pep, jag börja redan när han la Yaya Toure och busquets som backar 2009. Men folk som klagar på Messi hahaha skjut er själva. Det här laget hade inte vunnit La liga de senare 2 åren utan han och inte förra champions league häller. För i min åsikt så har Barca vart sämre än dom var 2009 hela tiden, och har räddats flera säsonger av Messis hattricks höger o vänster och förmåga att dra åt sig 5-6-7 spelare i motståndarens lag
Barcelona Vamos Blaugrana
Vi kommer tillbaka starkare än någonsin mina bröder håll huvudet högt under dessa tuffa tider det är omöjligt att vinna varje år och det var väntat att det skulle komma en dag. Idag är det en sån dag Vamoooos barca !!!!
Barcelona I.Cuenca
Att ge kritik mot sitt lag innebär att
man älskar och bryr sig.

Att bara säga - kom igen sluta klaga
bevisar att man ingen kärlek har.

För fungerar det inte i ett förhållande så
säger man till,man säger inte-kom igen sluta
klaga.
Barcelona Mido
2012-04-24 23:18
Jag skiter i vår historia, jag skiter va pep å Messi har gjort för oss, allt e som damm i luften, borta,,,, jag ångrar djupt på hur många timmar jag har spenderat framför tv;n å hur många ggr jag sprang å sket i mina kompisar familj för matchernas skull.... Min sommar e heeeeelt förstörd,,, jag har slutat å äta å sova sen onsdags, tack laget,,, dom miljoner som ni förtjänar kan stoppa i mitt arsle, en sista sak bajs på CDR för att ni kommer å få kuken hårt....
Barcelonistas
2012-04-24 23:17
Trots uttåget ur Cl så är jag stolt över spelarna som verkligen kämpade. VISCA BARCA!!!
Barcelona Messi-is-god

Fotboll handlar inte bara om att vinna titlar.

Ingen kommer att minnas Chelsea om de vinner CL.

Messi kommer alltid å vara ihågkommen som världens bästa genom tiderna, och Barceolana som symbol för den vackra fotbollen.

Jag är så stolt över att jag håller på Barca. Det finns inget vackrare.
Barcelona Thiago en mi corazón!
SNÄLLA NÅN , GÖR SÅ JÄVLA ONT ATT LÄSA DESSA KOMMENTARER ATT SKYLLA PÅ SPELARNA OCH GUARDIOLA, KAN NI LÄGGA AV ELLER? VI HAR FAN BLITIV BORTSKÄMDA MED TITLAR SEDAN GUARDIOLA KOM. VISA ATT NI ÄR CULES FÖR F*N
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Vi MÅSTE verkligen köpa en mittback. Det funkar inte med Masch som mittback, även om han har gjort det bra mot "smålag".

In med Thiago Silva eller Hummels och få in Jordi Alba, så vinner vi allt nästa säsong!
Barcelona Kraków
2012-04-24 23:14
Antifotboll (krokodil-gap-mot-vänster) Totalfotboll

Var det någon som såg om det skulle varit hands och straff precis innan Torres kontring? "It's a fucking disgrace"

Varken vi eller Chelsea förtjänade att vinna idag.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
Killar jag vet att alla här är besvikna och det är även jag, eller rättare sagt otroligt besviken, ledsen, arg sur you name it och om jag ska vara ärlig så vet jag fan inte hur jag ska hantera förlusten, behöver stöd och de första jag kom på att tänka är detta forumet för facebook kan man inte gå till, ännu värre och stänga av datorn, jag vet fan inte hur jag ska ta mig till helt otroligt
Barcelona Barca4eva
rANDOMhERO Så det där såg ut att vara riktat mot någon, eller dig? Förövrigt väldigt trevligt att du avslöjar ditt kön, PMS månne? Ta förfan o lugna ned dig nu, man biter ihop vid förluster...till slut kommer man ju se ut som Mourinho om man fortsätter på det viset.
Barcelona Lionel Messi n10
Tungt efter en sån här dag jag vet inte vad jag ska säga är ledsen som in i helvete för mitt lag, men detta måste komma nån gång och det blev som det blev idag. Nu hoppas jag bara att vi hittar krafterna och tar hem cuptiteln och avslutar La liga på fint sätt. Visca Barca! i medgång och motgång.
Barcelona Qanii
2012-04-24 23:13
Så här mycket kan säga, CL bucklan kommer antingen gå till Bayern eller Madrid. Chelse har förmånga spelare borta/skadade. Dessutom kommer dom att försöka anfalla mer mot dessa lag.. Imogon kommer det kännas som om Barcelona har chans att gå till final på nytt! Kom igen Bayern!
Barcelona barca455
2012-04-24 23:11
Barca4eva

Man kan prova högre upp and att alltid skjuta låga skott. vi provade nån gång men det var en lång bit utanför . man kan väl testa när man ändå inte är pressad att sätta krysset eller det området ja vet det är inte lätt men testa kan dom göra de ba spelar runt och Che har lärt sig det
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
Hoppas vår uttåg ur Champions gör att vi blir av med dessa fjortisar som sitter och klagar på mascherano, messi och pep. Så mycket som messi och pep gjort för oss är sagolikt.
Barcelona I.Cuenca
Vi är inte värda att spela final,att ha så lite
skott på mål med en man mer och detta jävla
boll trillandet.
Vart är PLAN B Pep? Är han så bra tränare ja när
plan A fungerar men SEN då?????

Grattis Chelsea
Barcelona Sentuary
Fyfaaaaan Pep, detta går ju inte, detta händer inte.. Säsongens två viktigaste matcher och han väljer att starta första med Tello och andra med Cuenca medans målskytten från finalen i Wembley finns på bänken... Jag respekterar Guardiola från hjärtat men detta.... jag låter bli och skriva annars blir det inte bra
Barcelona rANDOMhERO
2012-04-24 23:09
Varför ska jag inte ta.åt mig när su börjar tugga skit om kärleken till Barca vare sig man är arg eller glad som du verkar vara över en förlust.. klart man är förbannad, en del visar de på olika sätt
Barcelona grande jw
2012-04-24 23:08
@Més que un Esport:

Jag kollade matchen idag. Jag skiter fullständigt i historia då det är matchen IDAG som räknas. Eller hur? Ska du babbla historia som en sann Madrista så fort vi lever i motgångar? Man måste få kritisera laget idag. Det är INGEN tröst att vi vann CL förra året och inte fan ska det påverka hur vi spelar idag? Om något så borde det vara en extra morot för spelarna att vara första lag att försvara CL-titeln? Inte en jävla ursäkt för att vi bokstavligen ger bort en CL-semifinal? Jag förstår verkligen inte de som försvarar laget. Det är INTE okej. Om ni inte är besvikna idag, då är ni inga riktiga culés. Helt ärligt.

Jag tänker inte kritisera Pep eller någon annan. Jag vill verkligen inte att han ska avgå om någon tror det. Men jag känner mig sviken. Helt jävla uppgiven för sättet vi åker ut på det är mest frustrerande någonsin.
Barcelona Barca08
2012-04-24 23:07
1899
Tror att du är på fel forum. I länktipset hittar du hem igen.
Varsågod.
Barcelona rANDOMhERO
2012-04-24 23:07
Vad gjorde in Villa för.vårat lag? Varför vill man ha ut honom? Underbaraste spelaren.. en skada och man vill.kasta bort honom som om han vore inget! Tänk om tänk rätt!!
Barcelona Barca4eva
2012-04-24 23:06
rANDOMhERO Vad fan tog du åt dig för?
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2012-04-24 23:05
Om guardiola har något slags kärlek till klubben så går han i sommar. Slut på idéer, har aldrig haft en plan B, har överlevt dom senaste 3 åren mycket tack vare individuella presstationer från Messi, Eto'o, Iniesta, Xavi, Alves osv.

Idiotisk teorier att truppen ska vara pin smal,som sedan kommer och biter han i arslet när Villa bryter benet, Afellay borta 6 månander, Sanchez skadar sig var 3:e match. Horribla byten ( som tello), skrattretande startelvor.

Konstiga urusla köp (chygyrnskiy, ibrahimovic), och låter sina personliga "feelings" bestämma vem som ska lämna (Eto'o).
Barcelona Barca4eva
2012-04-24 23:05
Barca455 Du säger ju emot dig själv. Hur enkelt skulle det vara att skjuta in den med 11 pers framför en? De försökte ju t.o.m men misslyckades gång på gång.
Barcelona Abirey
2012-04-24 23:04
Kan någon lägga upp spelarnas kommentarer från twitter? Tack.
Annons: