/spanien/barcelona/forum/1033.aspx/spanien/barcelona/forum/1033.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona JakWah
2017-03-08 23:08
Alla töntar på Puertan klagar på filmningar... snälla någon! Ni har Ronaldo i laget och har fått brutalt med domarfördelar hela säsongen. Sov så sött... om ni kan!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Cúles
Puertan gråter! Att man ens har mage att snacka om fördelar där
Barcelona S.Eto'o
Minns att det var någon härinne som besviken, förtvivlad och ville skänka iväg sin Matchbiljett. Fan vad ångerfull hen är om den nu gjorde det.
Barcelona Rambla~
2017-03-08 23:07
neymar JR Tror du hans 3-4-3 håller i längden? Bättre lag slaktar oss, alla matcher kan inre vara lika viktiga som denna som gällde allt. Det var typ all in, en stor chansning. Fast visst ska Lucho hyllas att efter den smällen i Paris vända på saker och ting på så kort tid, absolut en stor hyllning till Lucho.
Fuerza
@Rieiro:

Glenn Strömberg summerade det bäst:

"Det galnaste jag varit med om!"

... och då har han varit med om en HEL DEL. :D
Barcelona Dani
Vilken sjuk jäkla vändning - äntligen Lucho! Var lite han som fick mig att fastna för Barcelona för länge sen. Det ska ju bara inte gå att göra.

Ang. straffen, kolla på försvararens lår mot Suarez, det är definitivt kontakt! Om det däremot är tillräckligt för att det ska vara straff kan jag återkomma till när jag återfått vilopuls framåt midsommar...
Barcelona FCB_Messi
När suarez la armarna på Marquinhos nacke och fick frispark så var det ingen som sa nått. När samma sak händer suarez så är det inte straff då eller ???
Thiago O Monstro
Förstår att ni är mitt under ett glädjerus, men ni kan inte blunda för hur Neymar o Suarez filmade o sparkades när det stod 3-1.. Vändningen är en sak, det är bland de sjukaste som någonsin skett på en fotbollsplan och ingen kan ta det ifrån er. PSG förtjänade definitivt inte gå vidare efter deras insats idag på Camp Nou.. Men när vi kollar på de sportsliga under Barcelonas dystra minuter under matchen så kan Neymar och Suarez inte kallas för professionella.
Barcelona II Barça II
Vart var de när vårt mål mot Betis dömdes bort? Varför "dog" inte fotbollen då? Snälla nån, gör oss alla en tjänst och avgå.
Fuerza
2017-03-08 23:06
@II Barça II:

Vi vet alla hur Ramos är.

... och han ska säga något till Pique, hahahaha.
Barcelona Escobar
Fattar ni att jag är här?
Barcelona Rieiro
Straff eller inte (antagligen inte) så äcklar det mig att viasat lägger 15 min en sådan historisk kväll att smutskasta denna vinst. Dåligt!!!!
Fuerza
2017-03-08 23:05
@Den vise mannen:

En idiot av rang. En fotbollshatare. Jag kollar på BT Sport istället med Lineker, Gerrard, Ferdinand och Owen. Mycket mer kunskap. Mycket mer klass. Mycket mer kärlek för fotbollen.
Barcelona grande jw
2017-03-08 23:04
Visst är det filmning men man kan inte förneka att det är kontakt? Kurzawa eller vem det nu är har ju armen uppe vid halsen och stöter ihop hans ben. Självklart inte tillräckligt med kraft för att få omkull Suarez men det är sådär det fungerar i fotboll. Är du på rätt sida av bollen och har "fördel" i situationen så får du ofta domarsluten med dig.
Fuerza
Legend Carles Puyol

Du har hållit på hela dagen. Uppsök en psykklinik - måste vara väldigt svårt för dig nu när karman bet dig i röven och urinerade på alla Real Madrids remuntadas.

Den här matchen går till historien likt 2-6, 5-0 och 0-4. ;)
Barcelona Den vise mannen
Vi har gjort det ngt lag aldrig har lyckats med. Någonsin... Ever..... Lagerbäck summerar: Han är förbannad....
Barcelona Vamos Blaugrana
De som var på plats ska vara väldigt tacksamma, det enda ångestfyllda ikväll är att man inte var på plats, vilken magisk kväll !
Barcelona II Barça II
Hahaha Ramos sa innan matchen att han sover gött när Barca förlorar, misstänker att han har mardrömmar ikväll då.
Barcelona zigazaga
La conchaaaaaaa!
Barcelona NoGo™
Inte ett ord från samma personer som gråter nu när vi blivit blåsta av domarna denna säsong. Fan patetiskt!
Barcelona Teuboy
Jag är absolut inget troll. Tro mig jag njuter av vinsten i sig! Men jag är också realist nog att fatta att den här förlusten måste svida något enormt eftersom vi dels hade flax på första och andra målet, sen på det filmar åtminstone Suarez sin straff. Enligt min åsikt kan Neymar absolut hoppa över sin spelare, du behöver inte vara speciellt atletisk för att klara av det. Men han är smart och möter motståndaren med sina ben och det gynnade ju oss. Tråkigt sätt att vinna på dock. Jag njuter mer av helt förtjänade spelmål än när man filmar, men det kanske bara är jag?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Mata inte trollen boys!!!

Njut stället. MOD får jobba extra ikväll.

In your face!!! Psg, R.Madrid och alla ni andra som njöt för två veckor sen.
Måste dock erkänna att jag var på gymmet, missat hela matchen.

Nu får jag var uppe hela natten.!!
Barcelona Ztoys
NEYMAR WOW!
Barcelona Rambla~
Haha älskar bilden på sport.es, där DI Maria provocerar och hyssjar publiken vid Cavanis mål. Nu kan du gråta i natt. :P
Barcelona Blaugrana91
2017-03-08 23:03
I utländsk media fokuseras det på att vi är historiska, men i landet lagom gnäller man på en straff....pinsamt..
Barcelona gozo1
Jag tycker också att han knä kommer emot suarez knä sen att suarez överdriver
Barcelona II Barça II
Lagerbäck kan dra åt helvete. Alla filmar, PSG filmade flera gånger, varför nämner han inte det? De maskade från minut ett. Åt helvete med hela Viasat och Real Madrid.
Barcelona Barcadinho.
Gör mig en tjänt, inga mer snack om att Real har vinnar kultur o blabla.
Man vinner inte ligan så sällan med en vinnar kultur
Det är vi Barca som har gjort fotbollen till en jävla sjuk sport de senaste decennierna , med otroliga matcher, prestationer o vändningar. Real springer bara efter oss, vill härma oss, vill stoppa oss men vår klubb tågar vidare med den katalanka stolthets flaggan på topp. Vi skriver om historien igen !!
Barcelona Ztoys
2017-03-08 23:02
JAAAAAA

PARIS PARIS ON T'ENCULE!
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-03-08 23:02
Dags att hylla lucho nu va? Han har fått skit när han ska haft det men ser inget rosande här inne. 3-4-3 har löst alla våra problem!
Annons: