/spanien/barcelona/forum/1025.aspx/spanien/barcelona/forum/1025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-02-21 21:52
Dåligt falcao riktigt uselt.
Postat via SvenskaFans-appen
2017-02-21 21:51
Det där är solklar straff däremot;) Otamendi större pajas svårt att hitta.
Barcelona wallmannen
2017-02-21 21:51
Domarna äger, haha.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2017-02-21 21:50
Bye bye city?
Barcelona Reymar
2017-02-21 21:49
@Rambla~:

Söker straff? Du skämtar väl. Målvakten kommer med utsträckta ben och träffar Aguero. Vad ska Aguero göra? Teleportera si därifrån eller? Solkat straff straff och för att göra det värre så blir han varnad för en obefintlig filmning.
2017-02-21 21:46
Vart ska aguerro ta vägen? Amen snälla ser du att en tackling kommer så försöker man väl fan undvika den och inte ramla in i tacklingen. Han hade inte ens behövt hoppa över målvakten utan fortsatt stegsättningen. För enkelt att få straff i fotbollen!
Barcelona Barca#
2017-02-21 21:46
I mitt tycke är det en solklar straff för aguero. Bedrövligt beslut av domaren, vad ska en spelare göra i det läget? Vi såg vad som händer när sterling försökte stå upp?
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:45
Soko Tyvärr, men jag lyssnar inte alls på någon studio. Jag hade min uppfattning klar direkt när det skedde. Har faktiskt egna ögon att se med. So please, spare me....
2017-02-21 21:44
Rambla Har sett Monaco några enstaka gånger brukar vara bra på att föra matcher med. Men att tränaren skulle lägga upp den här taktiken idag trodde jag inte han hade cojones till. Franska lagen börjar bli att räkna med, får Marseille eller Lyon till det med så blir det en oerhört stark liga. Barcelona i Frankrike? Varför inte har ju blivit en mini el classico mot psg redan ;).
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:44
Vi kommer fortsätta vår nedgång så länge denna ledning sitter kvar, det är bara att vänja sig. Om det ändå kunde startas ett "uppror" nere i Barcelona bland medlemmarna och avsätta dem. Gör revolution vetja. :)
Barcelona Soko
2017-02-21 21:43
@Rambla~:

Du lyssnar på viasat studio. Var ska Aguero ta vägen ? Det var ju solklar straff och utvisning på målvakten som lägger sig helt framför Aguero och ger honom i gen chans att undvika att bli fälld .
Barcelona Barcadinho.
2017-02-21 21:42
Antonio Lahoz är rätt ofta en clown som gillar ta showen. Men just i detta fall så gör han rätt tykcer jag. Ingen straff enligt mig.
Barcelona El Pistolero #9
2017-02-21 21:42
[QUOTE=FCB_Messi]Fabinho som högerback hade man inte tackat nej till. Mbappe, wow vilken talang säger jag bara ! Det känns som att erfarenhet och rutinerade spelare inte behövs längre i dagens fotboll. Det är ungt, fart, omställningar, presspel som gäller. Och där ligger vi tyvärr ganska långt efter. Vill inte vara allt för negativ men tyvärr så är vi på nergång om inte stora förändringar sker snarast. Vi kommer inte hänga med helt enkelt. [/QUOTE] Du har så rätt så. Vi stor inför den viktigaste sommaren sen 2008. Mycket måste förändras, börja med tränaren.
2017-02-21 21:41
Strålande insats från domaren, exakt såna beslut en domare ska våga ta.
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:41
Måste vara trevligt att få så lätta lottningar som Atlético fått denna gång. :)
Barcelona FCB_Messi
2017-02-21 21:40
Fabinho som högerback hade man inte tackat nej till. Mbappe, wow vilken talang säger jag bara ! Det känns som att erfarenhet och rutinerade spelare inte behövs längre i dagens fotboll. Det är ungt, fart, omställningar, presspel som gäller. Och där ligger vi tyvärr ganska långt efter. Vill inte vara allt för negativ men tyvärr så är vi på nergång om inte stora förändringar sker snarast. Vi kommer inte hänga med helt enkelt.
Barcelona Soko
2017-02-21 21:39
När jag ser alla de tappade bollar som Citys målvakt och försvaret bjuder så påminns jag om Barcelona , som gör precis samma sak match efter match. När ska Pep och Lucho lära sig att alla tillbaka pass till egen målvakt och rulla bollen mellan försvararna förr eller senare kostar baklängesmål?!
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:38
Hur förstörde domaren matchen? Kun söker ju straffen väldigt tydligt enligt mig.
Barcelona Barcadinho.
2017-02-21 21:38
Jag kollar inte ofta franska ligan men ibland och jag tycker att spelet är mer fysiskt än flera andra ligor. Båda PSG o Monaco har en bra kombination mellan fysiskt spel o tekniskt. Det gör dem ruggigt starka.
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:37
Domaren gör rätt enligt mig. Aguero är en känd filmare som väldigt ofta söker straff. Målvakten touchar dessutom faktiskt bollen med sin tåspets tyckte jag mig se.
Barcelona Reymar
2017-02-21 21:35
Ännu en spansk domare som förstör en match i detta fallet en CL match. Dom borde ju bli bannade från CL fotboll så låg kvalité dom håller.

Bernardo Silva är ju en kopia av Messi minus accelerationen. Fantastisk spelare.
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:35
neymar JR Ja, åtminstone i bortamatcher mot storlag. Fast det fattar inte Lucho för han har inte satt något grundspel och det gamla vi hade tidigare har han städat bort helt denna tredje säsong.
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:32
Denna Jardim verkar vara en riktigt grym tränare. Taktiskt bra drillad, presspel av klass och ett organiserat försvar. Ledningen borde gå för honom fast det kan man väl se sig i stjärnorna efter. De ser istället storhet i tränare som Valverde, Koeman och Eusebio.
Barcelona El Pistolero #9
2017-02-21 21:32
Vilka lirare i detta Monaco. Synd att vi lagt stora pengar på massa Valencia-lirare, borde kollat på Monaco istället. Bernardo Silva, Fabinho och Mbappé favoriter.
Barcelona ElRaval
2017-02-21 21:31
[QUOTE=El Pistolero #9]Bernardo Silva... Teknik som få. [/QUOTE] hade gärna sett honom hos oss...
2017-02-21 21:30
Rambla Positivt överraskad av Monaco och taktiken, exakt den taktiken vi borde ha i Barcelona med dagens trupp. Högt pressspel, grymt kantspel och snabbt anfalls spel, försvaret hållet med.
Barcelona Visca el Barca 17
2017-02-21 21:28
Ingen diamant utan gråstenen stones
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:27
Ut med wannabe-laget pissCity.
Barcelona Rambla~
2017-02-21 21:26
Jaaaa Ge mig Jardim som nästa tränare. Han kan verkligen organisera ett fotbollslag.
2017-02-21 21:25
Aj aj aj 1-2
Annons: