/spanien/barcelona/forum/1024.aspx/spanien/barcelona/forum/1024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2017-03-09 02:31
|| Barca || bästa jag har läst på väldigt länge och då håller vårt forum hög nivå. Jag menar bokstavligt talat allvar nu, kopiera och skicka hela ditt inlägg till Viasat på deras facebook sida. Du har så jävla rätt, Lagerbäck började ju nästan få tårar i studion, Niva är duktig men känns som han faller allt mer för trycket av svensk media, att hata barca.
Postat via SvenskaFans-appen
Fuerza
2017-03-09 02:23
Här har ni lite mer objektiva bedömare (till skillnad från Lagerbäck). =)
Barcelona Visca el Barca 17
2017-03-09 02:19
Jag ser fram emot episode 3 nu Arsenal fan tv på crack!!
Fuerza
2017-03-09 02:15
Som den engelska kommentatorn summerar:

"It's the greatest Champions League knockout comeback of all time."

Jag som skulle sova... ^^
Barcelona wallmannen
2017-03-09 02:15
Hahaha!!
Pga jobb såg jag precis klart matchen...hur fan ska jag kunna sova nu?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona El Pistolero #9
2017-03-09 02:14
Om inte Verratti vill komma till oss efter detta, ja då vet i fan haha.
Fuerza
2017-03-09 02:08
@Ronaldinho10yElfenomeno9:

Ingen fara. Har hittat en länk med lite sämre kvalitet men fantastiskt flyt + andra halvlek inkluderad (60fps). Bläddra ned i länken för att se videospelaren.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2017-03-09 02:06
Fuerza Stort tack! :)
Fuerza
2017-03-09 02:04
@Ronaldinho10yElfenomeno9:
HÄR! HD-kvalitet (720p) med engelska kommentatorer. Man kan ställa in 480p om enheten börjar lagga. Andra halvlek har inte blivit uppladdad ännu men det kommer. Varsågoda! =)
2017-03-09 01:59
Patriots: "Welcome to the comeback club! Congrats on an unbelievable win, @FCBarcelona!" Tackar ;D
2017-03-09 01:57
Tar vem som helst förutom City i kvarten. Det gör ont att möta Pep, o jag vet att det gör ont för honom med.
Barcelona L.A.M Nr 10
2017-03-09 01:55
Har inte skrivit något efter matchen, det blir knappast något långt inlägg men herrejävlar vad jag är stolt över det här laget. Jag är så stolt över det här laget att jag skäms. Jag skäms att jag under 2 minuter och 30 sekunder hade gett upp. När PSG reducerade tänkte jag för mig själv. Vi måste göra 4-1 innan 70e för att ge oss själva en rejäl chans, innan 80e för att det ska skapa lite dramatik och innan 85e för att det överhuvudtaget ska vara värt att se avslutningen. Från 85:00 tills Neymar knorrar in frisparken har jag gett upp. Förlåt! Jag ska aldrig mer tvivla på det här laget igen.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2017-03-09 01:50
Någon som vet var man kan se hela matchen igen? Tacksam för svar. :)
Barcelona Nemesis 10
2017-03-09 01:50
Det finns två spelare jag vill hylla extra mycket idag och det är självklart Neymar och Carles Umtiti. Vilken insats av dessa herrar och Neymar tystade ner alla idag som tvivlar på hans kärlek för klubben.

Han visade vägen när hoppet hade övergivit dem flesta och visade verkligen att han har Barca hjärta och skriver sig in i klubbens historia.

Jag vill verkligen tacka Lucho, spelarna och fansen för denna historiska kväll som man aldrig kommer glömma.

Visca Barca!!

Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-03-09 01:45
Btw, 10:de raka kvartsfinalen rekord va?
Barcelona Barca4life98
2017-03-09 01:44
Helt mållös, kan inte sova! Tack Lucho, tack spelarna! Ter Stegen - räddar oss Neymar - Prinsen visade vägen Umtiti - Puyol har återuppstått Mascherano - Nyckeln för vår press Busquets - Gamla Busquets tillbaka Ardas inhopp Finns så mycket att skriva! Riktigt intressanta CL kvartsfinaler blir det. Alla de 8 bästa lagen kommer förmodligen att vara kvar.
Barcelona II Barça II
2017-03-09 01:38
Med detta säger jag godnatt :)
#6-1 #ingakonstigheter

Barcelona Namn: II Barça II Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2017-03-08 19:45 Ändra
Klart att vi alltid ska tro på vårt lag! Ikväll vinner vi med 6-1, inga konstigheter!!
2017-03-09 01:38
Syntes*
Barcelona Carles5
2017-03-09 01:37
[QUOTE=Carles5]Var det den frisparken PSG gjorde mål på? haha efter allt glädjerus så blev det lite dimmigt när man försöker komma ihåg vissa sekvenser från ca minut 60-80. Men ja strunt i det. historia skrevs ikväll. [/QUOTE] Samtidigt så känns det som att Rakitic var tvungen att ta den taktiska varningen där då Pique försökte sig på en soloräd på mittplan och blev av med bollen då Veratti och Matuidi stoppade honom på mitten. hade inte Rakitic tagit det gula hade det blivit tre mot tre. nu blev det mål på efterföljande situation men nog gjorde han rätt där att stoppa anfallet.
2017-03-09 01:35
Neymar: "1st week after Paris was difficult but then we recovered our mentality and from the second week I was looking forward to the game." Hur fungerar han mentalt egentligen, det sundes verkligen att han längtade till den här matchen. Han gjorde 2 mål och vann vadet mot medspelarna haha, kaxig jävel.
Barcelona Carles5
2017-03-09 01:31
[QUOTE=Santiago Cazorla]Kanske dumt att vara petig en sån här natt men PSG gjorde ju mål på den frisparken. [/QUOTE] Var det den frisparken PSG gjorde mål på? haha efter allt glädjerus så blev det lite dimmigt när man försöker komma ihåg vissa sekvenser från ca minut 60-80. Men ja strunt i det. historia skrevs ikväll.
Barcelona KeLLeFeNi
2017-03-09 01:28
Underbar seger! Kolla klippet vid 1:20 visar att andra straffen var korrekt dömd ;) Visca Barca!
Btw, Busquets, Umtiti o Neymar var på en egen nivå. Neymar dominera anfallet, Busquets mittfältet o Umtiti försvaret. Cred till hela laget men dessa tre... Wow!
Fuerza
Jag tar upp en modern klassiker som borde ju göra maränger såväl som Lagerbäck och Niva väldigt förbannade:

Real Madrid kastar inkast ca 14,5(!) meter längre fram än punkten där bollen gick ut. Observera att varje ruta är ca 5,8 meter i längd (planen är 105 meter i längd och uppdelad i 18 rutor). Kroos kastar inkastet två och en halv rutor (5,8 x 2,5 = 14,5m) längre fram än punkten där bollen gick ut.

Matchminut 28:30 (30:14 i klippet). OBS! Det tar lite tid för länken att ladda om du skulle råka bli förbannad (pun intended).

Gissa om domaren blåste. Välkomna till La Liga och Santiago Bernabeu. ;)

Bona nit, culés! Jag älskar er eufori och ni har verkligen varit grädden på moset denna historiska kväll. Jag saknar ord men inte siffror: 6-1 ! :D
2017-03-09 01:26
Piqué, mi presidente!!!!
2017-03-09 01:26
Tuchel: "I mean I love Barcelona, no offence to Paris Saint Germain. I was watching and everybody was staring, and we could feel it." Thomas Tuchel (Dortmund coach): Barca 6-1 PSG? "Everyone was freaking out in the dressing room. We had the television on." Skön jävel, få igång försvaret så blir du något för Barcelona i framtiden.
2017-03-09 01:25
Slog mig nyss att jag kmr se CL-lottningen på fredag nästa vecka. Jag var så mentalt förberedd på att vi var ute efter första matchen. Kan fortfarande inte fatta helt vad som hänt.
Barcelona FCB_Messi
2017-03-09 01:24
När jag fick frågan om jag trodde att vi kunde vända det här så svarade jag : nej det blir tufft , problemet kommer inte vara att göra 4-5 mål, det kan vi göra om allt fungerar för såpass bra är vi. Problemet kommer vara att hålla nollan vilket vi inte kommer göra. Visst , nollan sprack, men att vi gjorde 6 (!) mål framåt .. det finns bara inte .. det finns inte ..
Barcelona NoGo™
2017-03-09 01:23
Pique (taking a jibe at Ramos): "It will be a hard night for those who wanted us to lose, but the sun will return tomorrow" #fcblive

Denna med haha!
2017-03-09 01:21
Pique: "A lot of people tried to bury us — coaches like Sacchi and Domenech. One day we will abdicate the thrown, but we’re still there." He's on fire.
Annons: