/spanien/barcelona/forum/10015.aspx/spanien/barcelona/forum/10015.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2012-08-10 12:37
Alba står över Spaniens kommande landskamp på grund av hans intensiva sommar som inkluderade både OS och EM. Xavi och Puyol får även de ledigt för att de inte ska slitas ut. De är ju inte 20 längre, om man säger så.

Valdés, Piqué, Busquets, Iniesta, Fàbregas och Pedro är dock uttagna.
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:28
En sak till.

Hade jag sett Pique komma med 5 tjejer i släpptåg vid hotellet, så kan jag ju garantera att jag tagit ett kort med min iphone och haft fotobevis.

Så, upp till bevis nu, visa foto tack. :P
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:22
@Mascherano:

Fan vad du ljuger. Personalen släpper knappast in dig på hotellet. Dessutom, om Pique ville vara otrogen med 5 tjejer, tror du verkligen att han hade skyltat med det så öppet?
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:17
Rivaldo Ferreira
Det var Piques tjejer. Det trodde jag inte om honom faktiskt att han skulle vara otrogen mot Shakira. Han ville inte ens ta bild när vi kom fram till han. Han bara gick in.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:11
Har för mig att Real Betis vill ha Fontas.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 12:08
Abbe.

helt rätt, my bad ;)
Rivaldo Ferreira
2012-08-10 12:07
VizzlA-"Tots Units Fem Força"

Bra elva. Kör man på den här också lär nog spelarna få form, självförtroende och en sjuhelsikes vinst.

-------------------------V.V-----------------------
-----Adriano-----Puyol-----Mash-----Alba-----
-----------------------Busquets------------------
--------------Cesc---------------Iniesta----------
------------Alexis---------------Pedro-----------
------------------------Messi---------------------
Byten: Fontas/Alba Montoya/Adriano Puyol/Pique (45) Villa/Pedro Xavi/Cesc (80). Men din elva är jättestark också. Jag kan inte vänta tills FIFA 13.

Mascherano

Ohh. Hoppas dem var till en annan spelare.
Barcelona Abbe.
2012-08-10 12:06
@GerardPiqué3:

Killen är la född 89.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 12:05
Kan vi inte dumpa Fontas, ärligt talat? vad har han gjort under alla dessa år han suttit på bänken? Killen är la född 89, alltså 23 bast. Släpp honom på lån eller sälj honom och ge nu Marc Bartra chansen ordentligt brevid Puyol/Pique/Masch.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:03
Hej alla. Igår var jag i hotellet Clarion där Barca spelarna bor. Gick in där vid typ 14.00 tiden och vid 15.00 kom Adriano ut fick ta bild med han. Han var hur snäll som helst. Sen efter det kom Vilanova in och så tog jag kort med han med.

Sen kl bara gick och gick jag var där ända tills kl runt 00.45 sen efter det kommer Pique in och har fullt med tjejer bakom sig typ 5 tjejer som går in i hans hotell rum. Det trodde jag inte om han att han skulle vara otrogen mot Shakira.

Satt och väntade på Messi och Xavi men de måste ha tagit bakvägen.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-08-10 11:51
Man måste erkänna att man känner lite oro inför säsong starten, åter igen så känns det som Real har kommit längre i sina förberedelser. Visst ska man låta ungdomarna få chansen men mot bucharest vill jag se de ordinarie spela större delen av matchen.
Sen litar jag på att spelarna tog det väldigt lugnt vid deras "Fest" annars vore det väldigt oprofessionellt.

Elva mot Bucharest:
---------------V.V--------------------
Montoya Piqué Mascherano Alba
--------------Sergio---------------
-------Xavi-----------Iniesta-----
--------------Messi--------------
----Alexis--------------Pedro---

Byten Fóntas/Piqué, Puyol/masch, Fabregas/xavi
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 11:51
Försäsongsturneerna är ju lika mycket teambuilding som det är träning för ligastarten. Klart dom måste få släppa loss lite, inte direkt några skandaler likt Bendtners kalsongbilder som läckt ut. Boysen var bara ute å festade lite, Messi såg lite blöt ut men tror ärligt talat inte det är någon fara på taket, sånt här gör alla lag. Klart dom passar på när dom är i Sverige där vi har världens vackraste tjejer.

Tito har koll på läget, våra spelare är ju även dom människor. Ett par Estrella är dom mer än värda.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-10 11:33
blir faktiskt orolig över spelarnas beteende. är detta normalt?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mascherano
2012-08-10 11:31
Hej alla. Igår var jag i hotellet Clarion där Barca spelarna bor. Gick in där vid typ 14.00 tiden och vid 15.00 kom Adriano ut fick ta bild med han. Han var hur snäll som helst. Sen efter det kom Vilanova in och så tog jag kort med han med.

Sen kl bara gick och gick jag var där ända tills kl runt 00.45 sen efter det kommer Pique in och har fullt med tjejer bakom sig typ 5 tjejer som går in i hans hotell rum. Det trodde jag inte om han att han skulle vara otrogen mot Shakira.

Satt och väntade på Messi och Xavi men de måste ha tagit bakvägen.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-10 11:31
Barca spelarna va ute och festade och drack sprit samt roade sig. jag undrar om det hade hänt under guardiola under en försäsong? eller var det något tito lät de göra?
Barcelona Éluc
2012-08-10 11:26
Barcelona have decided to loan or sell (plus buy-back) Jonathan dos Santos (22) this summer. Sevilla seems most likely destination. [as]

A deal on the transfer of Arsenal midfielder Alex Song (24) could be closed this weekend. Arsenal ask 20M for the Cameroonian player [sport]
Barcelona Qanii
2012-08-10 11:17
Vi måste ha variation på spelet! Det börjar bli för mycket passandet tycker jag. Lag som Madrid kommer parkera pussen framför målet och försöka kontra med spelare som kristina och maria. Sen så behöver vi ha en målgörare förutom Messi jag vet inte riktigt vad Alexis håller på med men han måste våga mer! Ta avslut, dribbla etc. Det tycker jag Pedro gör(vågar tar avslut).. Skulle vara skönt om man kunde lägga en djupleds boll till alexis eller pedro som gör en diagonallöpning... Hoppas gamla Villa kommer tillbaks han är saknad.. Tycker inte han va så värst bra innan han skada sig så ja hoppas vi får se Valencia villa tids nog.. Sen så hade jag velat ha Isco från malaga han lär inte vara så dyr nu när de har kris.. Men den positionen har vi rätt bra gubbar.
Barcelona 100% AntiMadridista
2012-08-10 11:12
United fansen buade Alves och Busquets, men de är tysta när deras %&#¤spelare filmar!
Barcelona Dijamant
2012-08-10 10:49
längtar att ligan ska starta så att vi kan bevisa världen igen att vi är nummer 1 i världen och ta tillbaka liga guldet från real madrid
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 10:33
Haha, Aftonbladet avslöjar " Messis Fest" som hölls på krogen Vasastan i Göteborg inatt. Bilder på Busq, Alba, Messi, Xavi, Pinto, El Guaje m.m där dom smiter ut bakvägen och in i bilarna. Skönt å se att dom roar sig lite ;-)
Barcelona BarcaChris
2012-08-10 10:06
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta

Haha ja Argentina har ett överflöd av anfallare. Fast jag tycker Aguero och Teves är betydligt bättre än Higuain.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-08-10 09:50
Klubben planerar att hylla Dream Team laget från '92 under gamper-matchen mot Samporia då den spelas 20 år efter att Cruyffs lag vann Barças första Europacuptitel. Man har bjudit in en 30-tal personer och hälften har tackat ja till inbjudan.

De som dock inte kommer är bl.a. Cruyff, Alexanco och Julio Salinas. Man väntar även på svar från Koeman, Stoichkov, Chapi Ferrer, Guardiola och Laudrup.

Barcelona 100% AntiMadridista
2012-08-10 09:27
Nån som vet var man kan få tag på Barca-United halsduken? Ni får gärna höra av er om det är nån som vill sälja...
Barcelona Més que un club!
2012-08-10 09:16
Hoppas det går bra för Barca iår! Och för Tito! :)
AndreD - General pardon
2012-08-10 03:35
Någon som har nerladdnigslänk på matchen igår?
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-10 01:20
Iaf Argentinas back linje den är rätt usel fast anfallet. Hoho. Messi Higuain är ett starkt anfalls par.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-08-10 01:16
Nu när jag tänker igenom så blir jag faktiskt frustrerad på Barca för att de inte slog till och värvade Cristian Zapata från Villareal. En helt ok bänkspelare som hade vairt väldigt billig för Barca!
Barcelona Gio Style
2012-08-10 00:52
Måste bara citera vad en kompis skrev :)
Han var och gymmade i sportlife när en massa Barcaspelare dök upp.

"en tjej som var där börja hoppa runt FABREGAAAAAS I LOVE YOOOU"
-Vad gjorde han då?
"haha han vinkade bara och smilade lite så gick han iväg till pique"

BFFs de där två, bros before hoes hahaha
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-08-10 00:43
Borja Valero, Aquilani , G.Rodriguez, Matias Fernandez, Viviano, Pizzaro Cuadrado. Vilka jävla värvnigar Fiorentina har gjort !
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-08-10 00:31
Skulle nog rekomendera de flesta här att kolla på stormatcherna på Parc des Princes trycket där inne är inte normalt.

Såg man inte minst när vi mötte de senast.
Annons: