/spanien/atletico/forum/2676.aspx/spanien/atletico/forum/2676.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético greeneyes_x
2005-08-18 12:54
är det nån som har info om hur Gallettis skadestatus ser ut? är det allvarligt? han har ju inte spelat nånting alls
Atlético el niño!
2005-08-18 10:45
Petrov gjorde ochså mål. Se bra ut.

Truppen som Bianchi tagit ut till cupen:

Leo Franco, Cuéllar, Velasco, Valera, Pablo Ibáñez, Perea, Antonio López, García Calvo, Luccin, Gabi, Colsa, Zahínos, Ibagaza, Arizmendi, Petrov, Kezman, Braulio, Maxi y Fernando Torres.

iiAUPA ATLÉTI!!
(--MadriEntes--)
2005-08-17 23:28
Kan knappt vänta till Madrid-derbyna!

HALA MADRID!
Atlético Bobban
2005-08-17 21:04
Viggor

Normalt är det minst två matcher på lördagen. Ibland är det några till på den tidiga tiden vid 20.00 eller redan kl 18.00! Tiden för den sena lördagsmatchen är kl 22.00

http://www.lfp.es/ länk till förbundets hemsida där du kan hitta matchtiderna!
Atlético Bobban
2005-08-17 21:01
Ämne: Bobban

Ok, så det....
Även om vi vill kan vi inte uppdatera trupperna ännu. Svenskafans har lagt om sitt admin system och trupp funktionen är inte klar ännu, men vi har en uppdatering på agendan! Sedan är inte tröjnumren klara ännu...
Atlético Jesus Gil
2005-08-17 20:03
Alltså ärligt talat har vi Spaniens tredje bästa startelva. Men med så många nya spelare och en rätt tunn bänk plus det faktum att ví underpresterat i flera år så har jag inte såå höga förväntningar. Men tycker inte det skulle va en skräll om vi kom på CL-plats
Atlético Jesus Gil
2005-08-17 20:00
och Kezman ett för Serbien
Atlético Jesus Gil
2005-08-17 19:47
Maxi Rodriguez gjorde mål för Argentina
Villarreal callmejizzle
2005-08-17 19:43
Martin petrov dominerar just nu mot turkiet, även målskytt.. Och inte från sin vänster kant utan som släpande anfallare bakom berbatov. Ser mycket lovande ut.
Mr X
2005-08-17 15:53
Atleti har ett intressant lag detta år!
Ska bli kul att följa La liga, mkt för att många lag börjar konkurrera starkt med Real och Barca!
Viggor
2005-08-17 14:11
Bobban: Tack så jättemycket för information! Vore oehört nesligt om atletico spelade på lördagen..men man kan inte annat än hoppas. Men hur många matcher går på lördagen respektive söndagen normalt? har inte så bra koll . Ja 50euro var nte så farligt faktiskt...tillexempel när jag var i London och ville kolla på Premier League så kostade en Biljett till Everton-Fulham 140pund ..
Barcelona Kharles
2005-08-17 14:00
Bobban

Ok, så det ser ut som att Bianchi använder doble-pivote med hyperoffensiva kanter. Då kan jag se att Caño får svårt att platsa i det systemet, och på kanten gör han som du sa inte mycket nytta. Sen tycker jag bara att ni bör uppdatera truppen-sektionen, man blir lite förvirrad när man tittar in där ;-)
Atlético greeneyes_x
2005-08-17 13:34
fan va skönt att Petrov fått eu-pass nu, Läste för ett tag sen att Petrov hade pratat med Bianchi om ett eu-pass, nu så har han fått det, den där Bianchi verkar veta vilka trådar han ska dra i, positivt att ha en sån infytesrik perosn i klubben, Läste på en Serbisk sida att Kezman e på gång med eu-pass också
Kaviedes
2005-08-17 11:23
Hmmm jag har också samma problem, ska ner i September och tänkte passa på och kolla på Atl-Barca. Men hittar ingenstans där man kan boka eller köpa. Är tacksam för den hjälp jag kan få ;)
Atlético evol
2005-08-17 09:49
Jag har för mig billigaste biljetterna går kring 10 euro, och det stämmer att dyraste är på 50 euro (iallfal förra året)
Atlético Bobban
2005-08-17 06:22
Viggor

Hmm såg att ni landar på söndag förmiddag, har ni riktig otur spelar Atleti redan på lördagen! Det spanska förbundet bestämmer ganska sent vilka matcher som ska spelas lördag respektive söndag. Dels med hänsyn till vilka lag som ska i spela i Champions League och tv-tittarna. Exakt tid för avspark meddelas fredag en vecka före aktuell matchhelg. Åtminstone har det fungerat så, de två senaste säsongerna.

Villarreal kvalar ju som bekant just till Champions League och har ett bra utgågnsläge mot Everton, där man den första matchen borta med 2-1.

Biljettpriserna varierar med var du vill sitta, men får du bara plats efter någon av långsidorna ser du spelet och planen bra. Dyraste biljetterna kostar cirka 50 Euro, har ingen koll i dagsläget för årets priser...

Biljettkassorna borde vara öppna på matchdagen också. Ska kolla upp saken...
Viggor
2005-08-16 22:47
Föresten hur mycket kostar en normalbra matchbiljett?. tack på förhand
Viggor
2005-08-16 22:46
Bobban: Ok! Ett litet problem är dock att vi landar med flyget på förmiddagen den 30 Oct, matchdatumet..men det går väl bra att köpa biljett där samma dag som matchen spelas?
Juanfran är bäst
2005-08-16 21:07
Nån som vet någon sida där man kan se nåt klipp när fotbollsspelare typ Kezman eller Juanfran (R.M till Espanyol) visar upp sig för fansen för första gången och leker lite med bollen. Altså presentationen. Skulle vara roligt om nån visste någon sida. tack på förhanad
Atlético Bobban
2005-08-16 21:03
Viggor!

Lättaste sättet att få tag på biljetter till matchen mot de gula ubåtarna är att köpa dem på plats i Madrid. Ta en taxi eller tunnelbanan till Vicente Calderón någon dag innan match och köp en biljett där! Normalt är det bara matcherna mot Real Madrid och Barcelona som är utsålda.
Atlético Bobban
2005-08-16 20:58
Ämne: Har ni några matcher....
Här har du en läsvärd artikel i ämnet!
Babtista
2005-08-16 20:52
Kanske en ny design på Atletico sida? Verkar ligga efter med det....
Viggor
2005-08-16 18:31
Hejsan. Jag och min familj ska åka till Madrid den 30/9 - 5/10 . Då hade vi tänkt att titta på fotboll..närmare bestämt Atletico-Villareal. Vet någon hur man får tag i biljetter på nätet ?
Atlético evol
2005-08-16 17:05
greeneyes_x : Kolla medelandet jag skrev åt dig hära på svenskafans :)
Atlético greeneyes_x
2005-08-16 16:20
grabbar..

Atletico sports director Toni Munoz was in London last week for talks with MSI, the British-based investment firm that owns Corinthians.

det ser ut som vi får över Mascherano precis innan ligastarten, Chelsea har ju bokat honom förut och hoppas få han om några år eller sånt, men jag läste nån annanstans att tydligen känner Bianchi några höjdare i Corinthians.

Och att köpet lär ju bli av precis lagom till ligastarten.
Hoppas det blir sista värvningen, tycker att mittfältet börjar bli lite väl trångt, kanske en extra anfallare skulle sitta bra för att bredda truppen och varva av kezman och torres ifall kezman tar god tid på sig att slå igenom.
Men Marscherano säger jag inte nej till.

peace
Atlético el niño!
2005-08-16 15:20
Ska Atléti möta Elche igen den 19/8 om, så tar vi dom. Och sen blir det roligt att möta Real Sociedad som vi alltid har problem med att vinna över men med den truppen vi har nu så se jag fram i mot den matchen, och har inte Real S tappat Nihat till någon Turkisk klubb? Rätta mig om jatg har fel.

Henrik1//
Gå in på: http://www.winslowtravel.se/fotbollspanien.htm

iiiAUPA ATLÉTI!!!
lalalal
2005-08-16 14:26
det är väldigt tyst i det här forumet

atl torresss!!: tror också att ligan slutar såhär

(1 real (2 barca (3 atl madrid (4 sevilla ;)

vad tycker ni andra?
henrik1
2005-08-16 14:25
Någon som vet hur jag kan få tag på biljetter till premiären?
atl torresss!!
2005-08-16 13:37
hur tror ni att ligan slutar i år?

hoppas verkligen att vi får mascherano en väldigt bra spelare ;)
Atlético Jesus Gil
2005-08-16 12:35
Vi har ju fler anfallstalanger än Arizmendi. Dessutom kan ju Maxi, Petrov och Galletti alla spela där vi behov. Själv är jag lite oroad över vad som finns bakom Perea-Pablo. Vänsterbacken Domingo verkar inte heller vara speciellt bra
Annons: