/spanien/atletico/forum/2614.aspx/spanien/atletico/forum/2614.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Celta Vigo DIEXEL
2005-12-23 20:17
Bedrövliga böteslappar... 6000 euro betalar atleti till torres i timmen!
Seno
2005-12-23 17:42
tkr att atleti ska spela 4-3-3 ? tkr inte ni det ? Om det ska hända nåt iallafall det jag menade var att längst upp till vänster ska Petrov spela,Kezman i mitten,Och Torres till höger det skulle vara perfekt tror jag...petrov löper förbi alla och matar inlägg som kezman kan peta in, torres klarar sig lätt på högerkanten fintar av vem som helst kan göra vad som helst sen passa elr avsluta Ibagaza .Rosycki och Maniche i mitten ajaja , det tror jag skulle funka bra..
Atlético Bobban
2005-12-23 17:41
Här hittar ni länkar till målen från gårdagens match på El Sadar!
Atlético Andreas E
2005-12-23 17:25
Torres har sagt att han vill ut och spela i de stora turneringarna, men jag tror att han stannar ett tag till.
Atlético Lamps8
2005-12-23 17:09
Är det någon som vet vad Torres har sagt om att lämna? Jag har för mig att han har sagt att han bara lämnar om klubben måste sälja honom.
Atlético Elvis
2005-12-23 15:36
Bobban, nepp...av oförklarliga skäl gjorde jag inte det.

Klint, tack för rapporten. Jag antar att jag får äta upp mina ord, då det verkade som om vi saknade en anfallare bredvid Torres. Slut på ideer, lika bra att Bianchi sparkas, så att man får ett nytt hopp inför vårsäsongen.
Atlético Andreas E
2005-12-23 15:24
Ja, god jul på er! =)
Atlético rawkus
2005-12-23 13:11
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA ATLETI FANS !!!

Vi hoppas naturligtvis på en stor förbättring till nästa år OCH en ny tränare ;)

AUPA ATLETI !!!
Atlético Bobban
2005-12-23 12:22
Ämne: Senoo, vi menade att....
Har du inte läst matchrapporten?
Barcelona Klint
2005-12-23 12:15
Elvis:

Ni spelade inte alls bra. Hade stora problem att bara få tag på bollen. Börjar tycka mer och mer synd om Torres som inte visar samma pondus som han har gjort föregående säsonger. Nej, så sammanfattningsvis var det rättvist att Osasuna vann, även om jag hellre hade sett att ni tog åtminstone 1 pinne.
Atlético Elvis
2005-12-23 12:01
Senoo, vi menade att Torres är mkt bättre som ensam forward. Sedan så skulle jag inte bli ledsen om Kezman gick, men gladare om han stannar här.

/Var det någon som lyckades se på matchen? I så fall kan den personen berättade hur Atleti spelade...
Sinalco
2005-12-23 11:28
Vem ska sköta den defensiva biten? Rosicky är väl offensiv och Maniche varken eller. Visst blir det fart men man måste tänka lite defensivt med.
Calderon
2005-12-23 11:18
det är jävligt stor skillnad att byta ut Gabi och Zahinos mot Rosicky och Maniche på det centrala mittfältet.
Det lär ju bli en helt annan fart och passningsspel.
Sinalco
2005-12-23 10:52
Tror inte det är att Atletico inte har dom rätta spelarna som de inte funkar. Tycker att man inte behöver värva nån, kanske bara en central mittfältare. Men med det laget man har nu så ska man ligga på en UEFA cup plats iaf. Alla vet att det är Bianchis fel, tror han har lyckats göra detta lag så dåligt som det kan bli. In med Antic eller någon annan tränare som vågar lite.
Atlético rawkus
2005-12-23 10:27
Nu måste Bianchi bort !!!

Han sänker vårat kära Atleti.

Orkar fan ej längre... suck.

AUPA!!!
Atlético greeneyes_x
2005-12-23 02:25
jaha, det var en kul julklapp, en förlust.´
Det va ju en bortamatch, men om jag får ge min syn på hemmamatcherna så blir det så här,
Eftersom halva truppen är ny så har inte laget lyckas skapa nån hemma kärlek till Calderon än, jag tror det fortfarande är bortamatch för dom flesta i laget hemma på Calderon, och sen så verkar ju inte Bianchi vara nån höjdarcoach på att skapa hemmakänsla hos spelarna.
Med andra ord så tror jag dom flesta spelarna saknar hemmakänsla för den fruktade Calderon stadion, och Bianchi lär ju inte kunne skapa det heller, det flöder ju bara negativ energi runt laget, Torres verkar på nåt sätt vara orolig för att Kezman ska göra mer mål än han och vägrar typ passa, åsnan Bianchi plockar ut Petrov i andra halvlek, match efter match även fast det är våran bästa kontringsspelare och brukar utföra mest av alla på plan, backarna verkar inte ha nåt förtroende för målvakten förutom Franco, vilket resulterar i att Perea kan t.o.m nicka bort bollarna från famnen på reservmålvakterna.
Bianchi engagerar sig aldrig i matcherna utan går mest och kliar sig på pannan på sidlinjen.
Gör skumma byten och har fullt förtronde för den totala grisfotbollen som Gabi och Zahinos presterar på mittplan, en grisfotboll som varken backlinjen eller anfallarna verkar kunna läsa, vilket resulterar i få mål frammåt och mer mål bakåt, jag tror att Colsa kan vara nyckeln om man får igång honom med Luccin, det skulle vara en bra pivotelinje.
Känns som Bianchi bara vill behålla jobbet hela son kontraktstid för att tjäna pengar, som han sa, han tänker respektera kontraktet och vara kvar tiden ut, han själv verkar ju inte lacka ur över förlusterna och avgå själv för skammens skull som många coacher gör.
Men inte Bianchi, han ger sig inte förän vi spelar i secunda.
Jag tycker Valera är väldigt stabil deffensivt och bra med sina offensiva kantraider dom gånger man sett han spela, Han lär bli en briljant högerback snart.
Såg på spanska sportnyheter på parabolen att Atleti är intresserade av Nihat.
Båda Moskva klubbarna har lagt 1.4 milj respektive 2 milj bud på Nihat, det är rätt så billigt, och Sociedad har sagt att den summan är bra, Det skulle smaka mumma att få Nihat till Atletic som släpande forward bakom Torres.
Och om Maniche kommer, och Chelsea inte tar han, man måste lägga ett Värvningtak i antal milj för att vi andra ska kunna få ett någorlunda rättvist värvningsrace.
hoppas Maniche fattar att han bara är tillfällig vikarie för Essien och att han sen kommer att bänkas.
Rosicky är ju redan klar.
Min Önskade 11 efter transferfönstret.

.............Franco............
Valera....Perea..Pablo....Lopez
Maxi...Rosicky..Maniche..Petrov
.............Nihat.............
............Torres.............

Coach : Antic

Då slutar vi på 3 plats, garanterat.

Aupa Atleti
Atlético Senoo
2005-12-23 00:24
Va de inte ni som sa Ooo det är mkt bättre när kezman inte spelar torres klarar allt bra själv ooo vad bra vi är utan kezman ! Inse det va en match utan kezza, vad hände ikväll ?? Kezman har antagligen spelat minst matcher utav alla ordinarie spelare men gjort flest mål och de flesta på egen hand inte som torres straff.!
Sinalco
2005-12-23 00:05
Sparka Bia...äh orka. Han verkar aldrig få det ändå.
Spanien flyglarm
2005-12-23 00:05
Har inte sett Athletico tidigare i år utan det här var första matchen. Ni som är supporters, vad är felet med laget? Ikväll fick ni inte låna bollen och då är det svårt att göra något men är det spelsystemet som inte fungerar eller spelar coachen med fel spelare?
Atlético Andreas E
2005-12-23 00:03
flyglarm
So did I.
Atlético Jesus Gil
2005-12-23 00:02
förhoppningsvis var detta slutet på den stora besvikelsen Bianchi
Spanien flyglarm
2005-12-23 00:02
Trodde ni skulle komma högre upp i år och är mycket förvånad över resultaten.
Atlético Jesus Gil
2005-12-23 00:01
flyglarm//Å andra sidan har han varit ur form sen i våras
Atlético el niño!
2005-12-22 23:58
Det ser ut som att vi får kämmpa att inte komma under mitten...
Spanien flyglarm
2005-12-22 23:57
Osasuna-spelare får tag i bollen vid offensiv straffområdesgräns vid 3 minuters övertid. Ser Roberto är långt ut och chippar bollen i ovansidan ribban.
Spanien flyglarm
2005-12-22 23:56
Ämne: Är det någon mer som....
Jag skulle vara livrädd som supporter. Många lag vill värva i vinter och Torres har inte spelat europacupfotboll...han måste vara högt upp på mångas lista.
Atlético Andreas E
2005-12-22 23:55
Inte än, faktiskt. Men jag är inte 100%.
Atlético Lamps8
2005-12-22 23:55
el niño! // JAG! Fast har inte han sagt att han vill stanna så länge som klubben vill ha han?
Atlético el niño!
2005-12-22 23:54
Är det någon mer som drömmer madrdrömmar om att Torres lämmnar nu i vinter?
Spanien flyglarm
2005-12-22 23:53
Osasuna ger alla storlag en lektion i hur man bevakar en ledning. Önskar att mitt kära Milan kunde spela likadant när de leder istället för att försöka vara smarta och backa hem. Osasuna anfaller som om de låg under och Madrid får inte låna bollen en sekund.
Annons: