/spanien/atletico/forum/2589.aspx/spanien/atletico/forum/2589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Qno
2006-02-12 19:39
Vilka spelar ut vilka då?

nån som vet vad det blev i betis deportivo?
Atlético ttoorreess
2006-02-12 19:39
va kul pena verkar:D .. asså kan man då tex göra en hemsida för svenska atleti fans elle om ja fattat de rätt??
Sinalco
2006-02-12 19:37
Galletti ut, Kezman in, 36'

Qno / 0-0
Barcelona Qno
2006-02-12 19:35
Va står de i eran match?
Sinalco
2006-02-12 19:23
Inget bra spel av Atletico nu, framåt iaf.
Atlético Rueda
2006-02-12 19:16
ttoorreess, en Peña är en supporterklubb, som representerar till exempel sverige. Alltså svenskafans skulle göra Atletis svenska supporterklubb.
Atlético ttoorreess
2006-02-12 19:01
du rueda vad är penan för nåt?:D
Atlético ttoorreess
2006-02-12 19:00
2-0 blir de luccin och maxi gör mål:D aupa atleti!!!!:)
Atlético Rueda
2006-02-12 18:55
Åååh starta då vill inte höra på Hedmans värdelösa analyser.
Atlético Andreas E
2006-02-12 18:48
Härligt! Aupa Atleti!
Sinalco
2006-02-12 18:14
Snart kickar det igång! Gött
Atlético Elvis
2006-02-12 16:59
Lamps8, Zaragoza spelade lika...

/Värsta mardrömmen är nog att vi spelade med två medelmåttiga (om inte dåliga) pivotes på hemmaplan mot lag som Alaves..
Atlético Lamps8
2006-02-12 16:45
iAuuupa Atleti! Tre nya poäng och vi går upp på nionde plats! =) Om inte Getafe och Zaragoza vinner förståss...
Real Betis Halllo
2006-02-12 14:57
Andreas E

Lycka till ni med mot Sociedad idag, liksom ni behöver ju bara markera en spelare för att vinna.
Ni vet nog själva vem jag menar :)
Spanien _Mattheus_
2006-02-12 14:02
Tre nya friska poäng ikväll vore ju på sin plats! Hoppas verkligen på det=)
Atlético greeneyes_x
2006-02-12 12:05
Wesse:

Jag vet vad du menar, haha, jag har mardrömmar om när Zahinos var ordinarie, tättföjlt av Gabi.
Jag fattar inte vad som hände med Gabi?
Han var så lovande på försäsongen.
Många andra tränare gick ut o snackade gott om honom och hans potential.
Men han försvann på nåt sätt när säsongen började.
Tycker ni fortfarande han är en talang eller ska vi skita i han och investera i en duktig pivote.
Luccin i all ära, men den fransmannen spelar en sånt otrolig grisigt passningsspel att många kontringar går förlorade efter att vunnit bollen, för det är han bra på, vinna bollen, men sen tar det stopp.
Skola Luccin till högerback igen som han var i början på sin karriär i Bourdaux, där va han bra.
Det många kanske inte vet är att Luccin är en ruskigt bra back faktiskt, bara om han får in rutinen igen.
Kul att Nihat är borta inför kvällens drabbning.
Det var nog en av mina större oroande moment.
Men det här tar vi Pepe!!!

Aupa Atléti
Atlético Senoo
2006-02-12 11:55
Jag tycker att det är bra att Kezman är bänkad fastän jag gillar han mest i Atletico, han borde få spela 5 minuter ikväll på slutet och i nästa match borde han också få spela 5 minuter sen känner han av att han är tvungen att prestera och näta igen så låter man han spela hela nästa match då tror ja han sätter 2 mål :D
Atlético Senoo
2006-02-12 11:52
Torreeess Jag är absolut inte sur på dig :)
Jona o Luff välkomna !

Jag tror att matchen slutar 1-0 Pablo nickar in den på hörna :)

Aupa Atletii
Atlético Majjo
2006-02-12 11:30
Det där med peñan ja.. Jo, det går ju lite segt. Grejen var väl att vi inte hade någon som ville vara ordförande eller ta tag i det hela. Det finns en del som gärna vill vara med och dra sitt strå till stacken, men tyvärr ingen som vill hålla i det hela. Det gäller ju att man har tid och ork att lägga ner på en sådan grej, allting sköter sig ju inte av sig självt...

Ikväll vinner vi med 2-1, Pablo och Petrov gör målen!
Atlético wesse
2006-02-12 02:34
Elvis//
Hehe, sant, dom där bytena när Petrov gick ut fick man ju magsår av!
Personligen tycker jag Bianchi var en gris, han borde avgått och gått med lite heder, nu tycker jag bara att han var grisig, med tanke på all lön som ska betalas ut till honom, för INGENTING! :S
Maxi:s nya roll i Atleti funkar ju rysligt bra!
Pepe kan nog mer än vad Atletis styrelse är medvetna om..
Atlético OrreN
2006-02-12 00:58
Hoppas på att det har lossnat för torres nu ... tror på 4-0 2 av torres petrov o maxi varsitt Aupa Atleti
Atlético Elvis
2006-02-12 00:11
Välkommen Jonaa och Luff!
Otroligt skönt med rosicky!
Wesse- Ett annat avgörande drag är att Maxi har fått en likadan uppgift som han hade i Espanyol -därför har det lossnat för honom. Alla spelare har börjat användas på rätt sätt och Petrov blir inte heller utbytt när vi som bäst behöver honom :)

Mitt tips inför matchen imorgon; 2-0 - Maxi y Torres.
Atlético wesse
2006-02-11 23:13
Håller med greeneyes_x
Pepe har gjort ett starkt intryck så här långt, man märker att det också funnits konkreta förändringar, som t.ex. inte två pivotes samtigt.Gabi och Zahinos (kalla kårar)har fått mer sparsamt med speltid!
Tuff match imorron, hoppas på det bästa; 2-0 till våra kära rödvitrandiga!

AUPA ATLETI!!!!!
Atlético ttoorreess
2006-02-11 23:05
du greeneyes_x vad är penan:D? jag tror det blir 2-0 maxi o torres nätar:D
Atlético greeneyes_x
2006-02-11 22:47
Kul med nya männsiskor här på forum.
Jag vet att det inte för att vi vann mot Barca, men det verkar som att vi fått lite nya anhängare efter den matchen.
hehe, skoja.
Välkommen till klubben.
Det där med peñan går lite segt, men det lär väl komma på fötter när folk märker att det är värt att skapa en.
Det där med Rosicky är ju en snurrig story, vi alla vet att han vill spela för Atleti, även det i samband med vinsten mot Barca, hehe, skoja.
men jag tippar på 3-0 till Atleti imorn.
Tror Torres nätar, Maxi nätar, Galletti byts ut i andra och Maxi för flytta till högerkanten, Kezman kommer in och nätar.
Jag håller med inför matchen artikeln, tycker inte vi har några tränarproblem, än.
Men det Pepe Murcia har gjort med Atléti skulle inte ens Capello kunna göra.
Hoppas Pepe visar att han är en stor tränare som bara behövde sin chans, alla måste ju börja nånstans, och varför inte börja sin tränarkarriär med att ta Atleti till Europaspel.

Aupa Pepe
Aupa Atléti
Atlético Bobban
2006-02-11 21:50
Ett litet förtydligande gällande artikeln om Thomas Rosicky. Han har ett gällande kontrakt med Dortmund och Atletico måste komma överens med tyskarna om en övergångssumma för att en övergång ska kunna bli aktuell! Då har det underordnad betydelse att att Thomas själv vill till Madrid.

Med andra ord så är det ingen transfer som är klar. Men Atleti bör väl ha en rimlig chans att komma överens med Thomas om hans personliga kontrakt då tjecken själv vill spela för los Rojiblancos!
Julia
2006-02-11 18:20
Tror precis som Andreas att det blir 3-1 imorgon. Fast jag tror dock att Torres nätar två gånger & Maxi en gång.
Rosicky? Varför inte? Han får gärna komma till sommaren.

Förresten välkomna Jonaa och Luff!
Atlético Andreas E
2006-02-11 16:57
Rueda
Snacka med Anders, han som håller i det där.
Atlético ttoorreess
2006-02-11 16:35
vad är penan?
Atlético Rueda
2006-02-11 16:25
Måste bara tjata lite mer, vart tog planerna om Peñan vägen? Vi måste ju ha en sådan jag ställer upp och hjälper till.
Annons: