/spanien/atletico/forum/2359.aspx/spanien/atletico/forum/2359.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban
2006-12-22 09:50
Ämne: Undrar lite över bet....
Med tanke på den bedrövliga första halvleken från Atleti kan betygen omöjligen bli bättre än de i slutändan blev.

En femma delas endast ut om en spelare har gjort en rakt igenom strålande match. Inte som Real redaktionen gör till vilken halvdan prestation som helst;) Dvs bara för att han spelar i marängerna....
Atlético Henko
2006-12-22 09:19
Tycker det är dåligt att Ronaldinho inte får kort efter att han slagit Valera rakt i ansiktet.
Cantalejo kan inte ha missat det, han tyckte helt enkelt att det var ok.

Det var det dåliga, det bra är ju Atléticos bänkspelare som gått in och gör riktigt bra insatser och håller laget på en fjärde plats.
Atléticos backlinje är ruskigt bra nu. Veloso får en omöjlig uppgift om han kommer :)
Atlético Beer
2006-12-22 09:08
Äntligen ser jag att Luccin börjar få den respekt han förtjänar. Tycker han redan förra året var vår bäste spelare. Igår var Pablo, Luccin och Valera våra bästa, precis som red's betyg visar.

Skönt med 1 poäng iaf
Real Madrid Solari = Gud
2006-12-22 09:04
Undrar lite över betygen mot Barça, var Barcelona dåliga eller varför får era spelare inte bättre betyg än 3'or när man lyckas med oavgjort på Camp Nou?

Dessutom, varför står det alltid att Ze Castro är "den unge" portugisen? Han är faktiskt 23, i fotboll är det inte direkt anmärkningsvärt...
Real Madrid Ravveee
2006-12-22 06:15
Vad vore storebrorsan utan lillebrorsan :) Grattis till en bra match gubbar!
Atlético Freppzor
2006-12-22 02:13
Denna poängen satt mycket mycket bra. Hade iofs varit en underbar julklapp om Torres stänkt dit en avgörande i slutet, men vafan. Man kan inte få allt! :D
Real Madrid OSCAR
2006-12-22 01:05
Grattis till en fin poäng, och en "seger". God Jul.
Atlético Luff
2006-12-22 00:58
Valera kändes riktigt stabil idag, även om han spelade rätt säkert och inte gav sig ut på några större utflykter, men för mig som tvivlat på hans defensiva egenskaper så var det en överraskning.

Och du sportexpressenkommentator, du kan ju inte sitta och smygläsa här, visa dig! ;)
Atlético T:e
2006-12-22 00:55
Finns det nån möjlighet att följa matchen i morn ?
Atlético Futre
2006-12-22 00:54
Ämne: Hoppas då hellre på ....
Jo, iofs och Gabi har inte så många matcher i benen efter sin skada...På tal om skador, Seita verkar ha sträckt sig, så tur att jullovet kommer nu. Men det är ju inget fel på Valera! :D
Atlético Luff
2006-12-22 00:51
Hoppas då hellre på en diamant med Costinha i linderoth-rollen och kanske Jurado i en fri offensiv mittfältsroll, Costinha-Gabi känns för "träigt".
Atlético Futre
2006-12-22 00:46
Hur blir det nu, Gabi och Costinha i mitten?
hm...
Atlético Andero
2006-12-22 00:44
skidrow
Kanske ska plåta med kameran då vi går på samma match. ;-)

Luff
Tyvärr så stämmer det du säger.
Atlético Luff
2006-12-22 00:43
Inte lätt att hålla reda på alla namn.. ^^

Hmm, rätta mig om jag har fel med åkte inte Luccin och Maniche på gula kort och missar därmed nästa match?
Lite för spännande med nykomponerat innermittfält. :/
skidrow
2006-12-22 00:43
Ämne: Skönt att vi snodde ....
hehe jag kan blotta röven ändå mot gimnastic... håll ögonen på sektor 526. =)
Atlético Andero
2006-12-22 00:38
Hans riktiga namn är Sergio Agüero, men kallas "Kun" efter en japansk seriefigur.
Zidane en sann legend i morden tid.
2006-12-22 00:36
Kun agüro?? heter han inte Sergio Agero?
Atlético kuNchiLiWeo
2006-12-22 00:33
Aftonbladet var inte heller lika bra på att Stava till Agüero

Kvitteringen kom kvarten in i andra halvlek. Ett fint Atleticoanfall avslutades med en djupledsboll till Kun Anüero som avslutade med en lätt lyftning i bortre hörnet.
Atlético el niño!
2006-12-22 00:23
Men nu märker man att vi saknar Petrov och Maxi, inte för att Galletti gör någnon usel matchen men det är ingen fart på vänsterkanten. en poäng är bättre en ingen men det skulle varit skönt att vara tre före Valencia och Zaragoza. Luccin var bäst i Atléti och Valera gjorde ochså ett bra inhopp.

iiAUPA ATLÉTI!!
Zidane en sann legend i morden tid.
2006-12-22 00:22
Haha Har ni mär det nyss eller??
De har dem sämsta kommentatorerna de va säkert NIklas Jerelind..

p.s har bytt namn från Florentino Perez Tack för att du Fu** Madrid
Atlético Luff
2006-12-22 00:22
Skönt att vi snodde 1p och fortfarande är obesegrade på Camp Nou...

Men vad var det för bilder på skidrow som vi nu inte kommer få se? :)
Real Madrid Ferenc Puskas_
2006-12-22 00:19
Atlético Futre
2006-12-22 00:19
Tack för rättningen, ändrat.
Atlético greeneyes_x
2006-12-22 00:13
tjena Colchoneros..

tillbaka i Sverige nu.. hehe.. skönt med 1-1..
Kvällen höjdpunkt eller sk skämt måste ändå vara expressens fotbollskunskaper..
Detta stycke klippt nyss från expressen..

"Atletico-fansens nya kelgris - 18-årige chilenaren Kun Agüera - kvitterade i andra halvlek" hahaha

Futre: Du menar Valera? inte Varela brorsan..

Aupa
Atlético Futre
2006-12-22 00:13
Valera är väl det stora utropstecknet, saknaden av Seita försvann väldigt snabbt och hans attityd är underbar. Motsatsen till underbart är Ronaldinhos armbågar. Att Cantalejo blundade för Ronaldinhos knytäve på Varela är inte förvånande, men har det någonsin hänt att domaren visat honom ett rött kort? Man kommer visst undan från en utvisning om man är omänsklig ful - då får man ju sympatier. Har det någonsin hänt att Barcelona får en straff emot sig på Camp Nou, (de senaste två säsongerna)?..
Barca är bra på att sätta ett Unicef logo på tröjan, men sådant som fair play existerar inte när man jagar tre poäng.

Jo, El Kun var dålig och jag var på väg att riva av min rödvita tröja för att han inte blev utbytt. Men sedan gjorde våran "Agyrro" mål - så vem brydde sig om hur han spelade:P

En spelare som verkligen ska lyftas fram är Luccin. I motgångar, medgågar och när det gäller som mest - i alla tider gör Luccin sitt jobb och lite till - utan tvekan vår bästa och formstarkaste spelare denna hösttermin. (Också en ny favorit hos mig, f.r.o.m. nu)

Edit (igen); I stridens hetta har man känslostormar, Cantalejo dömde givetvist dåligt för de båda lagen.

King_raul,

Tackar, se - lillebroshan kan fortfarande:-)

Rambla,

Stort av dig, jag skulle aldrig kunna gå till Barca forum och erkänna det samma:)
Atlético kuNchiLiWeo
2006-12-22 00:12
Jag stör mig på att dom har skrivit i Expressen att Kun är chilienare.
Atlético zoran
2006-12-22 00:11
Mycket bra försvarsspel, tycker att Valera skötte sig utmärkt i andra halvlek. Luccin var som vanligt enormt bra både offensivt och defensivt, Det är en fröjd att ha honom på mitten.

Galletti gör en ganska bra match också och utmanar hela tiden Barcelonas försvar. Ze Castro och Pablo bryter alla Barcelonas försök att spela bollen genom mitten, mycket imponerande.

Samtidigt gör Kun mål på en mycket fin passning av Luccin, Härligt!

Det här är ett mycket bra resultat, jag är mycket nöjd.
Barcelona Rambla
2006-12-22 00:02
Tack för god match. Ni förtjänade en poäng, slog sönder alla försök till anfallsspel i andra halvlek för oss.

Lycka till i fortsättningen.
Atlético Atlético_
2006-12-22 00:01
skön poäng idag! Vi var kanske inte helt och hållet värda den men det skiter jag i just nu =)
Florentino Perez Tack för att du Fu** Madrid.
2006-12-22 00:01
När fan ville Real ha torres??Kanske under Perez tid..Men alldrig Torres e bara en överskattad spelare han e dålig..

P.s har bytt namn från RobZon Da ZouZa RoBinhO.
Annons: