/spanien/atletico/forum/2254.aspx/spanien/atletico/forum/2254.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2007-05-08 16:24
Vilken uppståndelse det blev. ;-)

Läggmatch? Va? Har det överhuvudtaget snackats om någon sådan? Nej. Marqués sa ju själv att de går ut för att vinna.

Personligen kan jag nog ta att vi inte spelar i Europa om det skulle innebära att Real missar titeln. Varför? Jag gillar inte Real. Dessutom har Atlético spelat så bedrövligt under den senaste tiden, så man förtjänar egentligen inte att spela i Europa om inte en uppryckning sker. Men som JFH skrev så finns det ju också en chans att vi både spelar i Europa nästa säsong och att Real inte vinner ligan. Det ser jag givetvis allra helst.

King_raul: Vilket är då det svårare laget Barca har kvar att möta? Du kan inte mena att Betis, Gimnàstic och Espanyol är bättre än oss. Visserligen fick vi stryk av Espanyol, men tabelläget säger någonting annat. Sen har de Getafe kvar att möta, och där kan jag hålla med om att de ser starkare ut än oss för tillfället, men vi är ändå två poäng före dem. Vi får se hur det slutar när Getafe och Atlético möts nästa helg, helt enkelt. Det är ju ändå historien som är det "svåra" för Barcelona mot oss, och knappast vårt spel eller vår tabellposition. ;-)
Barcelona tarrak
2007-05-08 16:18
King_raul/Det är väl klart att Atletico borta, är den svåraste matchen av Barças kvarvarande? Vilken skulle det annars vara?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-08 16:17
Roligt att se madrid fansen drabbas av panik över en smart atleti artikel hehehe.

Jag tror innerst inne att Atleti inte kommer lägga sig de kommer göra som de alltid gör när lagen möts de spelar för vinst!

Real Madrid King_raul
2007-05-08 15:48
Man kan bara asgarva att det ens funderas på att hellre förlora för att se oss missa ligavinsten än att ni tar er ut i europa, precis som att det är ni som är Barcelonas svåraste kvarvarande lag? knappast. Tror nog atleticofansen får ta en realitycheck innan dem utgår ifrån att dem är Barcas svåraste motstånd kvar. Kanske just dessa höga tankar om sig själv som alltid gång på gång gör att ni är ett evigt mittlag.
Lycka till med läggmatchen.

Atlético Lippan
2007-05-08 15:33
"Men jag hoppas atleti vinner då ni redan har det jobbigt med Torres borta, men jag diggar Maxi, han e så sköön!
Hoppas ni vinner!"

Haha, du hoppas bara att vi vinner för att ni ska vinna ligan.
Andero, jag tycker att det är en väldigt bra artikel och att ni Real-supportrar ska komma hit o börja snacka skit mot oss är såå onödigt för de är spelarna som spelar matchen, det vet ni va?
Men jag håller med JFH, det är 4 omgångar kvar och om vi vinner resten gör det verkligen inget om vi skulle förlora mot Barca :-) Ingen här inne ´vill väl se Real som segrare antar jag?
Real Madrid Älskar RealMadrid
2007-05-08 15:17
Tror inte Atletico kommer lägga sig aldrig. Dom har kämpat för att spela i europa.
Real Madrid ¤¤Raúl¤¤
2007-05-08 15:16
Barcelonito // fan vilken idiotisk kommentar asså, tror ni de ska gå och hjälpa er på nåt sätt eller?!
de vill lika gärna komma långt och samtidigt hatar de er och vill inte att ni vinner, va fan har det med heder och göra?!
Men jag hoppas atleti vinner då ni redan har det jobbigt med Torres borta, men jag diggar Maxi, han e så sköön!
Hoppas ni vinner!
Real Madrid bernabeu_pride
2007-05-08 15:15
fan vad synd om er. Menar ni på fullt allvar att ni vill lägga er bara för att inte se oss som ligamästare? tvi...

HALA MADRID
TooPh
2007-05-08 15:08
Fyfan va patetiska ni (Ja, ni som tycker det, inte alla) är som hellre missar europaspel än att real madrid vinner ligan. Tragiskt.
Atlético zoran
2007-05-08 14:56
Varför skulle Atlético Madrid lägga sig mot Barcelona på Vincente Calderon? Minns du kanske inte vad som hände sist de båda lagen spelade i Madrid?

Måste medge att det är ett sjukt korkat uttalande soliman.
Real Madrid soliman
2007-05-08 14:44
Om ni lägger er mot Barca så är det en skam för hela klubben.
Real Madrid Pipita-y-Robzon
2007-05-08 14:36
Vad är det för fråga? Håller ni på Atletico eller är det här en klubb som bara hoppas på att Real Madrid får det dåliga?

Nej, Jag tror att ni inners inne hoppas verkligen på en Uefa cup plats för att bli ännu starkare. ;)
Barcelona Barcelonito
2007-05-08 14:35
skönt o se att ni värnar om hedern först. Inte som Espanyol som struntar i Katalonien och håller på real ;)
Barcelona !Maestro!
2007-05-08 14:34
Ni är en skämt klubb full av fjollor så ni kan lika gärna förlora eftersom ni inte ser till ert eget bästa och framför allt inte har nån heder så kör på bara torska med 3-4 noll mot barcelona och gläd era fans som betalat för att se matchen!

Atlético JFH
2007-05-08 14:19
Eftersom det är 4 omgångar kvar har jag inget emot en förlust mot Barcelona då vi ändå kommer att ta en UEFA-cupplats. Så varför inte både förstöra Reals drömmar om en ligatitel och spela ute i Europa nästa säsong?
Real Madrid Artan
2007-05-08 14:13
Missar ni Europa spel för att inte låta Real vinna ligan?
Atlético Henko
2007-05-08 13:59
Var tog Falcón vägen? Kommer han tillbaka nästa år.
Barcelona Barcelonito
2007-05-08 13:53
Vad säger ni grabbar? vinst eller förlust mot Barca? själv tro ja att Reals matcher mot Zaragoza o Recreativo borta blir avgörande o inte Atleti-Barca men ändå...
Real Madrid Solari = Gud
2007-05-08 13:45
Finns det de supportrar som hellre missar en UEFA-cup-plats än att Real vinner La Liga?

Sjukt i så fall, jag trodde ni höll på Atlético...
Atlético zoran
2007-05-08 12:03
Atlético har ju ett par riktigt bra målvakter på gång om några år. Dels bör Roberto få chansen istället för Ivan Cuellar nästa år, han förtjänar åtminstone att vara med i truppen, sen om han får spela får Javier Aguirre avgöra.

Sedan har man ju Spaniens U-17 målvakt, David De Egea, som är en av de allra bästa målvakterna jag sett i årets U-17 EM.
Atlético senken
2007-05-08 00:25
Tror mer på: Roberto(hästlängder bättre än "Pichu"), Seita, Perea, Eller, Lopez, Maxi, Luccin, Jurado, Petrov, Torres och Agüero !! där har vi drömmen :)

Kanske Ze Castro istället för Perea eller Fabiano.
Atlético Henko
2007-05-07 23:49
Vad hände med händerna som var här nyss? --
Atlético Henko
2007-05-07 23:48
Är det så att Aguirre kan ställa bästa möjliga manskap på plan i nästa match, det är ett halvår sen sist. :) (förutom Franco)
Jag försöker hålla humöret uppe, men jag är så ledsen på Atlétcio. Jag hoppas Petrov och Maxi kan ändra på det.

Nästa match: Cuellar, Seita, Perea, Pablo, Lopez, Maxi, Luccin, Maniche, Petrov, Torres och Agüero. Det här kanske inte är det bästa laget men det var ju den tänkta innan säsongen.
Atlético Luff
2007-05-07 23:14
Nästa match luktar 0-0 lååång väg.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-07 22:47
Jo dom såg ja! =) Sen e väl stackarn lite sjuk har jag fått höra. Förkylning, sånt man åker på när man bor på Kanarieöarna! ;-) Vad tror ni om Getafe matchen då? Blir tuff men Atletico måsta ta poäng och Getafe spelar väl oxå för en fight för UEFA-cupspel nästa år.
Atlético Bobban
2007-05-07 22:37
Ämne: Luff

Han verkar v....
Daniel har rapporterat om vårt kära B-lag i helgen, både inför och rapport finns att läsa;)

Så skrolla ner lite på vår startsida så hittar du bägge artiklarna från din favorit....
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-07 22:21
Luff

Han verkar vara mer defensiv spelartyp. Såg matchen idag, riktigt bra va han..Lite Albelda i spelstilen! Vad har hänt med Daniel? Inga artiklar på några dagar nu..Har han fått semester? ;-)
Atlético Luff
2007-05-07 21:53
Den där Camacho verkar vara riktigt het ju, hur är han lagd, offensiv eller defensiv främst?
Atlético Fernando9Torres
2007-05-07 18:36
ATLETICA AGUILA,e de atleticos supporter klub?
Real Madrid janho
2007-05-06 23:22
Efter förlusten idag kan man glömma champion league:(((((((((
Annons: