/spanien/atletico/forum/2170.aspx/spanien/atletico/forum/2170.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético JJ
2007-07-21 13:29
Lush,
okejokej. Är du den nye Torres då?

il fenomeno,
är han en offensivt eller defensivt lagd spelare?
Visst kan jag hålla med om att det är bra att ni förlänger med era talanger, men dem kommer ju knappast få spela, eller?
Atlético Henko
2007-07-21 13:16
Kommer Miguel någonsin få en chans i Atlético?

Jag gillar att Atlético satsar på unga talanger som t.ex. att man är och rycker i Javi Garcia.
Säg att Javi kommer till Atlético och gör en kanon säsong, då kommer Real köpa tillbaka honom.
Varför inte låta Miguel vara kvar istället?
Atlético lini
2007-07-21 12:49
Lush,

Neej, så borde det ju inte vara...men dom som dog borde väl ha varit mer i värmen än våra grabbar. :/
Atlético rawkus
2007-07-21 08:03
Halloj!

Tankte fraga en (forhoppningsvis inte alltfor dum/snal) fraga: nan som vet en bra saljare pa ebay(eller liknande) som saljer kopior pa vara nya, alt forra sasongens matchtrojjor??

Har lite risig ekonomi pga av inkop av prylar till lyan, och vill ej slanga ut 120 US$ pa en trojja :S

Fraga nr tva: Nan som har heta tips om vart man kan se matchen online?

Atlético John Mayer
2007-07-21 03:49
Ämne: Hittade nyss en lite....Ingen nyhet precis, han gick dock till dom som väldigt ung. Tror att han var 16 år (eller 15). Relativt logiskt det hela, som ung fotbollsspelare lockar nog ett ungdomskontrakt från Real mer än vad ett från Atlético gör!
Lacus Clyne
2007-07-21 01:09
Hittade nyss en lite oväntad sak, iallafall för mig.

Raúl González Blanco tillhörde 1990-1992 Atletico Madrid
Atlético zoran
2007-07-21 00:35
Införartikeln är även uppdaterad med länk!
Atlético zoran
2007-07-21 00:30
Matchen mot Gloria kommer att sändas av Telemadrid SAT.

Rikta in er på stream eller satellit där kanalen är FTA (Free-to-Air).
Atlético rawkus
2007-07-21 00:04
Lush: Ja du... From i ar kanske? :)

Ar dock fortf grymt oroad over antalet mittfaltare som koptes in...samtidigt snackas det om fler(R Quaresma och Simao)... Vad sags om att kolla till anfallare och backar??
Real Madrid il fenomeno
2007-07-20 23:42
JJ, tyvärr inte mer än vad som skrivs om han här i SF. Svårt att hitta kanaler där dom visar castilla matcherna. Har letat men utan resultat, men av de man har hört så ska han vara duktig. Självklart förstår man när talangerna från ens lag försvinner, de är svårt att behålla alla i en klubb som madrid där man samtidigt vill värva storstjärnor. Men de verkar ha blivit bättre med den nya ledningen vilket känns mycket bra, hoppas bara de riktigt stora talangerna har tålamod och stannar o kämpar om en plats i madrid. Alltid lika roligt att ha egna produkter på plan.
Atlético Lush
2007-07-20 23:39
JJ,

jo det har vi. 11 aug är vår nästa match. Men kommer ni inte ihåg att det var så SJUKT varmt här i Sthlm för typ 1 och en halv månad sen? Det var riktigt jobbigt. Har svarta skor och ni kan ju bara tänka er hur det var...

Lini,

Om det är så varmt att det faktiskt finns risk för deras liv så kan man väl ändå inte spela matchen?
Atlético lini
2007-07-20 23:32
Tror att jag såg på nyheterna att nåra hade dött av värmen i rumänien...Inte säker, men jag tror det va så..:/ Så det är nog ganska varmt där...
Atlético JJ
2007-07-20 23:32
il fenomeno,
för det första är det ju inte JAG som rycker i era talanger, utan vår STYRELSE;)

Vad vet du om JG?
Real Madrid il fenomeno
2007-07-20 23:29
Har faktist tänkt på vädret och att dom redan spelat 2 matcher. Men dom har haft marginalerna på sin sida plus att atleticos mittfällt med maniche, petrov och maxi borde leka lite med rumänerna. Fast man vet ju aldrig i fotboll.

JJ låt våra talanger vara ifred ni har era egna =)
Atlético JJ
2007-07-20 23:24
Skulle varit intressant med Javi Garcia, har hört mycket bra om honom, men behöver vi verkligen en mittfältare till? I detta fallet tycker jag inte det, men Riquelme skulle jag fortf inte tacka nej till.

Håller med er andra, vad har vi för personer i styrelsen?! Fyra miljarder(runt räknat) i skulder, det är ju helt sjukt! Tänk om vi blir tvågnsnedflyttade eller ngt?

Lush,
har inte ni ngt slags uppehåll?
Atlético Lush
2007-07-20 23:16
Rawkus,

när ska det sluta vara på detta sätt? När ska de stanna på världsklassnivån? :)
Atlético Lush
2007-07-20 23:15
Ja, varmt kommer det vara. Men 18:00 så är det ändå lite kyligare sommar.

Förresten, klarar ett F15 lag spela i tropsik hetta (tyckte vi, kl.11 (morgon) och vinna, så ska det nog inte vara så svårt för Atletico.
Atlético zoran
2007-07-20 22:57
Tänk på att det kommer att vara väldigt varmt när lagen möter varandra även om man spelar klockan 18:00 lokal tid.

Imorgon skall det bli 37 grader i Bistriţa så det återstår att se hur mycket försäsongsträningen har givit Atléti-spelarna såhär långt.

Rumänernas liga börjar om en vecka så de är vältränade och klara för spel, plus att de har spelat två rundor tidigare där de tagit sig vidare.
Atlético rawkus
2007-07-20 22:49
Lush: Word! :)
Atlético Lush
2007-07-20 22:05
Il f.

Ett slant vore inte fel. (Men tänk på att det är Atletico vi snackarf om nu. De kan pendla från världsklass till korpklass.)
Real Madrid il fenomeno
2007-07-20 21:41
Visst blir de inte förlust imorgon? Funderar lägga en liten slant på er.
Real Madrid il fenomeno
2007-07-20 21:34
tack
Atlético zoran
2007-07-20 21:20
@il fenomeno

Länktips*
Real Madrid il fenomeno
2007-07-20 20:53
Blir de ingen inför rapport för matchen imorgon, skulle vilja veta hur ni kommer ställa upp?
Atlético zoran
2007-07-20 15:52
@Miran T, John Mayer, el niño para siempre

Matchen om tredjepris kommer att visas på Eurosport med start klockan 18:30 på Söndag.

Sedan visas finalen på samma kanal klockan 00:00 mellan Argentina och Tjeckien, repris på första gruppspelsmatchen som slutade 0:0 då Argentina missade alla dessa chanser.

Det går även att se finalen live på diverse satelitkanaler som SportItalia, dessa kanaler är FTA (Free-to-Air) och är gratis.

I värsta fall är det bara att gå in på FIFAs U20-hemsida och titta på matchen live där. De har sänt samtliga matcher från turneringen såhär långt.
Atlético John Mayer
2007-07-20 15:18
Hoppas innerligen att dom visar matchen på Eurosport och inte Eurosport 2!
Atlético el niño para siempre!
2007-07-20 14:35
Ämne: Zoran

Vet du var ....
Jag tror den är på natten till söndag eller måndag och ska visas på Eurosport eller Eurosport2, tycket jag såg det på någon reklam där.

Det känns väldigt bar inför säsonen men trist att Calderón kan kommas att säljas, men som Viejo säger, det är ett måste som klubben ska kunna ha kvar spelarna och spela i Premiera om några år.

Hade inte Real stora skulder gör några år sedan. Dom vann ingenting men är back on track.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Lush
2007-07-20 14:04
Det känns nästan som att inte en enda av våra nyförvärv är med imorgon (diverse anledningar)... Men så länge vi vinner så är jag nöjd.

Får hålla med om att det är helt sjukt att vi har så mycket i skuld, men ändå slösar så mycket. (En shopaholics bekännelser, nån som läst det? Déjà vu!)
Valencia Miran T
2007-07-20 13:31
Zoran

Vet du var man kan se U20 finalen? Hittar bara bronsmatchen när jag kollar på tvmatchen.se.
Viejo
2007-07-20 13:22
Atletico är nu inte den enda storklubben som hamnat i klistret ekonomiskt sett det senaste årtiondet. Men det är synd och delvis konstigt att de fortfarande har en stor skuld plus att de kan värva så pass bra och dyra spelare. Anledningem till att det har blivit som det har beror på en ökad attraktion ifrån media och ett krav ifrån fans, ledning och sponsorer. Man vill helt enkelt inte halka efter Real, Valencia och Barca allt för mycket. Visst skulle man kunna säga att man inte ska sälja Calderón, men då tror jag att Atletico är färdiga me La Liga för en lång tid framöver. Det är ett måste om KLUBBEN skall överleva att sälja arenan, tyvärr. Orsakerna är väldigt många till det och det kan vi nog tacka diverse styrelser som kommit och gått de senaste åren.
Annons: