/spanien/atletico/forum/2013.aspx/spanien/atletico/forum/2013.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético JJ
2007-10-15 19:42
Daniel,
denna frågan är först och främst riktad till dig, då du bor i Spanien, men även till er andra om ni vet något, självfallet.

Jag undrar bara om du/ni kan nämna några talanger samt lite information om dem från vår akademi. Läste bland annat om en Pachecho, på tribalfootball. Skulle varit kul och få höra lite om våra talanger!:)
Real Madrid Artan | Ruudinho
2007-10-15 16:45
Är rättighetstjafset slut? Läste en Atletico artikel för några dagar sen.
Skicka gärna genom PM.
Tacksam för svar.
Atlético daniel77
2007-10-14 21:45
Tjena rawkus!

Ja du, vilken pärla han fick på "la maquina" Villaluz! :)
Atlético rawkus
2007-10-14 21:40
Halloj alla Atleti darar!

Sitter bankad framfor tv med Mex - Nigeria i direktsandning :) Helt ok match!!

Skulle bara slanga in forra veckans "best goal" fran Aperturan!! Vem, om inte min favorit, Cesar Villaluz, smaller upp bollen i krysset fran jag vet ej hur manga meter utanfor straffomradet!!!

Han gjorde bada malen(det andra placerar han in fran straffomradeslinjen...) nar Cruz Azul vande 0-1 till 2-1 mot Monterrey!

Daniel: Kolla pa malet sa kanske du fattar min besatthet av denne lille krigaren(gar in stenhart i VARJE duell!) Underbar!

AUPA!!!

ps. Se till att skruva upp volymen!!! :)
Atlético Luff
2007-10-14 20:47
Niño: Man åker "pendeltåget" från Atocha eller Chamartin(?)-stationerna (finns nog ett par till), tar väl en kvart ungefär.

Väl i Majadahonda går bussar utanför stationen, minns inte bussnumret men det är bara att fråga någon, efter typ "ciudad deportiva de majadahonda", de var så hjälpsamma så, trots min bristfälliga spanska. :)

Problemet: Jag kom inte in på anläggningen, fattade inte vad vakten menade, men antar att han ville se medlemskort vilket jag inte hade, inte heller spanskakunskaper nog att snacka mig förbi.
Det var dock bara stängsel ivägen där Atleti tränade, så jag kunde se träningen ändå, med ett antal andra icke-medlemmar, antar jag. ^^

Träningstider i länktips, men de kommer bara upp en/ett par i taget, kolla där precis innan du ska åka eller något.
Atlético el niño para siempre!
2007-10-14 19:31
Ska ner till Madrid med fader min och se Atlético-Villarreal, först gången jag är där och skulle vilja se en träning, rätta mig om jag har fel men dom brukar väl börja vid 09:00 på måndagar, hur långt är det till Majadahonda och hur kommer man dit utan bil. Kan man huvudtaget kunna se träningen?:D

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Spiders
2007-10-14 18:06
zoran//

Colombia måste lätt ha en av världens snabbaste backlinjer, både Perea och Cordoba går ju inte av hackor precis på 60 meter sprint.
Även C Zapata och Mosquera känns som spännade spelare men frågan är om Mosquera får starta, Starkt av C Zapata iallafall att ta en bofast plats i elvan med tanke på han ålder.
Jag chansar på att man startar med Edixon och Rodallega på topp, brasiliens backlinje lär inte ha en vanlig dag på jobbet precis om Castrillion och Ferreira får tid att leverarr lite bra bollar till dom explosiva herrarna på topp.
Helt klart håller jag på underdogsen Colombia i denna match.
Något som dock orar lite med Colombia VM kval är att man är inne i en generationsväxling och rutinen lyser i sin frånvaro på större delen av truppen, dock lär det bli bättre när Perea och Cordoba gör entre igen.

Kvällen match är iallfall helgens smällkaramell, kl23 ska det njutas.
Atlético zoran
2007-10-14 15:38
@Spiders

Perea är inte ens med i den colombianska landslagstruppen så någon match blir det inte för honom. Han är kvar i Madrid.

En annan spelare som inte kommer spela ikväll är Ivan Cordoba som inte känner att förbundskapten Pinto stödjer honom.
Atlético Spiders
2007-10-14 14:35
Är det nån som vet hur pass skadad Perea är?
Är han med när Colombia möter Brasilien i kvällens VM kval match.

Som för övrigt sänds direkt på Tv4Sport kl 23.00 ikväll, så missa inte detta kanonmöte.
Atlético kun10aguero
2007-10-14 10:25
Skulle någon kunna skicka en länk där de 30 bästa spelarna står??
Tack på förhand
Barcelona uruplay
2007-10-13 22:31
Forlan gjorde mål mot Bolivia!
Atlético JJ
2007-10-13 22:22
Någon som ska firra FM 08?
Atlético JJ
2007-10-13 19:10
Usch och fy för landslagsuppehåll. Jag hatar det över allting annat...
Atlético John Mayer
2007-10-13 14:43
Kan lika gärna fråga istället för att leta reda på svaret själv, lat? You bet ;)

Vem ska man skicka PM till om man vill följa med ner till Danmark?
Atlético kylis
2007-10-13 12:09
Ämne: Kylis//

PM till m....
var är pm? :p
Atlético rawkus
2007-10-13 07:42
Aksel: Hahaha, laste att "man vill "spanjorisera" laget"... Intressant(som ALLTID!!) att endast 1 av de 4 namnda rykterna ar Spanjor(D Villa...).... En viss forvirring rader eller ar det ett forsok att fa varldsherravalde?? Den som lever far se ;)
Atlético Bobban (red)
2007-10-13 00:04
Ämne: Kylis//

PM till m....Bortafansen är även hänvisade till ena kortsidan kallad D-tribune enligt FCK's officiella hemsida. De biljetterna borde ligga i det lägre prisläget. Vi kommer garanterat att veta mer om biljettläget i nästa vecka och vi kommer att informera er så fort vi vet mer.

Men jag litar helt och hållet Husky och att vi gör helt rätt som hänger på den tyska penan.
Atlético Spiders
2007-10-12 21:09
Kylis//

PM till mig Bobban eller mig med namn och hur många ni är, i det här fallet 2, vi lägger ihop listan sen, jag tror vi är överens o att deadlinen är nästa vecka, vi kan säga onsdag för dom som vill vara med listan som skickas till den tyska peñan.
Det verkar som Biljetterna för hemma fansen kostar mellan ca 250 - 430 svenka kr beroende på plats.

Atlético kylis
2007-10-12 20:35
spider, jag å en polare är sugen på att joina där, om ni lyckas fixa
Atlético Spiders
2007-10-12 18:12
Ämne: Biljetterna släpps t....
köper man via FCK hamnar man i FCK support gröten, och dom biljetterna går väl först guldmedlemmar, årskorts innehavare och sen resten av FCK fansen, jag tror inte vi har nån chans på dom, men jag vill ändå inte sitta med dom, ja vill sitta i bortalags sektionen med Atletifansen där spanjorerna, tyska och danska Atleti peñan ska sitta.
Jag och Niclas här på Red har PM varandra och jag föeslog en deadline tyå nästa vecka, då vi ska ha fått in namnen på dom här på forum som vill haka på dom svenska fansen, sen ska vi maila listan till Husky, ansvarig för den tyska peñan som Niclas känner, jag tror vi ska låta den tyska peñan fixa alla våra biljetter, dom är mer organiserade och har gjort sån här förut.
Atlético Luff
2007-10-12 17:18
Inte till Atletiklacken, gissar jag?
Atlético 9 Hansson
2007-10-12 15:12
Biljetterna släpps tisdag klockan tolv. Läs mer på länktipset.
Atlético Aksel
2007-10-12 14:29
nej det räcker väl nu =)..
läste precis Reals Silly Season uppdatering, känns det inte lite som en ny galacticos era är på gång?
Atlético Rueda
2007-10-12 12:02
Stor bokstav i början på mening? Ska vi fortsätta med huggandet?
Atlético Aksel
2007-10-12 10:09
om vi ska fortsätta med rättstavning: välkomna (ett m), massor (massa är något helt annat), vårt (syftningsfel, heter det så?), det (de syftar på en grupp människor t.ex.)

Atlético el niño para siempre!
2007-10-12 09:43
haha, där var ett till;D
Ni maränger tål ingenting.
p.s det stavas väL, inte väLL.
Atlético Rueda
2007-10-12 08:53
@Real_love
Klart, om ni kommer in och är seriösa så är ni välkommna, men du kan ju erkänna att ni har ett antal ägg som bär den där vita tröjan inne på det här forumet..
Real Madrid Real_love
2007-10-12 00:50
Ämne: Håller med Andero, t....
Vad menar du ?,vi är väll välkommna om vi är seriösa?

Det är ju också massa Atletico fan som kommer in i vår forum ibland och skriver massa dåliga inlägg så du vet..

Aja ha de bra.. Hala Madrid
Atlético kylis
2007-10-11 19:03
ookej tyckte bara att det var en massa tjat om föräldrar :p
Atlético Rueda
2007-10-11 16:27
Håller med Andero, tycker Atletiforumet håller i särklass högsta nivån på sf, förutom när marängerna kommer in och klottrar.
Annons: