/spanien/atletico/forum/1894.aspx/spanien/atletico/forum/1894.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2008-01-30 20:58
Förlåt, det är Miguel som trycker in den i eget mål efter att Forlan slagit ett inlägg från högerkanten. 10 min
Atlético zoran
2008-01-30 20:58
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!
Atlético Bobban (red)
2008-01-30 20:57
Gooooooooooooooooooooooooooool

Atlético de Madrid
Atlético daniel77
Eller!!
Atlético daniel77
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!
Atlético daniel77
Tjena Bobban och alla andra!

Har ni ingen stream eller? :)
Atlético Bobban (red)
2008-01-30 20:50
Har inte fått tag på Daniel, upptaget...
Atlético JJ
2008-01-30 20:48
Någon som kör liverapport?
Atlético Bobban (red)
2008-01-30 20:47
Det får bli Radio Onda!
Atlético Bobban (red)
2008-01-30 20:47
Live 1 som rojadirecto hade hänvisat till visar Milan vs Reggiana..

PPmate gillar inte mitt virusprogram;(
Atlético Sand
2008-01-30 20:46
dom visar milan på SIPTV ju?!:S nån som har hittat en stream?
Atlético zoran
2008-01-30 20:46
Maxi tar alltså pivote-rollen bredvid Cléber. Intressant.
Atlético zoran
2008-01-30 20:45
Atlético de Madrid:
Falcón, Valera, Parea, Eller, Antonio López, Reyes, Cléber, Maxi, Luis García, Forlán y Agüero.
Atlético Dash
2008-01-30 19:45
Planne;

enligt www.myp2p.eu så ska (förmodligen) matchen visas på kanalen SipTV via PPmate.
Atlético planne
2008-01-30 18:36
verkar vara kasst med streams till matchen ikväll, eller har ni någon? en eftersändning med goltv pallar jag inte, speciellt inte med jobb kl 6 imorgon :)
Atlético rawkus
2008-01-30 17:20
Imorse var det telefonintervju med Cerezo pa TV Azteca.. han fornekar all kontakt ang Memo ochoa. Hoppas verkligen det ar ett spel for galleriet :)
Atlético John Mayer
2008-01-30 13:26
Varken Camacho eller Rubiato med i truppen, fan vad deprimerande.
Atlético John Mayer
2008-01-30 13:25
Har en dålig känsla inför kvällens drabbning, känns som om vi verkligen måste tagga upp oss 500 % för att ha en chans mot Valencia. Enligt mig så ska Aguirre våga spela med lite yngre spelare som verkligen vill visa vad det kan. Skippa Reyes, låt Maxi sitta på bänken och lära av Miguel hur man tar sig förbi sin spelare och låt Camacho ta Clebers plats på mitten.

Friskt vågat, hälften vunnet. Om vi åker ut efter en antiklimax match som slutar 0-0 så far jag personligen ner till Madrid och läxar upp Mexikanen..
Atlético JJ
2008-01-30 13:12
Truppen till dagens drabbning mot Valencia.
Atlético JJ
2008-01-30 12:16
Jag håller med om att det är kul att de spelare som inte får så mycket speltid annars får spela, och TAR chansen, likt Falcon. Andra har mest bara gjort en besviken. Jag trodde mer på Reyes, Garcia senior, Maxi har också på senare tid gjort en besviken.

Det är synd att Miguel inte får chansen. Jag vill se killen spela. Synd att Aguirre inte också vill det...

Jag håller med dig om Eller. Även om han som sagt gjort det bra på sistone, så känns det som om någonting fattas. Vad kan jag inte sätta fingret på.

Perea ser jag som given i elvan, om han får spela på sin rätta position. Ze Castro är en personlig favorit som jag mer än gärna ser mer av, om än att han inte har varit bra på sistone. Men ung som han är, så kan han behöva förtroende och regelbunden speltid, vilket kanske inte har varit Aguirres melodi.

Skulle varit intressant med både Camacho och Rubiato. Men jag ser dock hellre Garcia junior och Cleber där en match som denna. Men drömma kan man! :)
Atlético senken
2008-01-30 12:03
Den här elvan kan vi få se:

Falcón; Valera, Perea, Eller, López; Reyes, Cléber Santana, Maxi, Luis García, Agüero & Forlán
Atlético senken
2008-01-30 11:56
Håller med om att det är mer intressant att följa laget i ligan och UEFA-cupen.
Men inget slår de tidigare omgångarna i cupen, då vanligtvis b-lagspelare får chansen att visa vad de går för! Jag tycker att Falcon har gjort ett skitbra jobb! han förtjänar vekligen ett bättre öde än att vara 3e målvakt hos oss! Borde stå i typ Levante eller dylikt så han kan utvecklas och sparka ner Casillas från tronen ;)

Jag tror inte att Miguel får chansen, så "modig" är inte el Vasco.. tyvärr. Miguel är en av mina personliga favoriter. Jag hoppas att han blir utlånad till Getafe eller dylikt nästa säsong om han inte tar en plats.

Perea och Eller vill jag ha bort och på senare tid har jag även önskat att Ze Castro kan sticka.. :P så en världsback och två talanger får inskaffas.. ;)

Min elva inför kvällen:

Falcon
Valera
Perea
Pablo
Lopez
Garcia senior
Camacho
Cleber
Miguel
Kun
Rubiato

Drömma kan man iallafall göra ;)
Atlético JJ
2008-01-30 11:40
Bra! Jag är personligen mer för ligan och UEFA-cupen. Men när vi kommit så pass långt i Copa del Rey, så varför inte satsa fullt ut? Jag hoppas att Pablo och Perea får chansen i mitten snart igen. I dem har vi, tycker jag, ett av ligans och kanske Europas topp 15 mittbackspar. Eller har gjort det bra, men jag har ändå en konstig känsla angående honom.

Jag hoppas på en startelva som följer:
Falcon
Valera
Pablo
Perea
Lopez
Maxi
Garcia junior
Cleber
Miguel
Kun
Forlan

Kommer Miguel få chansen i världens finaste tröja, tros?

Jag är inte så insatt i hur en matchchatt fungerar. Någon som är villig att förklara?
Atlético senken
2008-01-30 11:05
Håller med dig JJ!

nu ska det bli andra bullar!! Tagga match ikväll då?

vi kanske ska börja styra upp matchchatten igen? vad säger ni?
Atlético JJ
2008-01-30 10:54
Tycker det har varit ovanligt dålig aktivitet på forumet på sistone. Jag ska personligen ta och erkänna att motivationen att göra det man gör hela dagarna annars, dvs in på forumet och diskutera, in på hemsidan, läsa rykten, den förlorades lite efter derbyförlusten och även förlusterna mot Valencia och Mallorca. MEN, nu har man kommit över dessa och ser framemot nya tider med Atletico de Madrid igen!

AUPA ATLETI!
Atlético John Mayer
2008-01-29 19:54
Jo, det visste jag också ;/

Hmm, bara att vänta och se antar jag :D
Atlético rawkus
2008-01-29 19:23
John: Vet ej mycket mer an att han var med och vann U20-VM 2005 :)

Sorry, har ej hort sa mycket mer.... :(
Atlético John Mayer
2008-01-29 18:59
Nu kanske det här inte hör hemma i Atleti-forumet, men jag måste fråga dig Rawkus om du har någon information om målvakten Nicolas Navarro?

Napoli har gjort klart med honom från Argentinos Juniors, och även om det inte är Mexico så kanske du har någon information..Hehe ;)
Atlético rawkus
2008-01-29 16:40
Mer godis fran den unge Mexikanske burvaktaren :)
Atlético rawkus
2008-01-29 15:03
Mmmmm...Memo Ochoa :)
Annons: