/spanien/atletico/forum/1690.aspx/spanien/atletico/forum/1690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2008-09-16 20:37
Ja, då har man pröjsat 49 bagis och väntar spänt på att sändningen ska dra igång! Inga fulstreams idag inte;)
Villarreal Tony Clifton
2008-09-16 20:32
Fantastisk inför! Lycka till btw...
Atlético JFH
2008-09-16 20:27
Luis Garcia har dock flerårig erfarenhet av CL, så det är nog rätt val ändå av Aguirre. Frågan är dock hur mycket som kommer att skapas från högerkanten. Garcia är ofta otroligt slarvig med sina passningar och Perea som högerback vet vi ju alla vad vi får utav...
Atlético JJ
2008-09-16 20:16
Angående startelvan för övrigt. Inte mycket att poängtera mer än att jag skulle velat se Éver från start, eller Miguel. Luis García har spelat bra i år, ja, men Miguel känns snäppet vassare.
Atlético JJ
2008-09-16 20:15
Nu är det nervöst. Handsvetten nästintill rinner och man har den där klumpen i magen. Härligt!
Atlético Bobban (red)
2008-09-16 20:10
Ämne: jag har alla viasat ....
Här kan du köpa matchen för 49 sek, tror att det är billigare om man är Viasatkund redan...
Atlético zoran
2008-09-16 20:08
Startelvan: Leo Franco; Perea, Ujfalusi, Heitinga, Antonio López; Assunçao, Maniche, Simao, Luis García; Forlán y 'Kun' Agüero.
Atlético Lush
2008-09-16 19:25
Oj vad jag längtar nu! Får ha på tv6 och datorn samtidigt, jag vill ju inte missa Zlatans eskapader ;)

Känns det rätt så konstigt att Atletico ska visa upp sig i CL-sammanhang. Får väl börja vänja mig!

Annars är jag bara glad att en viss läxa är klar. Visste inte vad jag skulle skriva om, så det blev (inte så förvånande) om ämnet fotboll.

1h och 20 minuter. AUPA!
Atlético Spiders
2008-09-16 19:07
jag har alla viasat sport och andra viasat kanaler genom canal digital.. men hur fan får man in viasat xtra.. ska man vrida parabolen eller nåt sånt.. kommer xtra kanalerna automatisk som valbara när dom visas? det är första året i år jag har viasat.. hade boxer innan.. då kunda jag inte ha viasat.. men vafan gör man nu.. trodde matchen gick på en av de typ 7 viasat kanalerna.. vafan är xtra för kanaler?? har mailat till viasat för 1 timme sen.. inget svar.. pallar inte ringa deras kundservice med mobilen igen.. satt i kö i 10 min och slösade typ 30 kr.. sen bröts det..
Atlético per.lesra
2008-09-16 18:50
Nån som har erfarenhet av Uefas Live Video? Undrar om de är värt 49:- eller om man ska se en vanlig gratis stream. Om det är riktigt bra bild fullskärm så är det ju värt det mot den lilla hackiga skitbilden som brukar va. Tragiskt bara att man som Viasatsport kund inte ska få tillgång till alla matcher via sitt abonemang man redan betalar för. Trodde att dom skulle visa våran match på V.sport 1,2 eller 3 faktiskt pga Isaksson men icke....
Atlético zoran
2008-09-16 18:40
Först vill jag flagga lite för deras mittförsvar som inte är det säkraste, visserligen har man förstärkt med Jérémie Bréchet, men jag skulle inte lägga särskilt mycket tillit till Dirk Marcellis som är riktigt svajig emellanåt.

Förövrigt har du rätt, Spiders. Afellay är PSV's kanske bästa offensiva spelare, i alla fall individuellt.

Jag vill även höja ett varningens finger för ungraren Balázs Dzsudzsák som de köpte från Debrecen förra vintern. Hans frisparkar är inget som går av för hackor, en riktigt snabb spelare vars inlägg kan bli svårhanterliga. Mindre plats åt honom.

Jag är kanske inte så orolig över Stefan Nijland, Groningen-talangen som var mycket duktig förra säsongen, kamperade bl.a. med Marcus Berg i anfallet. Sedan är ju faktiskt Danny Koeveramans en riktig målskytt, inget speciellt rent individuellt, men han har den där instinkten i straffområdet.
Atlético zoran
2008-09-16 18:35
Tack själv, Spiders, alla i redaktionen uppskattar berömmet som delas ut dagligen.
Atlético Spiders
2008-09-16 18:34
en spelare i PSV som gör mig orolig är Afellay, han kanske inte riktigt har utvecklats från den supertalang han va en gång tiden, men är ändå irrationell och klurig och kan göra stora skada om han inte bevakas ordentligt.. mycket bra passning spelare dessutom..
Atlético JFH
2008-09-16 18:34
Spänningen tar kål på mig. Det är inte långt kvar nu till premiären. En seger skulle betyda oerhört mycket, med tanke på att alla lagen håller ganska hög klass. Typiskt att 6:an ska visa Inter, men man får väl förlita sig på en stream. Holländska YES brukar hålla ganska bra kvalitet (för att vara en stream).
Atlético Spiders
2008-09-16 18:30
och ja.. Zoran ja.. han har hållt på sådär i flera år.. hållt absolut världklass på sina inför artiklar.. man är liksom lika bortskämd som man är van.. ibland kanske t.o.m förväntar att Zorans artiklar ska hålla en vissa mängdlag analys och klass.. även fast man kanske inte alltid säger det efter varje artikel.. så uppskattas det enormt mycket.. kolla bara på PSV sidans fjuttiga analys.. bara massa ihopsamlade småsaker.. inget konkret som Zorans.. stor skilland..

tack Zoran
Atlético Spiders
2008-09-16 18:27
Atlético Spiders
2008-09-16 18:21
hoppas på vinst.. men den bittra realisten tror på 2-2.. Kun och Forlan målar varsitt och allt är frid och fröjd in i halvtidsvila.. kommer ut i andra, slutar spela och backar hem som att man tror att man är Juventus med Capello vid rodret, PSV hämtar upp till 2-2 innan min 60 efter Atletis övertro på sitt taktiska försvarsspel, signerat Aguirre.
Men 2-2 är bra.. det var länge sen vi spelade så stora matcher på bortplan.. så 2-2 är jag nöjd med.. det är på hemmaplan vi ska de 9 poäng som behövs för att gå vidare.. men en vinst ikväll kommer så klart vara toppen på tårtan.
Atlético zoran
2008-09-16 18:17
@wesse

Vi ska nog vara glada att det finns överhuvudtaget med tanke på vad vi har tittat på tidigare.
Atlético JJ
2008-09-16 17:58
Atlético vinner ikväll. 2-0 efter att Europas bästa anfallspar i Kun och Forlán målar vars ett!
Atlético wesse
2008-09-16 17:51
@Zoran

Har varit inne och spanat in de streams som finns där, enda nackdelen är väl att det inte finns någon med riktigt bra fart respektive på engelska, de flesta är på Holländska, vilket man väl får ha överseende med!

AUPA
Atlético Roni40
2008-09-16 17:47
Mindre än 3 timmar kvar :O
Atlético zoran
2008-09-16 17:39
Förövrigt är det gott om länkar till matchen mot PSV, de finns givetvis under länktips*
Atlético zoran
2008-09-16 17:34
@John Mayer

Tack för att du påpekar misstaget, det uppskattas något enormt ska du veta. Då har undertecknad fixat det.

Måste även passa på att tacka alla som tyckte om den nya inför-rapporten, bugar och bockar. Ikväll tar Atléti en uddamålsseger, 0-1.
Spanien Ebbsfleet
2008-09-16 16:45
Atleticos Hugo Sanchez till salu på Tradera.
Atlético Rueda
2008-09-16 16:40
Nu börjar det krypa inombords.. Att man aldrig kan slappna av och lita på det här jävla laget. :)

Tips, 1-2.
Atlético rawkus
2008-09-16 16:31
Spiders: Agree!

Vad som an hander i varlden sa onskar jag alltid(menare verklugen ALLTID) all olycka resultatmassigt at byrackorna fran fel sida av Madrid :)
Atlético kun10aguero
2008-09-16 16:21
Ämne: Pablos återhämtning ....
Håller helt klart med (om lag från samma länder) men det är ju dock kul ifall de blir som förra året när det var 3 av 4 PL-lag lag i semifinalen, och då blev ett utslaget i kvarten av ett annat PL-lag, de skulle ju vara kul ifall de blev så fast med spanska lag i år, fast bara Atleti vinner;)
Espanyol doggeyl
2008-09-16 16:04
Läste eran införrapport(: det är bara att gratulera!
Mycket bra var den
Atlético John Mayer
2008-09-16 14:32
En sjuhelvetes underbar införartikel, blev, om möjligt, än mer sugen på kvällens drabbning. Vill dock påpeka ett litet fel som gör en perfekt text lite trasig, nämligen att det står "Spelare in" som rubrik på både "Spelare in" och "Spelare ut" ;)
Atlético Spiders
2008-09-16 13:56
Pablos återhämtning beror väl på om det var RG som sköt eller inte.. annars ska han vara tillbaka på fötterna snart..
Nervöst nu.. hoppas att Isaksson känner av stundens allvar i CL.. men å andra sidan är ju Isaksson ganska medel på medelmatcher men i stora mästerskap presterar han ofta bra och jag kan räkna upp de otaliga gånger han räddat landslaget från 8-0 förluster..
Sen hoppas men det går dåligt för Villareal överhuvudtaget.. tål inte laget.. alla ser så störiga ut.. fast mot Man U hoppas jag på kryss.. då jag inte skulle bli glad om nån av dem vann.. jag är inte riktigt inne i den där heja på "världens bästa liga" debatt i CL.. och att heja på ett lag i CL bara för dom kommer från Spanien.. tycker man har tappat hela konceptet med rivalitet då.. man vill ju vara bäst i stan.. och då måste de andra misslyckas.. tror de svenska fansen står för detta fenomen och tänkande.. tog upp det i Spanien några gånger med olika fans på olika barer om att hålla på ett annat spanskt lag i CL när deras egna lag inte är med.. dom skrattade bara som att jag va från en annan planet.. dom håller hellre på Chelsea.. samma mönster dom gångerna jag varit i England.. ska man heja på ett fotbollslag med spansk eller engelskt inflytande får man hålla sig till landslaget fick jag reda på..

Aupa Atleti..
Annons: