/spanien/atletico/forum/1636.aspx/spanien/atletico/forum/1636.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético kun10aguero
2008-10-21 18:36
Hoppas verkligen att Camscho och Domingues startar, som Deion skrev "Var är våra egna rödvita hjärtan som bultat för klubben och drömt pojkdrömmar om att få sätta på sig de rödvita färgerna med lycka och stolthet"
Så har vi 2 där !!
Atlético kun10aguero
2008-10-21 18:26
"Var är våra egna rödvita hjärtan som bultat för klubben och drömt pojkdrömmar om att få sätta på sig de rödvita färgerna med lycka och stolthet."

Här är en !! ;D
Atlético Roni
2008-10-21 18:17
Men vad jobbigt e dom dumma i huvudet, den kanalen har jag fan inte ens.
Atlético offe23
2008-10-21 16:55
Asså hur oseriös känns inte viasats satsning på fotboll när dom ska visa Atleti vs L'pool på Viasat motor.
Helt sjukt tkr jag iaf
Atlético Roni
2008-10-21 15:35
Rai//

Haha 10000 fans :p
Madrassen
2008-10-21 15:11
Tvivlar faktiskt på att sparka Aguirre skulle hjälpa ett dugg. Tar en tid att sätta sin prägel på laget, så att byta mitt under brinnade Premiera och CL säsong är inte ultimat.
Raí
2008-10-21 15:11
Roni jag va nykter och glad.

Så vad hindrade dig från att gå all the way ;)
Atlético zoran
2008-10-21 11:35
@Akshay

Pellegrini sitter på ett kontrakt fram till 2011 med Villarreal.

När det gäller akademin så har ledarna vid flera tillfällen nämnt att de kommer släppa fram de unga spelarna. Återstår att se om de talar sanning..
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-21 06:22
Ämne: ska iväg till jobbet....
Snacka om att slå huvudet på spiken! Klockrena tankar, jag orkar inte ens läsa om våra unga talanger längre, då jag ändå vet att dom inte kommer att få chansen...
Atlético Deion
2008-10-21 04:41
ska iväg till jobbet om en stund.. lite konstiga tider vissa veckor.. har skrivit om en sak som jag funderat på..

ha de
Atlético Roni
2008-10-21 00:19
Ämne: Ämne: jag sku....
Ända ligan är Primera för mig och ända laget är Atleti.

Fy fan var i på Stockholmsderbyt idag och jobbade, fy faaaaaan vad jobbigt det var med alla fulla bajare ville slänga ner varenda en till nedre läktarn.
Atlético garmawi_90
2008-10-20 23:55
Kan inget annat göra än att hålla med de här inne, trevligt och härligt att Akshay även han är medlem på Svenskafans bästa redaktion (precis som nämnts tidigare)... Ser fram emot att läsa dina krönikor/texter :D

Någon mer än jag som sett att vår lille Kun är med bland de 30 bästa spelare i världen (Ballon d'or) :D... Inom några år kommer han att tillhöra världens bästa spelare, tro mig! =)
Tycker det är underbart :), KUN(G) AGUERO förtjänar detta verkligen efter alla de magnifika insaterna och matcherna som han gjort för oss och även för det argentinska landslaget.

iVamos Atleti y Kun!
Atlético John Mayer
2008-10-20 23:10
Härligt Spid...ehhh, Akshay (blir svårt att vänja om) ;)

Trevligt med än mer förstärkning till Svenskafans redan bästa redaktion. Härligt, härligt, ska blir trevligt att läsa fler av dina texter. Är onekligen lätt att relatera sig till någon som skriver med så mycket känsla som du gör. Återigen, härligt :)
Atlético Deion
2008-10-20 22:57
förresten, är det nån(Zoran) som vet vad chilenarpelle i Villarreal sitter med för sorts kontrakt? Hur många år osv?

Det skulle nog vara mitt första realistiska val om vi ska ha en ersättare så småningom.
Atlético Deion
2008-10-20 22:03
tack för stödet angående redaktionsgrejen allihopa, det värmer :)

Aguirre är en bra tränare i grunden, men han har inte den där fingertopskänslan eller det där sista lilla vitala biten för att vara en mästerskapstränare.
Detta med tränarbyte behöver inte alltid vara en dålig grej. Om jag inte minns fel så hade vi bedrövlig form en höst under stortränaren Carlos Bianchi. Han fick väl sparken efter nyår, sen öppnade vi ligaspelet med 7 raka skalper under uppflyttade Atletico B tränaren José "Pepe" Murcia. Tyckte det var synd att man ersatte Murcia med Aguirre då Pepe hade börjat byggar nåt intressant med en rolig spelidé.

skön länk med en värmande liten text om ämnet
Atlético Sand
2008-10-20 20:18
hallå boys!

tänkte bara höra om det är nogon mer än jag som ska ner till madrid o kolla matchen på onsdag? eller om ni har något kul tips som man kan göra där eller något som man inte får missa..

ps.
Kul att Akshay kommer skriva på sidan mer, ser fram emot läsning från dig!
Atlético rawkus
2008-10-20 20:14
Deras kommantatorer, det offensiva spelet, de underbara fansen, de galna malen och ovrflodet av finterna ar fantastiskt att se pa, dock ar filmandet j*vligt illa, men det verkar battra sig. Dock ar de ljusar efter Europa, an sa lange ;)
Atlético Otuga
2008-10-20 19:17
Har sett en del från Brasiliansk ligan när jg varit I Portugal...och du har helt rätt, men man kan inte jämnföra det med Europa, dom är ju galnare på alla sätt & vis ;)
Atlético rawkus
2008-10-20 18:57
Ang debatten om filmande: Ni tror det filmas mycket i Italien? Vanta tills ni borjat folja Brasilianska och Argentinska ligorna, ojojoj... :)

Tror de har patent pa uttrycket :/
Atlético rawkus
2008-10-20 18:53
Valkommen som redaktorsmedlem Akshay!! :)

Vore klokt att lata Aguirre sitta kvar sasongen ut - att sparka en snubbe mitt i allt brukar fa grymma foljder :/
Atlético Otuga
2008-10-20 16:55
Ämne: Otuga jag svara bara....
Får be om ursäkt då klockan var ju mycket...

Tänkte mest lägga in att det var där som filmandet en gång i tiden grundades hehe
Atlético Otuga
2008-10-20 16:40
Ämne: jag skulle allvarlig....Så du menar att om en av världens (jag vet att han inte är det just NU...) bästa skulle vilja spela för oss & tex hjälpa os vinna titeln så skulle du inte gilla det ? Är det så att du fördrar P.L ?
Atlético Roni
2008-10-20 16:30
Var inte bara liverpool som var ute efter han det var många storlag som var inblandade för hans signatur.
Madrassen
2008-10-20 15:55
Det får man tacka för.
Atlético Roni
2008-10-20 14:56
Träffade min gamla lärare på väg hem idag, han vart ganska förvånad när han såg min Atletico halsduk och med en konstig blick frågade om jag hejade på dom. Självklart sa jag, då börja han snacka om när hans kulle se dom spela för ett antal år sedan. Fast maskar hade tagit över gräsmattan så dom fick spela matchen på Reals arena hahahhahaha
Atlético zoran
2008-10-20 10:54
Ok, personligen tycker jag att Simão slängde sig väldigt mycket mot Real Madrid, men det är derby och han försökte utnyttja hemmastödet genom att sätta tryck på domaren. Han slängde sig väldigt mycket jämfört med tidigare då han faktiskt försöker hålla sig mycket mer på benen.
Atlético Roni
2008-10-20 10:32
jag skulle allvarligt tycka det var pinsamt om han spelade i Atleti, väldigt pinsamt...
Raí
2008-10-20 02:57
Otuga jag svara bara på Roni där han nämner Ronaldo.

Italien har nått i detta forum att göra menar du ?

Helt otroligt ;-)
Atlético Otuga
2008-10-20 01:15
Ämne: Roni det finns ingen....
Hur fan orkar man gnälla på CR här i detta foruemt ? Hade gärna sett att han spelade för oss istället för Real nästa år...och jag ser att du gillar Italiensk fotboll, märkligt då det var dom som började med filmandet, och sluta gnälla på Simao oxå , helt otroligt !!!
Raí
2008-10-19 23:03
Roni det finns ingen spelare jag hatar så mycket som CR.
Och han filmar ja och tål inte se hans lipande på plan klarar inte av det mentalt.

Men drar liksom inte alla portugiser eller italienare för den delen heller ..

Men Simao skulle få mycket mer kredd om han slutade upp med att slänga sig ..samma gäller CR.
Annons: