/spanien/atletico/forum/1369.aspx/spanien/atletico/forum/1369.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético HBG für alles
2009-12-20 19:05
bra start.. som vanligt..
Atlético zoran
2009-12-20 17:59
Pengar, Atlético har "inga" pengar.
Atlético Gaboro
2009-12-20 16:50
alltså kan nån svara på denna fråga... varför e vår styrelse så söliga på att värva backar ?! kolla på Valencia som har svåra ekonomiproblem men ändå redan gjort klart med dominguez från rubin kazan och landslagsbacken ricardo costa från wolfsburg låter som två klass spelare medans vi knappt värvat en vid namn rod fanni
Atlético linuss
2009-12-20 12:22
Aldrig sett Rod Fanni, men skulle säkert vara bättre än det vi har, eller? :)
Atlético Gaboro
2009-12-20 04:31
Luff

vart försvann hjärtat för laget ? vadå säsongen är redan körd , en två backar nu under vinter fönstret och vi kan , kanske precis ta en europa leauge plats, mer pengar till kassan !
Atlético Antonio Lopez
2009-12-19 12:20
Något nytt angående Reyes y kuns skador?
Atlético wesse
2009-12-18 13:24
Galatasaray i Europa League. Känns om om det fanns tuffare lag att möta, så vi ska väl vara nöjda?
Atlético Luff
2009-12-17 19:28
Eller så slänger vi inte bort Forlan.

Säsongen är körd redan, så varför inte börja spela inte ungdomar? Någon(alla) av Pacheco, Borja eller Ibra kommer bli MINST lika bra som Singol, bara börja ge dom speltid. Keko och Koke måste in i laget mer, och ge De Gea en utlåning snälla..
Atlético Gaboro
2009-12-17 16:45
varför känns det som att vi kmr värva louis saha från everton , eller så ere ja som känner att det skulle bara sitta perfekt fråga mig inte varför eller nåt sånt , men det känns bara , släng forlan om han inte kmr upp i sitt rätta jag
Atlético patrik (red)
2009-12-17 11:37
Ämne: Patrik är du ny reda....
stämmer bra det Bobban säger förutom att det numera heter Elitserien ;)

har varit med i atleti redaktionen i 3 år nu tror jag men har skrivit i forumet med annat namn innan.
Atlético Bobban (red)
2009-12-16 19:27
Ämne: Patrik är du ny reda....
Patrik är en alla duktiga medarbetare som vi har i redaktionen och dessutom Allsvensk bandylirare i Kungälv...
Atlético Antonio Lopez
2009-12-16 18:18
Patrik är du ny redaktör här på Atletico-SF :)?
Atlético patrik (red)
2009-12-16 12:03
inte sett Miguel Vitor menläste lite om honom. en stor talang som dock inte är given i benficas startelva utan får spela lite då och då.. har inte fått något bra betyg ifrån benficas redaktion här på SF.

född 89 och given i Portugals U21 landslag. låter ju spännande även om det inte är någon frälsare. dock bättre än dagens mittbackar säkerligen.
Atlético Gaboro
2009-12-16 01:05
"Benficas Miguel Vitor är ett hett villebråd. Portsmouth ryktas vilja värva honom samtidigt som Atletico Madrid erbjuder konkurrens om signaturen. Den 20-årige mittbacken anses vara ett stort framtidslöfte"

någon som vet nåt om spelaren ? han sägs ju vara ett framtidslöfte
Atlético patriknr4
2009-12-15 10:32
va svaga vi är på inlägg asså. alla målen finns på länken.
Atlético Profe
2009-12-14 21:28
Är det Alberto Junior Rodríguez"el mudo"från Sporting Braga som det ryktas om som förstärkning i backlinjen?
Atlético linuss
2009-12-14 19:21
Det som saknades igår var ju våran bästa back, Dominguez!

Någon som vet ifall klubben försökte överklaga eller om de inte gick igenom?
Atlético Nahro
2009-12-14 18:52
Gaboro/ Inte ens Ufa skulle jag vilja ha kvar.

Släng in 4 junisar, för det kan ju inte bli sämre än det redan är - vi förlorar redan alla matcher.

För övrigt tror jag att det ligger någon sorts förbannelse över den där jäkla kaptensbindeln. Hur många spelare har den förstört? Maxi, Forlan, Lopez... Torres hade väl det också svårt innan han blev av med den och gud vet hur många fler spelare som har gått från att vara en fotbollsgud till överbetald sopa över en säsong.
Atlético patriknr4
2009-12-14 13:08
visst spelade man riktigt jäkla dåligt igår. men trots det kunde vi fått med oss en poäng. men vi släppte in på övertid.. IGEN! hur många gånger har inte det hänt nu? vafan. jag vet inte hur man ska lösa backlinje problem. tro mig.. cabrera är inte lösningen. när jag såg han i london i somras blev jag väldigt besviken.. wilshere hade lekstuga. frågan är vad vi ska göra? vem ska värvas? solklart är iallafall att junaito kan gå tillbaka till betis. NU!
Atlético A.K.
2009-12-14 12:30
Jag kan ta en förlust mot Villarreal men inte på det sättet som igår. Totalt utspelade av ett faktiskt rätt mediokert spelande Villarreal
Atlético Antonio Lopez
2009-12-14 09:11
Med denna ledning så skulle jag inte bli överaskad om deras "supervärvning" nu i vintern skulle vara ännu en defensiv mittfältare som kan värma bänken. För vi har ju inte tillräckligt många av dem...
Atlético Gaboro
2009-12-13 23:17
när kommer det ut silly seasong grejer?
Intressant vad man har tänkt värva o så , 4 backar skulle inte sitta fel kanske behålla ufa
Atlético A.K.
2009-12-13 22:08
Borde inte Assuncao få chansen som offensiv innermittfältare i nästa match i stället? Idag var han den enda som kunde dra sin/a gubbar.. Och hans passningsspel idag måste faktiskt nästan vara det bästa som publiken på Vicente Calderon sett på ett bra tag, i alla fall från en rödvit.
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2009-12-13 21:44
zoran// tyvärr så räcker det inte mot dem 2... nån borde allvarligt skada dem..
Atlético rawkus
2009-12-13 21:38
Mina farhagor gallande Juanito har tyvarr forverkligats... ggr 100 :/
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2009-12-13 21:20
linuss// så fort jag har råd! :D
deion(red)// hellre skjuta han framför spelarna och se hur dem reagerar. tror iaf att dem hade oxå hoppat på ;)
Atlético zoran
2009-12-13 21:19
I Milan tycker man lösningen till klubbens problem är att göra så här, titta länktipset, men jag vet inte om det är rätt melodi mot Gil Marín, Cerezo och García Pitarch, har aldrig varit våldsam av mig dock..
Atlético zoran
2009-12-13 21:03
Vilket jävla fotbollslag, vad kallar man egentligen fotbollsspelare som inte ens faller i kategorin värdelösa? De har nått den nivån nu..
Atlético i__Kun__!
2009-12-13 21:01
Tråkigt om Reyes blir skadad. Tycker att han och Agüero varit våra bästa spelare.
Atlético Bobban (red)
2009-12-13 20:56
Förpassa Juanito till nordpolen med första bästa flyg!
Annons: