/fotboll/osk/forum/9992.aspx/fotboll/osk/forum/9992.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Perra!
2005-09-21 14:20
Men han har spelat mer än Münster som du kritiserat. Var gärna konsekvent.Hur många Ösk-matcher har du sett i år?ÄR bara lite nyfiken?
Forward ara
2005-09-21 14:18
Det finns ingen anledning att du ska kritisera herish kuhi ? ...

Han har knappapast spelat för klubben iår.
Örebro Perra!
2005-09-21 14:13
ara//
Säg vad jag inte står för.
Samt vad jag är för sorts"veck".
Örebro Perra!
2005-09-21 14:11
Jag står för att jag kallar dig en pajas(blir
gärna avstängd för det.)
Jag står för att Herrish är usel(och måste bort från ÖSK).
Jag står för att jag citerade dig när du tyckte att Kuhi var vår Ronaldinho.

För övrigt tycker jag att det var du som började med tjafsa(med detta inlägg).
" Perra!... snacka inte om fotboll. för det är inte din grej."

Du kan såga Munster,Kyosov,Costa.Samt skriva att Mirza är en diva som bara tänker på sig själv.
Men ingen får kritsera Herrish för du får man hot om käftsmällar och att man inte kan fotboll.
Forward ara
2005-09-21 13:50
hahahahah...
okej perra!
lycka till...

men glöm inte. du startade allt.
och att du är en veck som inte vågar stå för det du säger..
Örebro Perra!
2005-09-21 13:22
Jag är kanske feg.Men hellre det än att hota folk.
Jag har mailat svenskafans om det du skrev till mig.
Jag skrev även att jag skrev pajas till dig och har skicka dem hela vårat snack. Nu skall vi se vad som händer.
Jag är glad att jag är gömd bakom en dator. För om du visste vem jag var skulle jag vara rädd faktiskt.
Forward ara
2005-09-21 13:19
haha din fegis.

är det inte du som är kaxig.?
Är det inte jag som respekterar dig...

Men du tror du är ball o skriver pajas o grejer.

/ haha snacka om att bli nojjig...
Örebro Perra!
2005-09-21 13:17
"lite käftsmällar skulle inte skada eller ? ... "

Nu vill jag inte prata mer med dig. Du visar ditt sanna jag och jag gillar inte hot.

Hejdå!
Forward ara
2005-09-21 13:16
Perra !

Oj vilken tufing.
Om jag är pajas vad är du ?

Du är en mupp som gömmer dig bakom en dator och leker ball.

Du är liten på jorden och det kommer du alltid vara.
Snorunge.
Fan va kaxig du är ;) ...
lite käftsmällar skulle inte skada eller ? ...

- Fortfarande Herish Kuhi har gjort flest mål i Örebro 6 mål ...
Örebro Perra!
2005-09-21 13:14
ara//

Du ljuger.
9 matcher från start 2004.
10 maatcher från start 2003.

Lär dig själv lite pajas.

Sämre spelare i ÖSK har sällan setts. Hur många matcher har Munster statat då? Inte så många som du skrev iallafall. Lär dig lite till.

Ronaldinho hahhaha.
Forward ara
2005-09-21 13:10
Perra! /

haha vad han är KUNG ;) ...
2005 12 matcher - 3 mål!!!
2004 19 matcher - 2 mål!!!
2003 20 matcher - 3 mål!!!

Han har bara gjort 5-6 stycken från start varje säsong.
resten är knappast inhopp ...
kommer in när det är 2-3 minuter kvar...

=/ ähh perra! lär dig lite mer ;)
Örebro Perra!
2005-09-21 13:08
Namn: ara » Svara på inlägg
Sänt: 2005-05-17 19:53:20
- Vår Kuhi Är i Klass Med Ronaldinho -

Hahahahahahahaha. snackar du om att jag ej kan fotboll? håll på boden som du brukar.
Örebro Perra!
2005-09-21 13:05
Ara//

Statistik Kuhi
2005 12 matcher - 3 mål!!!
2004 19 matcher - 2 mål!!!
2003 20 matcher - 3 mål!!!

Herrish är bäst ingen protest. Hoppas den spelaren aldrig mer få spela får ÖSK. Men tyvärr vill ju knappt ens boden-supportrar ha kvar honom.

ara//

snacka gärna om fotboll. Det är tydligen din grej. Jämförde du inte Herrish med Ronaldinho förut. hahahahahah!
Forward ara
2005-09-21 12:46
Perra! /

Herish Kuhi har fått sitta på bänken i 3 år.
Vadå utvecklas?.. hur fan ska man utvecklas om man bara får sitta på bänken.

han har knappast fått spela 5 matcher i rad.
Hur ska man utvecklas...

/ Perra!... snacka inte om fotboll. för det är inte din grej.
Örebro Mittåt
2005-09-21 12:42
Kronblom// det hade man säkert kunna göra också om man inte Ricardo missat så många chanser. Nej, allvarligt talat - syftet med matchen var nog framförallt att ge några av spelarna i A-truppen och då främst Costa, Mirza och Axel en ordentlig genomkörare. Det såg man ju i andra halvlek då man swappade anfall och mittfält så att Mirza fick bli toppforward och Munster yttermittfältare.

Båda ÖSK-lagen har ju viktiga matcher till helgen så det fanns definitivt ingen anledning att jaga absolut högsta antal möjliga mål, så det fanns ingen anledning att riskera att dra på sig fler skador i trupperna.

Med en mer traditionell uppställning i andra halvlek så hade det säkert blivit minst det dubbla antalet mål. Munster var till exempel knappt med i matchen i andra halvlek eftersom han inte är någon yttermittfältare. Och Mirza är definitvt bättre som framspelare och speluppbyggare än som spjutspets.
Örebro Perra!
2005-09-21 12:17
Kronblom//
Det skiljer bara en divioson mellan lagen nu. såg ej matchen själv men det sägs att ÖSK var inneffektiva. Känns det igen?
Örebro Kronblom
2005-09-21 12:11
Matchen mot KIF måste väl vara exempel på ytterligare en usel inställning,ett lag som just är klart för div3 ska man slå med åtminstone fem-sex mål?
Örebro Perra!
2005-09-21 11:43
Ara//
Denne kille måste också bort:

Herrish Kuhi 12 matcher - 3 mål
Missar för många chanser och har inte utvecklats i ÖSK de senaste tre åren trots mycket speltid. Älskar att umgås med hörnflaggorna och är en utpräglad filmare. Hoppas Boden vill ha han kvar men det är tveksamt.
Örebro Mart1
2005-09-21 11:39
Ara// Jag håller med förutom angående Costa.Han har visserligen inte gjort tillräckligt många mål men han är en bra targetplayer och duktig på att vänta in anfallskollegor och fördela bollarna. Vem kan du tänkas vilja se som ersättare? ;-)
Forward ara
2005-09-21 10:49
spelare som ska lämna truppen...

Ricardo Costa... 21matcher - 2mål.
Patrik Antonnen har gjort fler mål än anfallaren Ricardo Costa.
Ricardo Costa håller inte för Superettan...

Paul Muster 11matcher. 2mål.
En chansnings värvning som inte lyckats bra.
Han ska bort.

Georgi Kyosev. 2matcher.0mål.
Han verkar vara en skade spelare...
som bara är borta ifrån spel...

Mirza Jelecák 21matcher.1mål.
En diva som bara tänker på sig själv istället för att kämpa för klubben.

Örebro Barbeque
2005-09-21 08:17
fanthomas-

Va, finns Mellanmåls-Otto's tröja där?
Den måste jag bara införskaffa, det är förmodligen den enda tröja jag får på mig.
Den kan nog tom bli för stor för en annan som är 100+....
Örebro Mackan
2005-09-20 22:54
Druid//

Rörande tipstävlingen hade jag glömt att uppdatera den. Konstigt med tanke på att jag själv råkat tippa rätt för en gångs skull. :P
Örebro Mittåt
2005-09-20 22:53
Mackan// Frågan är vilken kvalitet som KIFs lag höll. Om det var ett B-lag, så borde ÖSKs lag, som ju i alla fall bestod av ett antal spelare med allsvensk rutin ha kunnat göra bättre ifrån sig. Och om det var A-laget så skall man komma ihåg att det är ett av Sveriges allra sämsta div-II lag av årets poängskörd att döma. Nu tog ju ÖSK det rätt lugnt i andra halvlek eftersom man redan ledde med 3-0. Huvudsaken var nog att killarna fick en chans att komma ut och röra på sig. Att man inte tog det så allvarligt framgår ju av hur man ställde upp i andra halvlek.
Örebro Mackan
2005-09-20 22:45
Tycker att Mittåt är väl hård. ÖSK var fullkomligt överlägsna (så som man skall vara) men det var mycket slarv. Med större skärpa vinner man en sådan här matchen me 10-0.

Tycker också att Norgren gjorde det mycket bra som inhoppare. Plus även för Kristoffer Näfver, Jansson och Ehn. Sandro kom in och visade gott gry men borde, som så många andra, blivt målskytt.

Mirza som anfallare var ett kul test. Föll kanske inte ut så där supebra men ändock ett trevligt initiativ.
Örebro jappel
2005-09-20 22:40
Mittåt//
Och de omdömena tackar jag för...alltid intressant att läsa vad som händer (bakom eller med) ösk-a.
Tråkigt att det inte var någon som utmärkte sig mer mot detta motstånd.
Örebro go_osk
2005-09-20 22:10
Tycker att vi ska flytta upp Stefan Ehn till a-truppen till nästa säsong!
Örebro Mittåt
2005-09-20 21:46
jappel// Ja, det gjorde jag förvisso. Spelaromdömena står jag dock fortfarande för.
Örebro jappel
2005-09-20 21:36
Mittåt//
Vill inte verka som en messerschmith men jag antar att du menar 0-3 :-)
_nightflier_
2005-09-20 21:25
Korpen*//

han spelar väll i Grekland med pelgander
Örebro *Korpen*
2005-09-20 21:20
Nån som vet vart Wallinder håller till föresten?
Annons: