/fotboll/osk/forum/9985.aspx/fotboll/osk/forum/9985.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro D. McGrain
2005-09-24 18:10
Nåja, det blir en ny säsong och då står vi där och hoppas (och gnäller :-)...)igen.
Vi får sikta på allsvenskan 2007! Väl mött!
Örebro joth
2005-09-24 18:10
Mr.ÖSK// Då måste dom ha svårt för konstgräset. :-) tror dock att det ligger något i det...

D. McGrain//Vill du sparka Hammar också? Antar det eftersom dom tillsammans jobbar fram laget...
Örebro joth
2005-09-24 18:08
Eken//Klockren kommentar.... :-)

D. McGrain//Costa har spelmässigt utvecklats, enligt mig, förra året var jag tveksam till honom i startelva.

Hur många mål gjorde Emra som inhoppare jämfört med från start? Walker/Hammar har matchat honom rätt. Nu har han orken till 75 minuter och får därför köra från start. Förmodligen också för att han ska mogna till nästa säsong.

Näfver har utvecklats mycket och kommer snart att spela i A-laget.

Totalfiasko? Det får stå för dig...
Örebro D. McGrain
2005-09-24 18:08
Ämne: D. McGrain//Rent rea....
Men att skapa trivsel är väl inte huvudmålet?..De får gärna slåss på träningarna bara de vinner matcherna. Han har inte lyckats med egentligen någonting - till skillnad från Öster, BP, Ljungskile etc. så värvar ÖSK nya spelare under sommaren, utan förbättring. Att de är skitspelare allihop som inte tillför ngt är väl bara ytterligare en orsak till att han måste bort. Han hade kunnat spela & utveckla de egna talangerna istället - sen när säsongen är över - DÅ sätter han in Emra i startelvan...tala om feltajming..
Örebro Grixx
2005-09-24 18:07
Sista matchen i serien är mot Ljungskile och har läge för att bli ÅRETS nerv-vraks-match!!!!!!!

Plötsligt är det inte så otroligt långt borta!!!!

Örebro Mr.ÖSK
2005-09-24 18:06
joth// Vad gäller den statistiken och Gefle så vinner de ju bara på bortaplan, så där håller det inte.
Örebro jappel
2005-09-24 18:05
Hackl maif-goisare//
det var så lite så....se nu bara till att bibehålla eran härliga form och vinna resten av era matcher. Som jag sa när vi mötte er så var ni bland de bästa lagen vi mött i SE!!
Lycka till under slutspurten!
Örebro joth
2005-09-24 18:03
Nu är det fest!!!!

D. McGrain//Får fixa en uppföljning angående min krönika i våras... med andra ord kolla hur konstgräslagen har klarat sig i år... vi har ju ett par:
Frölunda
Elfsborg
Gefle
Sundsvall

Antar att man kan se vissa likheter när det gäller borta och hemma spel... men som sagt jag kan kolla upp det.
Örebro Eken
Joth// Klart att tränarna ärver spelarna. Annat vore väl hål i huvudet
Örebro jappel
ja lite synd att svålemark lyckades måla igen...hade suttit fint med en poängförlust även för panos. Fast man kan väl inte få allt på en gång :-)
Mjällby maif-goisare
2005-09-24 18:02
Tack som faaaaan Örebro! Underbart jobbat
Örebro D. McGrain
Ämne: D. McGrain//Vilka sp....
Men Joth...(Lundin är inte frågan..)du kan väl hålla med om att Costas ett (2?) mål på 20 matcher inte¨är utveckling. Han är för långsam för allsvenskan. Jon är tillbaka och gör sina 5 mål per säsong. Näfver-vem är det? Han får ju aldrig spela, och Emra hade varit given i alla lag i SE med sin snabbhet - speciellt i ett lag med bara långsamma fw:s. Walker har gjort totalfiasko med en sån trupp och ska ta ansvaret, eller är du nöjd med att komma 5-8 med en sån trupp?
Mjällby Hackl
Tack så jävla mycket! Nu slår vi BP och LSK så hjälper vi er lite i alla fall.
Örebro Eken
Det verkar oklogt att ge Walker fortsatt mandat utan en ordentlig analys.
Joth//Man kan diskutera Walkers roll i alla namn Du nämner. Utan ordentlig analys och kritik blir inte Walker bättre. Dom som stryker medhårs = skapar ingen utveckling
Örebro jappel
2005-09-24 18:01
Såååå skönt.
ser kanske aningens ljusare ut... blir lite av en nyckelmatch för ÖSK när AIK möter GAIS i nästa omgång...man kanske ska ta sig dit.
Örebro Mr.ÖSK
2005-09-24 18:01
Om allt går vägen så kan det bli en OTROLIG match nere i Ljungskile den 22:a kl 14:00
Örebro joth
2005-09-24 18:00
D. McGrain//Rent realistiskt måste man nog ge en tränare minst ett år. Glöm inte att tränare ärvar andra tränares spelare... ibland spelare som inte passar in i den nya spelstilen men ändå har långt kontrakt.

Har inte hört något rykte ens om att spelarna inte gillar honom, inte hört någon annan inom ÖSK ifrågasätta honom...

Walker ingår i min elva ett antal år framöver!

Trygghet och arbetsro ska nog vara nyckelorden 1-2 år framöver.

Örebro Mr.ÖSK
2005-09-24 17:59
men snälla D. Mc Grain sluta för fan att gnälla nu!!!! Ta den diskussionen en annan dag för nu är det FESTSTÄMNING
Örebro Mr.ÖSK
2005-09-24 17:57
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad man skulle vilja ha vart på plats nu, samma härliga känsla som den sena kvitteringen, fast då på, vad var det 7, 9 eller mer övertid. Skit samma nu kommer ju tentapluggandet att gå mycket lättare. TACK ÖSK
Örebro D. McGrain
2005-09-24 17:56
Om du har tid Joth i segerruset så får du förklara varför Walker ska få fortsätta för jag hittar ingenting... Skapa trivsel på träningen klarar t o m jag av...
Örebro jappel
Walker har gjort ett sunkigt jobb.
Den trupp vi hade i år borde ha klarat sig ganska bra i Allsvenskan. Se bara på AIK som har en på pappret bra mycket sämre trupp mot förra året, ändå springer de hem SE enkelt!
Örebro joth
D. McGrain//Vilka spelare utvecklades under Lundin? I hemma tabellen ligger vi fyra, jag tror att med en plan som är mer lik riktigt gräs kommer vi att vara bättre borta.

Vilka som utvecklats?:
Näfver
Emra
Lundblad
Costa
Har förmodligen glömt några...
Örebro kenya
Super Jon Super Jon Super JOooooooN! Super Jon super jon super jooooon!!!1
Tack!!!!!!!
Åh Örebroooooo!
Örebro Grixx
Tom radiosporten sa att vi har häng på kvalplatsen, tänk om undret sker!!!!!!!!!!
Örebro jappel
2005-09-24 17:55
JAAAAAAA
Fast hur i hela friden kan vi spela 1-2 mot Dyngbrukets IF?? Vi ska helt enkelt krossa dem med minst fyra noll!! Men man får vara glad för den härliga trepoängaren
Örebro Grixx
2005-09-24 17:53
Samma totala tystnad från vulkanerna som på Behrns i förra matchen, och lika överaskad blir jag själv över det sena målet.

Härligt!!!!!
Örebro D. McGrain
2005-09-24 17:53
Men Joth: Ska vi skylla på brist på pengar när vi har en överlägsen trupp och ekonomi! jämfört med Öster, Ljungskile, BP etc. Tycker du Walker har gjort ett bra jobb med de resurser som har funnits? Vilka spelare anser du har utvecklats i år? Tycker du att han spelat med bästa laget varje match? (Larsen som fw ex.)
Örebro GT
2005-09-24 17:52
ÖSK Jon-iserade RÖV-it, fy fan va gott !!

OBS !! VI KROSSADE BRUKET !!!!! :-)
Örebro bandoo
Sjukt tur! Iofs är vi kanske värda det efter alla snöpliga poängförluster hittils iår.

16.00 IF Brommapojkarna - Ljungskile SK 0 - 1
Blev ju inte helt rätt dock :(
Örebro Eken
Trevligt för oss och synd om Degen. Hoppas dom klarar sig kvar
Annons: