/fotboll/osk/forum/9838.aspx/fotboll/osk/forum/9838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sundsvall Stora Norrland
2006-02-01 06:53
Ska Frebran bytas ut? Läste att ett nytt namn var aktuellt som Ordf. i Örebro SK.
Örebro ÖSK-Marte
2006-01-31 21:20
Även om Seb inte är hetast just nu kommar han säkerligen bli en tillgång under en lång säsong.
Örebro kubanen_90
2006-01-31 21:08
Ämne: Bara nio dagar och u....
Är det flopp varning på Seb?
Örebro Ösk-Power
2006-01-31 20:45
Hur ser det ut på träningarna egentligen? Deltar Emra eller är han fortfarande ute på provspel?
Ifall han tränar undrar jag om han är loj, eller om han visar glöd.

En rapport skulle sitta fint=)
AIK Saywee
2006-01-31 17:22
Jag läser inte sådant som jag inte bryr mig om eller sådant som inte intresserar mig ...

... men å andra sidan är det väldigt mycket som jag bryr mig om och som intresserar mig!

Hur kallt skall det vara för att man ställer in en träningsmatch? Någon som vet? Hemska tanke! Själv tror jag dock att risken för sådan kyla är liten, trots februari, det blir nog + 5 gr i skuggtemperatur, vindstilla och sol från en blå himmel!

Med ännu mer derbypuls från en väderoptimistisk Saywee!
Örebro Aspen
2006-01-31 15:49
Lungnet före stormen!! Bäva måne !!
Örebro ÖSKare i exil
2006-01-31 15:33
Träning ja. Suktar efter lite rapporter eller varför inte en intervju eller något annat skoj. Sånt sjuk stiltje nu.

"Here we are now, entertain us" ;)
Örebro ÖSK Fans
2006-01-31 15:09
ni snackar så jävla mycket skit om saker ingen bryr sej om!!!

några som vart o kollat på träning????

skador???

formtoppar???

Fan snacka om sådand som rör försäsong och ÖSK nu!

O snälla Emra börjar bli lite ut tjatat!
Örebro Aspen
2006-01-31 14:28
I dag är det den sista dagen för internationella övergångar. Fr.o.m i morgon får Emra, Nordback, m.fl hålla tillgodo med att spela i Sverige
Brommapojkarna Conrad
2006-01-31 09:57
NikkiSixx//Bandylaget spelar i gul/svart därför att man förr i tiden tyckte att det var omöjligt att se vita spelare mot vit is och ofta i vitt snöfall.
Det fanns ett tillfälle då det var väldigt praktiskt med de gula tröjorna. ÖSK var så överlägsna att det var bäst att låta hela elvan utgöra landslaget. Då räckte med att byta de svarta byxorna mot blå.
Det var länge sen, i slutet av 50-talet, men en del av oss minns och kan fortfarande inte förlika oss med det faktum att det snart blir ännu en bandyfinal utan ÖSK.
Örebro warlord
2006-01-31 08:47
Hallå alla svartvita! Vad händer med Nobbe? Är det någon som har koll på hans turer?
Örebro Hilltop
2006-01-31 08:36
Hej alla svartvita fans!
Jag har tjuvläst på forumet länge, och har nu tagit mig i kragen och reggat mig.
Mitt debutinlägg blir att tipsa er om att en ny ordföranden är på G i klubben.

Lev väl! :-)
Örebro kubanen_90
2006-01-30 23:39
Ämne: Både Walter Gigena o....
Walter fick sparken i sommras. Ricardo Costa fick inte nytt kontrakt. Och en liten grej bara. Vår arena har ändrat namn till Bhern Arena :)
Trelleborg stefanDIF
2006-01-30 23:29
Både Walter Gigena och Ricardo Costa sålda??

Ingen sydamerikansk glans på Eyravallen i vår alltså...
Hammarby NikkiSixx
2006-01-30 22:10
Grattis till segern mot Sirius....
Varför spelar ÖSK bandy i gul/svart och inte vit/svart?
AIK Saywee
2006-01-30 19:40
Förra Startelvan kom den 11:e, nästa bör komma senast den 11:e :-)

Matta//
Det verkar vara så att det inte finns mycket att rapportera för närvarande, utan många är så laddade och förväntansfulla, så då blir det att "debattera" och "spekulera" i stället.

Om man vänder på Emra blir det Arme.

Hur är det med truppen, är alla friska och krya?

Med sakta ökande derbypuls från Saywee
Örebro Aspen
2006-01-30 16:12
rokky//Inte bara men det måste vara grunden.
Örebro Matta
2006-01-30 16:05
Mycket tugg nu...
Är det inte någon som har något riktigt att rapportera. Någon som varit på någon träning, hört eller sett nåt? Mackan, dags för en Startelva?
Örebro rokky
2006-01-30 15:49
Aspen// Hur ska ÖSK kunna göra något som ingen annan elitklubb klarat. Nämligen att bara bygga laget på talanger ifrån den egna regionen.
Örebro Aspen
2006-01-30 15:42
Ska ÖSK ha en framtid i Allsvenska måste vi fostra egna talanger och locka talanger från klubbar i regionen. Då måste vi kunna hantera alla typer av personligheter även Emra-typer.
Tycker inte förra årets utlänska besök var något att ha. Enligt Mittå fanns det spelare med bättre potential att tillgå i ÖSK Ungdom men tränarna var helt fokuserade att nå Allsvenskan direkt.
Örebro rokky
2006-01-30 11:42
Aspen// Det finns andra i ÖSK som bidrar jävligt bra med ölförsäljningen på pubarna i Örebro. Munster är inget undantag!!
Örebro MAD FOR IT!
2006-01-30 11:09
inte walkers uppgift att öka pubarnas ölförsäljning? han bidrar nog själv rätt bra med försäljningen av kilkenny's : )
Örebro Aspen
2006-01-30 09:53
Emra är vårt svarta får. Det får vi stå ut med ett tag till - grabben måste få chansen bli vuxen. Utan Emra hade denna försäsong varit dödligt tråkig.
Örebro kubanen_90
2006-01-30 09:43
Aspen// Hahahah riktigt bra citat! :P
Örebro Aspen
2006-01-30 09:06
rokky// Det kan väl inte vara Walker uppgift att öka PUB:arnas ölförsäljning.
Örebro rokky
2006-01-30 08:26
Hur orkar ni tjata om Emra. Ska han stanna eller gå? Låt divan dra!! Walker borde ringa Munster istället!!
AIK Saywee
2006-01-30 07:50
Riganó//
Heter din Källa Tahiri? Det borde kanske vara den säkraste källan, eller inte? Jag är fortfarande osäker på om det är "sant" och dessutom osäker på om det är bra för lagmoral och stämning i truppen. Han är naturligtvis en irrationell, spännande inhoppare - men om han visar divafasoner och är träningsslö tycker jag att han inte ens skall vara på bänken!

Pemo//
Jag är tveksam till att herr Blom kan sina saker.

Degentorsk i Jönköping förvånar mig inte mycket, skall "tuta fanfar" när jag passerar om några timmar :-)
Örebro joth
2006-01-30 06:43
K8//Frågan om det var rätt läge att spela offensiv förra året... det var ju inte speciellt många förra året som vågade vara offensiva. :-)

Det ska bli jätteintressant att se första matchen mot Degerfors och hur Walker har tänkt att starta spelarna...

Det verkar för övrigt som att Ricardo Costa är på väg till Spanien och Club Deportivo Leganes.

Örebro K8
2006-01-30 00:08
Angående Nordback som offensiv innermitt.

Förra säsongen, när Larsen var borta fick Nordback ett mycket större offensivt ansvar än vad han har när han spelar bredvid Larsen. Då tycker jag han visade, en gång för alla att han inte är någon bra passningsspelare och speluppbyggare. Så Nordback i en offensiv roll tror jag inte mycket på, även om det aldrig är fel att testa.
Örebro kubanen_90
2006-01-29 23:05
Bra om Emra är kvar? Skulle inte tro det.
Annons: