/fotboll/osk/forum/9832.aspx/fotboll/osk/forum/9832.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2006-02-10 09:41
Charlezzz//
Du menar väl "medlemskort" som ger inträde till lördagens derby, eller?
AIK Saywee
2006-02-10 09:38
ara//
Ditt inlägg är underligt, vad handlar det om?
blackarmy?, joakim?, nebosja?
Känner du dig som HK, hur många klubbar visar intresse för HK för närvarande?

Med en förvirrad Saywee som försöker förstå.
Örebro Charlezzz
2006-02-10 09:38
*förövrigt vill jag bara säga att jag har fått biljetter till årets stora fotbollsfest*
Örebro Charlezzz
2006-02-10 09:29
Lagrell går på rökheroin!! det tror iaf Kanal 5's Vd Manfred Aronsson. Jadu Manfred, det tror faktiskt jag oxå!!

Ara// inte lite självupptagen?? Jag vet inte hur många som bryr sig men jag skiter inte så lite i hur duktig du är som fotbollspelare.
Forward ara
2006-02-10 09:13
www.blackarmy.se/fcba

Namn: Joakim
Datum: 2006-02-09 (23:16)

Fille: Härligt. Men ta med "Nebo" någon gång, han är en skön lirare.

Killen från Hässelby som spottat in mål kanske, kanske kommer på söndag. Har spelat med Nybro IK, KB Karlskoga, Rävåsen IK, Vasalund-essinge och Kurdiska FF.

/ killen från hässelby är jag, känner mig som Herish just nu ;)... många klubbar som visat intresse för mig...
AIK Saywee
2006-02-10 08:26
Mittåt//
"Just de, tenkte inte på de"
Fuckturor brukar jag förtränga snarast möjligt :-)

Då känns det lungt, närmaste nätterna kanske minus tie, men på dagarna strax under noll (i skuggan), sol och kanske små vita moln på himlen och fina svartvita spelare på grönbete!

Derbypulsen är konstant ökande, hoppas på mycket publik denna fina sportlördag i Örebro.

Med avspark från Saywee
Örebro Mittåt
2006-02-10 00:25
Saywee// Inga värmeslingor, men väl värmerör genom vilka Sydkraft, förlåt E-On, levererar varmvatten.

Har du redan glömt Sydkraft"fakturan" som ingen visste om, innan det var för sent. Den avsåg uppvärmning av planen.

Örebro Mittåt
2006-02-10 00:17
kubanen_90// I november, när det stod klart att han inte flyttades upp i A-truppen. Det är iofs. möjligt att han dyker upp någon annanstans, men det blir nog i så fall mer på motionsnivå.
AIK Saywee
2006-02-10 00:03
I morgon är det derby mot degen!!!!!!!!!!!!!!
AIK Saywee
2006-02-10 00:02
Missade midnattsinlägget med 4 sekunder
AIK Saywee
2006-02-10 00:00
Derbyväder//
Har kollat ut genom fönstret och nederbörden har lagt av, det dj***a snöandet hade faktiskt kunnat satt stopp för matchen så "vitt" jag nyligen hört.

Har även kollat papperstidningar, smhi, samt lyssnat på dagens radioprognoser.

Det blir ingen nederbörd innan matchen är klar, men kanske några kalla nätter, ner mot c:a -10 gr C. Lördag sol och c:a - 2 till - 3 gr C mitt på dagen, kanske något svalare vid matchstart, men rätt juste ändå för att vara "mitt" i februari.

Men hur funkar det med underlaget? Finns det värmeslingor? Blir det halt? Blir det skador?

Med midnattssväderprognos från Saywee
Trelleborg StefanDIF
2006-02-09 23:44
Konstigt med dessa talanger som får kontrakt med europeiska storklubbar och sedan inte utvecklas nånting...

Vet inte om ni kommer ihåg att VSK:s David Curtolo ju för fem år sedan var en av Aston Villas mest lovande spelare - nu har han också lagt av helt och hållet tror jag. Slutat i VSK iaf. Konstigt att det vänder så fort...
Örebro kubanen_90
2006-02-09 23:44
Mittåt// När la han av?
Örebro Mittåt
2006-02-09 23:36
StefanDIF// Han har lagt av. Han fick inte ta steget upp till A-truppen inför den nya säsongen och tyckte nog då att det inte var så roligt att fortsätta.
Örebro kubanen_90
2006-02-09 23:22
Ämne: Hej hej,

Någon so....
Han återvände till ÖSK. Han spelar i ungdomslaget nu mera
Trelleborg StefanDIF
2006-02-09 23:12
Hej hej,

Någon som vet vart Martin Bengtsson spelar nu ??

Hörde att han gick till en annan klubb efter sin Inter-sejour...
Örebro DaSa
2006-02-09 21:24
Jag tycker inte Anttonen skall spela så mycket under försäsongen. Hans kropp är så klen så han behöver rehabträna för att klara säsongen skadefri sen.
Örebro Mittåt
2006-02-09 21:01
Mackan// Ja, det var en synnerligen intressant kommentar. Jag undrar vem han siktade in sig på? Några av sina bollsparkande kolleger eller den fotbollsintresserade allmänheten? Jag tror att Johan kommer att bli säsongens utropstecken.
Örebro # brorzan
2006-02-09 19:56
Två rykande färska nyheter. Johan Pettersson leverar några sköna kommentarer om matchen på länken ovan.

Dessutom har mitt medlemskort kommit, så det blir inga problem för den blå mössan att röra sig fritt på Behrns! :o)
Örebro #7
2006-02-09 19:33
DaSa//
Hagge kan du glömma, han har ryggproblem o ska vila 2-4 veckor :(
Örebro K8
2006-02-09 17:51
Jag oroar mig också för det här skitvädret som har kommit till stan. Tänk om matchen blir inställd, det blir min död!
Örebro Fair Play
2006-02-09 17:45
DaSA/ Varför skulle inte förra årets bästa spelare, Patrik Anttonen plats i premiäruppställningen ?
Örebro Aspen
2006-02-09 17:42
Är det någon som vet om man kan spela på lördag? Klarar man att få bort snön?
Det ska bli snö även i morgon fm. Fredag natt och lördag fm blir det kallt nedåt -10.
Burr!!!
Örebro DaSa
2006-02-09 16:13
Kan komplettera med startelvan mot Degen (detta är ingen önskeuppställning utan vad jag tror Walker kommer att spela).

----------------Weggen-----------------
--FrSa-----Hagge----MaSa------Riddez---
-Sebbe---Nobbe----Larsen-----Näfver----
-----------Mirza---Pettersson----------

Tror han vill testa Mirza på topp och han vill nog spara Anttonen så han inte skadar sig innan säsongen börjar:) Sen tror jag inte Walker vet var han vill spela Sebbe men han måste ju låta honom spela så ena kanten blir det nog. Backlinjen försöker han spela ihop direkt.
Örebro DaSa
2006-02-09 16:08
Jag tycker det är bra att Walker är kvar, tror inte många tränare skulle lyckats att spela upp ÖSK förr säsongen. Walker har spelarnas förtroende och de verkar gilla honom så han har nog en rätt så harmonisk trupp (med ett undantag kanske?). Så jag tror på en topp tre placering.

1. Sundsvall
2. Assyriska
3. ÖSK
4. Norrköping
5. Landskrona
Örebro jappel
2006-02-09 15:54
Aspen//
Kan hålla med om att Walker har en lite mesig approach mot media. kan diskuteras om det är bra eller dåligt. Det är lite svenskt kanske, skulle vara bättre om han kunde ge kritik och alla kunde ta kritik och om alla i laget hade vinnarskalle d.v.s. inte bryr sig om yttre omständigheter som krav från press och fans, och verkligen gör allt för att vinna varje match (även träningsmatcher mot värmläningar)
Örebro Aspen
2006-02-09 15:50
jappel//Walker ska prestera innan jag tycker det är skönt. Det ska vara kontinuerligt bra tränarfilosofi.
Som garnering på tårtan vore det bra om Walkers uttalanden efter matcherna både innehåller analys av det positiva och det som ska förbättras. Vi får hoppas att Walker utvecklas till en toppentränare och en bra frontfigur för ÖSK (ala Pia S)
Förövrigt tycker jag det inte gör så mycket om vi inte vinner på lördag. Det är viktigare att ta 6 poäng i serien.
Får se om jag triggat igång några blodhundar nu.
Örebro jappel
2006-02-09 15:36
Och med den dubbeln dödade jag effektivt forumet!!! :-)
Tyckte att det var lika bra att slänga in trippeln direkt,
och undra om alla känner som jag att det är skönt att ha kvar Walker så att vi kan få lite kontinuitet i tränarfilosofin.
Örebro jappel
2006-02-09 14:50
Jag passade på att inviga den snygga ÖSK pinen som man fick som medlem. Känndes hur bra som helts :-) men! Kan vi inte göra den i gul och silver färg i fortsättningen??? alla jag träffade undrade vad det var för sosse märke jag hade...och det var sannerligen mest rött som syntes..och jag tycker inte att ÖSK ska förknippas med något parti....(alldra minst sossarna :-)
Örebro jappel
2006-02-09 14:46
Ericson/
Sorry...fast jag såg en uppenbar risk att Kribba inte kännde för att rota runt i Na:s arkiv :-) internet ska ju underlätta komunikation och nyhets intag...inte komplicera detsamma!! ;-)
Annons: