/fotboll/osk/forum/9767.aspx/fotboll/osk/forum/9767.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro joth
2006-03-14 09:10
Vi kommer ju förmodligen även öka försäljningen av ÖSK-haklappar... det märks att ÖSK plannerar långsiktigt.

Enligt rykten ska ju fotbollshuset eventuellt bli dagis... kan det bli bättre. :-)
Örebro kubanen_90
2006-03-14 09:03
Ämne: ÖSK tattoo//Social k....Första presenten ett par fotbollskor från ÖSK. Plus ett rykande färskt kontrakt!
Örebro ÖSK tattoo
2006-03-14 08:33
Ämne: ÖSK tattoo//Social k....//Joth,
det var ett helt nytt sätt att se det på, vi tar bara hit spelare vars fruar är gravida, så har vi kanske täckning för framtida spelare också..
*lysande ide Joth*
Örebro joth
2006-03-14 08:29
ÖSK tattoo//Social kontakt, är det inte därför man värvar två spelare med barn på gång? En egen liten föräldrargrupp. ;-)
Örebro ÖSK tattoo
2006-03-14 08:06
Personligen tycker jag att ÖSk kanske har lite dålig taiming i sina värvningsförsök, visst verkar det vara bra spelare , (iofs inte sett den nya killen) men tidigare har det varit mycket snack om det sociala livet kring spelare med fru och barn, Nu har vi två killar som ska bli pappa för första gången som jag uppfattat det, Det innebär två st mammor som ska försöka anpassa sig till det sociala vilket kan vara svårt när man kommer till ny stad, även om man är svensk.
Speciellt också när man har en liten hemma, Och jag tror inte att nån av spelarna är beredda att lämna fru och förstfödda hemma under en längre tid för att spela fotboll i sverige.
Så mycket betalt kan nog inte ösk erbjuda för att det ska vara värt det.
Ordna en social kontakt åt dom om det skulle vara så att dom blir erbjudna kontrakt.
Det måste vara en prioritet hos värvningsansvariga.
Örebro Da_öSk
2006-03-14 07:57
MAD FOR IT!

Fucking crazy man!
Örebro MAD FOR IT!
2006-03-14 07:56
We had joy
We had fun
We got herish, he's a kurd
Örebro jappel
2006-03-14 00:10
Yeah//
Ja, känn dig utvald...det är få som så lätt kan hålla så bra koll på favoritlaget!
"You lucky bastard!!" ;-)
Se på mig...får hålla tillgodo med AIK när de inte spelar på konstgräset...och då har jag ändå över 2km gångväg dit!!! finns inte ens vettiga bussförbindelser till deras anläggning!! (då menar jag inte råsunda utan karlberg.
nej det blir till att hålla sig tills serien kommer igång.. får stilla värsta abstinensen med CL!
Örebro Yeah
2006-03-13 23:57
en annan har de tju flott, bor så där en 50-100m från vallen och slutar oftast så man lagom måste ut med hunden när a-laget tränar, då blir det lätt att man slinker in en sväng...
En del har det previligerat =)
Örebro jappel
2006-03-13 23:46
Vilundavallen var ju en riktig höjdare. 150 på läktaren (totalt!!! varav 15 örebroare..) säkert tre grader över nollan småblåsigt kom säkerligen ner lite nederbörd i form av istappar också!! Men en ack så härlig vinst och grabbarna i laget verkade vara glada att vi var där!! Det är viktigast!!
Örebro jappel
2006-03-13 21:49
ÖSK kan man dock betitta helt oavsett yttre faktorer! alltid lika kul.
AIK Saywee
2006-03-13 21:19
OK jappel, kulhetsfaktorn neddragen pga låg temperatur ...
Örebro jappel
2006-03-13 21:05
Saywee//
då har du glömt att ta med att det är kring nollan ute och att AIK inte ens är i samma serie i år.. drar ner kulhetsfaktorn till AIK 5 BP 1...max!! om man inte avser att scouta såklart!
AIK Saywee
2006-03-13 20:51
Publiksiffran är alltid svår att uppskatta, men några stod och "glodde" inne i cykelaffären och några hamburgargäster smygtittade, en hund, plus några ur ungdomslaget, plus media och Larsen, fast han joggande runt en hel del medan jag satt i solgasset och vilade fötterna. Plus svartvitts egna "trupp".
AIK Saywee
2006-03-13 20:41
jappel//
Hur roligt på en skala?
AIK 7 om skalan är 10-gradig och BP kring 2.

Publiksiffra, tja kanske 43.
Örebro jappel
2006-03-13 20:32
ack ni lyckliga samling som kan beskåda träningarna om ni vill. Det enda jag kan beskåda är aik eller kanske bp hur kul är det på en skala??
Var ni många på plats idag?
Hade korvförsäljningen öppet ;-)
AIK Saywee
2006-03-13 20:23
Idag såg jag faktiskt en stolpe stolpe in bakom Nurme, men den räknades nog inte för spelet var redan igång innan sista stolpträffen ...
... tror att de svarta vann mot de oranga med 7-2 eller var det 6-2? eller var stolpträffen inne?
AIK Saywee
2006-03-13 20:19
Dagens träning, vilket kanonväder. Johan Pettersson och Fredrik Nordback var vårystra!
Örebro jappel
2006-03-13 20:18
rund för att stolpträffar blir mer spektakulära så...

kanske ska köra med stelth formade målramar...bollen kan ta vägen vartsomhelts..närsomhelst då ingen riktigt vet var målet är :-)
AIK Saywee
2006-03-13 20:11
Målställningen skall vara "rund" tror jag, men jag har sett "fyrkantiga" ...
... fast det kanske var i korpen?
Örebro jappel
2006-03-13 20:04
Saywee//
Ser fram mot det!
Skulle vara koolt med handbollsrandiga mål (har för mig att de är randiga ialla fall)
Örebro jappel
2006-03-13 20:03
Gurka//
Ja du satte dig mig ordentligt :-)
Nu får man stå här med dumstruten på!!
Fast jag förstod att du skämtade då du skrev att vid frisparkar kom det fram liksom ringar runt bollen.... så vi har alla med andra ord bara förvirrat varandra...
Örebro jappel
2006-03-13 20:01
Gurka//
Ja du satte dig mig ordentligt :-)
Nu får man stå här med dumstruten på!!
Fast jag anade såklart att du skämtade då du skre
Örebro joth
2006-03-13 19:58
gurka//Tack för förtydligandet, jag var nästa på väg att ringa männen med dom vita rockarna. :-)

Roligt var det iaf.
AIK Saywee
2006-03-13 19:52
Återkommer med färgsvar så fort SvFF förklarat reglerna för detta.

Svartvitt är alltid svartvitt!!!
Örebro gurka
2006-03-13 19:49
Ämne: joth //

Tror (hop....det var ett försök till ett skämt nog om det,var uppe i lördags och tittade ,min första match för i år,tyckte att jeff såg bra ut i sitt agerande fick intrycket av att redan när han fick bollen hade nästa momment klart för sig,det jag också la märke till vid några tillfälle var att frippe slog långt istället för att rulla ut på jeff,långa bollar på herish är sällan särskilt lyckade då han allt för sällan lyckas få fast bollen ,det resulter sällan i nånting,annat var det på johan paulssons tid.
Örebro Michill
2006-03-13 19:46
ösk tatto// det var jag som skrev den där om lagrell=gris... tyvärr så blev innlägget borttaget efter en stund.. =(
AIK Saywee
2006-03-13 19:38
I morgon kväll är jag tillbaka till min "normala" mailbox å ska kolla om SvFF har svarat på mina färgfrågor. Misstänker att frågorna satt myror i huvudet på Lagrell och c:o.

Frågorna gällde färgsättning på gräs (konstgräs), "kritstreckslinjerna" och målställningar.

LÅL kanske har fått en lampa i huvudet ;-)
Örebro jappel
2006-03-13 19:33
Med andra ord: Självklart kan tv-bolagen göra så på de sändningar som sker från BA..
Örebro jappel
2006-03-13 19:32
K8, Joth, gurka//
Om han nu inte skämtar kan vi kanske meddela att det är datoranimerat och bara existerar på tv-rutan.
Annons: