/fotboll/osk/forum/9763.aspx/fotboll/osk/forum/9763.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2006-03-13 20:19
Dagens träning, vilket kanonväder. Johan Pettersson och Fredrik Nordback var vårystra!
Örebro jappel
2006-03-13 20:18
rund för att stolpträffar blir mer spektakulära så...

kanske ska köra med stelth formade målramar...bollen kan ta vägen vartsomhelts..närsomhelst då ingen riktigt vet var målet är :-)
AIK Saywee
2006-03-13 20:11
Målställningen skall vara "rund" tror jag, men jag har sett "fyrkantiga" ...
... fast det kanske var i korpen?
Örebro jappel
2006-03-13 20:04
Saywee//
Ser fram mot det!
Skulle vara koolt med handbollsrandiga mål (har för mig att de är randiga ialla fall)
Örebro jappel
2006-03-13 20:03
Gurka//
Ja du satte dig mig ordentligt :-)
Nu får man stå här med dumstruten på!!
Fast jag förstod att du skämtade då du skrev att vid frisparkar kom det fram liksom ringar runt bollen.... så vi har alla med andra ord bara förvirrat varandra...
Örebro jappel
2006-03-13 20:01
Gurka//
Ja du satte dig mig ordentligt :-)
Nu får man stå här med dumstruten på!!
Fast jag anade såklart att du skämtade då du skre
Örebro joth
2006-03-13 19:58
gurka//Tack för förtydligandet, jag var nästa på väg att ringa männen med dom vita rockarna. :-)

Roligt var det iaf.
AIK Saywee
2006-03-13 19:52
Återkommer med färgsvar så fort SvFF förklarat reglerna för detta.

Svartvitt är alltid svartvitt!!!
Örebro gurka
2006-03-13 19:49
Ämne: joth //

Tror (hop....det var ett försök till ett skämt nog om det,var uppe i lördags och tittade ,min första match för i år,tyckte att jeff såg bra ut i sitt agerande fick intrycket av att redan när han fick bollen hade nästa momment klart för sig,det jag också la märke till vid några tillfälle var att frippe slog långt istället för att rulla ut på jeff,långa bollar på herish är sällan särskilt lyckade då han allt för sällan lyckas få fast bollen ,det resulter sällan i nånting,annat var det på johan paulssons tid.
Örebro Michill
2006-03-13 19:46
ösk tatto// det var jag som skrev den där om lagrell=gris... tyvärr så blev innlägget borttaget efter en stund.. =(
AIK Saywee
2006-03-13 19:38
I morgon kväll är jag tillbaka till min "normala" mailbox å ska kolla om SvFF har svarat på mina färgfrågor. Misstänker att frågorna satt myror i huvudet på Lagrell och c:o.

Frågorna gällde färgsättning på gräs (konstgräs), "kritstreckslinjerna" och målställningar.

LÅL kanske har fått en lampa i huvudet ;-)
Örebro jappel
2006-03-13 19:33
Med andra ord: Självklart kan tv-bolagen göra så på de sändningar som sker från BA..
Örebro jappel
2006-03-13 19:32
K8, Joth, gurka//
Om han nu inte skämtar kan vi kanske meddela att det är datoranimerat och bara existerar på tv-rutan.
Örebro jappel
2006-03-13 19:31
Mittåt...great!! har inte bemödat mig med att titta då jag kommer att vara i skåne hela denna vecka och även helgen...
Örebro K8
2006-03-13 19:27
joth //

Tror (hoppas) han skämtar.
Örebro joth
2006-03-13 19:22
gurka//Hur tänker du nu?
Örebro Mittåt
2006-03-13 19:06
jappel// Du behöver inte vänta längre än till torsdag kväll.
Örebro gurka
2006-03-13 19:04
Apråpå disskusionen om reklam på plastmattan,tittade på barcelona igår och där hade dom klubb märkena i gräset och vid frisparkar kom det fram liksom ringar runt bollen ,det kom även fram siffror,så det borde väl gå i sverige också om inte lagrell säger nej.
Örebro jappel
2006-03-13 18:51
Då blir det med andra ord till att avvakta till helgen då innan vi vet om det kan bli en lyckad värvning.Men det är ju ytterligare några träningar innan dess. Skulle vara bra/kul/nyttigt om han kunde visa prov på sin spelskicklighet och målfarlighet innan matchen också. (förhoppningsvis har han dessa kvaliteer!)
Örebro jappel
2006-03-13 18:48
tack för den rapporten Joth. Kanske inte riktigt vad man ville läsa, men det är ju knappast ditt fel :-)
Hoppas att han helt enkelt vill få kontrakt lite för mycket! Hoppas att han hinner lugna ner sig till matchen mot BP!

Kul att Jope ser bra ut!! Jag tror att det kommer visa sig vara en kanonvärvning!
Örebro jappel
2006-03-13 18:45
DIEXEL//
De SKA inte investera...de har så mycket att investera för. D.v.s. de KAN investera så mycket!
För den skull inte sagt att hela summan måste användas.
Sedan är det minst 6miljoner kan bli upp mot 10 om försäljningen av andelar i Örebro går bra.
Utöver detta borde de ha de pengar som kommer in för Emra Tahiri... inte ofta man har dessa summor att investera med!! Men det gäller ändå att hitta rätt spelare såklart!
Örebro joth
2006-03-13 18:43
Minirapport från dagens träning i länken ovan...
Degerfors DIEXEL
2006-03-13 18:40
Har hört att Spelarinvest ska investera 6 miljoner kr i spelartruppen men hur går det med det?
Örebro go_osk
2006-03-13 17:59
Någon som har koll på när träningen var?
Örebro jappel
2006-03-13 17:05
Nya tag nya spelare... Inväntar med spänning en träningsrapport. (och det är inte varje dag man gör det!!) Måste bero på att det är dumsäsong och inga tävlingsmatcher inom synhåll!
ÖSK mot SM-guld 2008
Örebro *Korpen*
2006-03-13 17:00
MaSa tog sitt ansvar som lagkapten när Erkan gick på Westman i duellen. Enligt mig så var det ju inte MaSa som provocerade fram situationen, och även om han skulle gjort det så borde Erkan fått ett hårdare straff!
Örebro Rasberg
2006-03-13 16:36
Förkyld och febrig som man är så kunde man ju inte ta sig ner till behrn idag och se nya killen. får hoppas på bra rapporter därifrån! Nyfiken!!!
Örebro Arx
2006-03-13 16:11
Stora Norrland//
Nej, du behöver inte skriva något mer. Men om du ändå läser, så:

Jag försvarar inte ÖSK:arnas agerande i situationen och det tror jag ingen här gör. Poängen är att Sagliks reaktion på provokationen är inåt helvete för kraftig. Hade han rest sig och knuffat ner Samuelsson hade det varit befogat och helt OK tycker jag. Man ska inte behöva stå ut med vad som helst.

Men en dubbelspark rakt i nyllet står inte på långa vägar i proportion till vad han utsattes för. Och det är det som saken handlar om.

Hade någon av ÖSK:arna intill svarat med att sparka in käften på Erkan hade det också varit att betrakta som grov misshandel och ett fall för rätten. Men så skedde inte och den som stod för övervåldet i situationen var Saglik. Punkt slut.
Örebro jappel
2006-03-13 16:09
Antar att de flesta här slutade lite tidigt idag och skuttade glatt ner till BA för att ge oss exilare en massa trevliga rapporter om Vladimir K
:-)
Örebro jappel
2006-03-13 15:37
Stora Norrland//
Det var hur som helst inte MS som bråkade han är/var lagkapen och kom in i situationen utan att ha provocerat eller något. Därav tingsrättens dom så klart!! Självklart hade inte rätten dömt saglik om magnus deltagit eller uppmuntrat till bråk!
Det är det sista jag skriver i ärendet. Hej!
Annons: