/fotboll/osk/forum/9746.aspx/fotboll/osk/forum/9746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mart1
2006-03-24 15:57
Med tanke på hur det gick efter målorgien förra försäsongen kanske det är ett bra tecken. Vi är ju inte ens favoriter i år...
avgå Lundin
2006-03-24 15:51
Är en grym målskytt så visst hade jag satt den.. lovar.. Visst ska han få chansen men tycker han nhsar fått sina chanser nu.. va, har Lundin avgått.. Du skojar med mig va??
Örebro Mart1
2006-03-24 15:51
Nån som kan ringa och väcka NA:s reporter?
Örebro ÖSK tattoo
2006-03-24 15:45
Ämne: Kuhi nickar över i b....
Jag är helt Övertygad att du ahde gjort ett minst lika bra jobb som HK.
Tagga ner.
Örebro Mart1
2006-03-24 15:43
Det är väl knappast bara Kuhi som sumpar chanser i ÖSK, han skapar ju i alla fall farligheter som man brukar säga.
Örebro ÖSK-Sektion E
2006-03-24 15:42
Kom in i matchen, Lundin har avgått... För övrigt ska väl HK ha lika många chanser som alla andra, när han väl är med i truppen eller?
avgå Lundin
2006-03-24 15:34
Kuhi nickar över i bra läge.. Har vi inte hört och sett det förut? Vad gör han på planen mer än sumpar chanser?? Nej, pinsasmt att han är med!
Örebro Mart1
2006-03-24 15:17
Har NA verkligen någon på plats eller har han åkt hem och så chansar de på att matchen blir precis som den förra?
Örebro *Korpen*
2006-03-24 15:15
Öh... Pinsam matchrapportering på na.se!

Fast det är väl för att vi har blivit bortskämda med ösk live
Örebro Mart1
2006-03-24 15:13
Mackan// Det är nog så att man blivit bortskämd med Svartvitts direktrapportering, NA:s "nätsatsning" suger ju på alla plan även om de nu fått igång sin minutiösa rapporering.
Örebro rokky
2006-03-24 15:11
ÖSK har ett markant spelövertag. Dock inga mål.
Örebro Mittåt
2006-03-24 15:09
För en tidning som är van vid att det går 24 timmar mellan publiceringstillfällena, så kanske begreppet direktrapportering har en delvis annan innebörd.
Örebro Mart1
2006-03-24 15:02
Jappel// Antingen rapporterar de direkt eller så gör de det inte. De har ju en reporter på plats, vad skall han göra annars? Men visst, det är inte den hetaste drabbningen i mannaminne ;-)
Örebro rokky
2006-03-24 15:01
Falkenberg nära att måla i 5:min.
Örebro jappel
2006-03-24 14:55
MArt1//
Senast de rapprterade gjorde dom det i artikeln som hänvisar till direktrapportering...men vem vet dom är kanske lite sena. det är ju inte världens viktigaste match..
Örebro ÖSK tattoo
2006-03-24 14:55
Förra matchen dröjde det 20 minuter nånting innan det kom upp nåt , kanske inte har hänt nåt av intresse..
Örebro Mart1
2006-03-24 14:49
Jag hittar i alla fall ingen direktrapportering på na.se, nån annan som gör det?
Örebro jappel
2006-03-24 14:38
Är matchen igång?
Örebro jappel
2006-03-24 14:22
Det är väl tankar som dessa som skulle kunna leda till att SvFF tar i med hårdhandskarna rörande elitlicenser. Om alla lag vill ha hemmamatcher på bästa tid bäst tid på året blir det inte många dagar att spela på....
Tanken är krönikören har är förståliga och kanske till och med rätt, men det är totalt ohållbart att flytta matcher hit och dit bara för att det ena laget inte känner sig redo.
Örebro jappel
2006-03-24 14:19
*Korpen*//
Det borde stärka hans självförtroende.
Han får ju i alla fall spela. Till och med på en position som han själv inte tror är hans bästa.
Om han så bara lyckas sisådär så måste det ju anses lyckat och han får en chans att spela mer matcher från start.
Jag tror att det är bra även om han senare hoppar in i anfallet. Jag är inte för byten av positioner för spelare som är i form och ruskigt bra där de brukar spela, men herish har ju allt annat än rosat anfallsmarkanden. Mycket speltid borde som sagt ge honom självförtroendet tillbaka. Kan till och med vara bra att spela på en annan position utan den press som han har på sig att prestera som anfallare.
Örebro *Korpen*
2006-03-24 14:08
Jag tycker att det är helt värdelöst att ha Herish på kanten, det lär inte förbättra hans självförtroende och det är ju en klar signal att han inte kommer att få någon speltid när serien väl drar igång...
Örebro jockepingvin
2006-03-24 14:00
ar det sno i Orebro.I Leeds ar det regn
Örebro jappel
2006-03-24 13:43
Det är värt att leva på vatten och bröd i några månader för det :-)
Så får fotbollen en helt annan dimension...som att spela på oddset varje match (något som jag så gott som aldrig gör)
Örebro jappel
2006-03-24 13:29
Så var man äntligen officiellt aktieägare i Örebro Spelarinvest!!!! koolt att äga några av spelarna i ÖSK...nu kan ni förvänta er att jag kommer att bli nästan lika partisk som Ara rörande alla spelare som Spelarinvest har del i :-)
AIK Saywee
2006-03-24 13:17
Mittåt//
Angående termometerfall framåt.
Ett fall brukar ju vara neråt.
Men du menar väl uppåt, Mittåt?

Nej, nu åker jag hemåt, mot Närke!!!
Örebro Mittåt
2006-03-24 12:53
*Korpen*// Att Herish spelar högeryttermittfältare kan bero på två saker, eller möjligen en kombination av två saker.

- Materialet räcker inte till att fylla alla platser .

- Walker vill ge Herish en ärlig chans att spela in sig på platsen.

Eftersom Anttonen fortfarande är sjuk så har Walker inte haft så många andra alternativ att välja på. Mirza skall ju spela på topp. Johan P vore iofs ett alternativ, men han verkar inte trivas så bra på den platsen. Niklas Lönnqvist skulle säkert klara det bra, men han skall ju tränas som högerback utifall att...

Så i valet mellan Herish och Johan, så har nog Walker tyckt att det ger mer att köra Herish på den platsen en match till. Speciellt om det låter som om det skulle ha hängt upp sig på Island. Då är det bra att ha en plan B till hands.
Örebro *Korpen*
2006-03-24 12:41
Mittåt//

Ska Herish spela yttermittfältare igen? Vafan sysslar Walker med? Han är forward och inget annat!
Örebro *Korpen*
2006-03-24 12:39
Ara//

Det var inte alls så jag menade...
Örebro Mittåt
2006-03-24 12:33
Mot våren!!!
Enligt temperatur.nu så gled vi över i positivt territorium redan vid 11-tiden idag. Igår inträffade det inte förrän ca. klockan 2 på eftermiddagen. Ett termotmeterfall framåt med andra ord.

Men vintern släpper inte taget så lätt. Jag talade tidigare med BK Zeros i Motala (de spelar mot ÖSK Ungdom i morgon). Han frågade mig oroligt om jag trodde att det skulle gå att spela i morgon överhuvudtaget. I Motala har man nämligen fått ca. 10 cm snö nu på morgonen. Svårt att föreställa sig med allt det himmelsblåa vi har här i Örebro.
Örebro jappel
2006-03-24 12:14
Så sant så sant....jag antar att t.ex. KFF kan spela om elitlicensen skulle hänga på det.
Fram med en hårfön per supporter bara och i med in spik i proppskåpet så ska det nog fixa sig ;-)
Annons: