/fotboll/osk/forum/9739.aspx/fotboll/osk/forum/9739.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-03-26 23:32
Hysên-pung!!!//
Liket lever!!
Örebro jappel
2006-03-26 23:30
Ara//
Det enda man ser på den bilden du länkar till är att HK måste äta mer gröt och lägga ytterligare 4h/vecka på gymmet!
Sedan skulle det inte skada med högklackade fotbollspjucks för honom heller.. (det finns regelverk för dobblängden..men finns det regler för klacklängd?)
Örebro jappel
2006-03-26 23:28
ara//
SUCK!!! Att du bara orkar!!!
Örebro jappel
2006-03-26 23:26
Härligt att ÖSK:s officiella ordnat till inloggningen på nytt. Ny kan man äntligen läsa Verksamhetsberättelsen för 2005 och framtidsutredningen! Mycket intressant tänkvärd och givande läsning!!!
ÖSK mot SM-Guld 2008!!!
Örebro Long balls on Bengt
2006-03-26 22:43
Ara//Nä, det var nog "fem-i-två-ragget" som du fått på bild...:)

Örebro Jimpa_90
2006-03-26 22:41
tydligen så är det så;P
Örebro kubanen_90
2006-03-26 21:46
Ämne: ni e grymma!! 1-0 mo....
Är ni tråkigast i Sverige någonsin eftersom ni inte gjorde mål? :P
Örebro bandoo
2006-03-26 21:42
Haha...
Forward ara
2006-03-26 20:50
Bild: Herish Kuhi (BodensBK) bråk med Erkan Saglik (Västra Frölunda)

Herish ÖSK ängel,
-Tjafsar med saglik på grund utav samuelsson sparken.
-Efter att fått sitta i frysboken så är han fortfarande ÖSK trogen.
AIK Saywee
2006-03-26 19:24
jappel//
våren är här korta stunder, några plusgrader i skuggan på dagarna, men många minus på nätterna, och enligt prognoserna så lär det dröja typ 10 dagar innan vi kan snacka om vår. Tyvärr är regn eller snöblask på gång under kommande vecka.
Hoppas att prognoserna är galna, vilket inte är ovanligt. MEN ...
Konstgräset är grönt!!!!
Örebro joth
2006-03-26 18:46
Hysên-kung!!!//Japp, lika grymma som ni var idag! ;-)
Assyriska Hysên-kung!!!
2006-03-26 18:24
ni e grymma!! 1-0 mot falkenberg.

hade fel om er....ni e fett grymma!!
Örebro jappel
2006-03-26 17:38
Nu när det närmar sig seriepremiär kan jag bara konstatera att jag fortfarande saknar metcher med högt tempo i för ÖSK, hur ska det gå i seriespelet och i cupen nu när vi bara matchat div 2lag och förväntade mitt/bottenlag i SE...
Och värst av allt är att vi trots detta mediokra motstånd inte lyckats få igång målskyttet...hoppas verkligen att det blir både sex och sju mål mot sirius på onsdag!!
Örebro jappel
2006-03-26 17:29
har ni inte vår i Örebro ännu???? kan locka med att det i den kungliga hufvudstaden är strålande vårväder med klarblå himmel och6-7grader i skuggan!! d.v.s. omkring 15 i solen!!!! right on!!
Örebro jappel
2006-03-26 17:27
Mär dom ändå är igång så har dom säkerligen en sådär 5-10 miljoner till övers som de inte vet vad de ska investera i....kan det då bli bättre än att bli delägare när de ändå är på gång :-)
Örebro jappel
2006-03-26 17:26
*Korpen*//
Sponsorn funnen...det här är självklart något som Millencollin med sina stora Örebrohjärtan gör som goodwill och reklam så att de kan bli ännu större hjältar i sin hemstad!!
AIK Saywee
2006-03-26 16:45
JAG VILL HA VÅR I LUFTEN OCH SJÄLEN!!

Fotbollarna ska studsa hit och dit, matcherna, laddningarna, inför och eftersnacket! Snart är vi där!
... men det blir en vecka till med snöglopp, moln och nollgradigt. Tur att vi har plastgräs på plats! Lagrell funderar på hur han kan ändra regeln om spelbara planer, nu när några förklarat för han att vi bor så nära Nordpolen.

Charlezzz///
Har berusningen lagt sig, eller? Jag börjar bli vårrusig elller vad kan det vara?

Längtar så efter att domaren blåser igång matchen på Landskrona IP!!!!!!!!!!!!!
Örebro *Korpen*
2006-03-26 15:43
Vore rätt schysst ifall Millencolin skulle göra en ÖSK låt, bara att börja leta sponsorer ;)

En premiär för ÖSK-låten live på Behrn Arena den 19 juni mot Peking skulle nog kunna bli rätt fullsatt ;-)
Örebro Aspen
2006-03-26 15:38
Melin, hur var det på Island? Tycker Jeffs att det är för kallt i Sverige? Kan Du locka med barnvagn och fri blöjor ?
AIK Saywee
2006-03-26 15:29
Missföstå mig inte, jag tycker det är bra om NA skriver om ÖSK, jag tycker om att läsa om ÖSK. Men de borde bli bättre när de är på hemmaplan!

Mittåt//
Jag köper inte riktigt detta om att det är svårt att träffas hemma och att många andra lokalsporter måste bevakas. Vilka gör lokalbevakningen nu isåfall när Fredrik och Kicki är i Turkiet, eller hur menar du?
... och Patrik har väl säkert en halvtimme till övers, om NA vill tjöta lite fotboll ...

FORZA NA!!!
Örebro Aspen
2006-03-26 14:23
Melin, hur går det med Jeffs ???
Vi behöver alternativ på högerkanten om Anttonens mentor inte presterar och när Fredrik blir avstängd.
Örebro Aspen
2006-03-26 14:20
Tycker att NA gör det bra. Hoppas dom skickar två personer nästa år också. Och dom tar med en videokamera också. Vore kul med NA-TV, FAN-TV och ÖSK-TV.
Fredrik skriver utmärkta artiklar och Kikis bilder är bra, roliga och ger den rätta känslan när man läser (en bild säger mer än tusen ord!! ??)
Örebro jappel
2006-03-26 14:04
Mittåt//
Jo det såklart. Den bilagan skriver antagligen inte sig själv.
Bara tre dagar kvar till nästa match. Visserligen riskerar även denna match att bli relativt ointressant ur formbevishänseende, men den kan vara ett ypperligt tillfälle att spela ihop de lagdelar/laget som inte varit helt hundra % så här långt under träningsmatchandet.
Örebro Mittåt
2006-03-26 13:59
Att man är så pass ambitiösa från NA:s sida att man sänder två personer för att följa laget på ett träningslägre skulle möjligen även kunna bero på att man använde tiden för att producera material för den fotbollsbilaga, som borde komma om några veckor. Det skulle faktiskt förklara varför man skickade med en fotograf på resan också.
Örebro jappel
2006-03-26 13:20
rörande Klas ideer om ösigare ÖSKlåtar så är jag helt på!!! Klart att Millencollin eller varför inte USER borde ordna med en riktigt kool ÖSK/Örebro låt för idrottssammanhang!
Örebro jappel
2006-03-26 13:17
Saywee //
Och på tal om hattrick och femettor...så verkar vi kompletera varandra tidsmässigt...jag på natten och du på morgonen. Synd att vi aldrig är inna samtidigt och skrivs vid :-) det skulle vara vid den här tiden då såklart.
Örebro jappel
2006-03-26 13:15
Klart att NA ska vara på plats i Turkiet eller vart än nu ÖSK väljer att lägga sitt vårträningsläger. Bara bra om reportrarna får en tidig semester så att de är på gott humör. Sedan måste det kännas härligt för grabbarna i laget att få bevakning som om de skulle spela i RealMadrid :-) Jag tycker att det är hur bra som helst att NA försöker höja fotbollstemperaturen i Örebro. ÖSK behöver välfyllda läktare i år för att en gång för alla få ordning på ekonomin.
AIK Saywee
2006-03-26 11:58
Jag är inte ett dugg avundsjuk på att dessa två NA-medarbetare har fått möta värmen tidigare än mig (joo, lite). Men jag vill att NA blir bättre på hemmaplan!!!

Fotografierna, tja, ett halvt ansikte på Anttonen, en snedvriden underdel av någon samt en relativt "dålig hand" ...?

En reporter som även kan ta kort kanske hade varit något, men då blir ju denne ganska ensam.

En liknande intervju borde vara lätt att genomföra varje vecka, minst, tar kanske högst en halvtimma. Bilderna bör inte ta längre tid. Till detta kommer förberedelser och efterarbete, men det kan inte vara så mycket av veckan´s 40 arbetstimmar, eller?

Kom igen NA, trevlig läsning, men vi vill även ha bra läsning från "hemmaplan"!

Forza NA!
Örebro Mittåt
2006-03-26 11:33
Jag tycker att det är väldigt positivt att ÖSK skickat ner två personer till träningslägret. Även om jag kanske ställer mig något frågande till om det verkligen behövdes en fotograf utöver den skrivande reportern.

För att tidningen skall få valuta för pengarna, så tvingas man ju mer eller mindre att producera minst en sida med ÖSK Fotbolls material varje dag så länge som uppdraget varar. Och Fredrik Carlsson har inget annat att jobba på.

Visserligen hade han kunnat stämma möte med Patrik i Centralparken för en djupare intervju, men risken är stor att minst en av deltagarna hade fått förhinder. Det finns ju mycket lokalsport som skall bevakas hela tiden och Patrik har väl säkert annat att syssla med än att berätta om sin fotbollsdepression.
AIK Saywee
2006-03-26 11:07
Aspen//
Vi upskattar nog båda när vi får läsa om vårt ÖSK i pappersNA, men jag bara undrar varför NA måste åka till en annan världsdel för att göra bra intervjuer ...
... jag vill egentligen att de gör ett mycket bättre jobb på hemmaplan!

Med dagens kommunikationsteknik är nästan allting möjligt, intervjuer kan ske var som helst med vem som helst, närsomhelst, nästan iallafall.
Annons: