/fotboll/osk/forum/9715.aspx/fotboll/osk/forum/9715.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-04-04 09:22
Charlezzz //
Hade du sagt det samma efter cupmatchen mot V/E förra året så hade du fått en del mothugg, men Näfver har verkligen gått från klarhet till klarthet. så han kan mycket väl bli ett stort utropstecken i årets SE! Låt oss hoppas på det!
Örebro jappel
2006-04-04 09:20
go_osk//
V/E känns som en bra lottning för mig också. Verkligen läge för revansh. Bra start på året att direkt få visa att vi har en ny inställning iår! Vi ska kämpa till sista blodsdroppen iår!

Fast det är klart att Forward lockar dom också.
Örebro kubanen_90
2006-04-04 08:57
Ämne: kubanen_90//
stavfe....
Jag skyller på skrivbordet! :P
Örebro Charlezzz
2006-04-04 08:35
tänk vilken livlig diskussion man har missat!! är alla sams nu???

Jag är av åsikten att Näfver kommer att bli ett av superettans största utropstecken i år... Åsikter??? Håller alla med eller ska jag leta reda på tandskyddet o boxningshandskarna... =)
Örebro go_osk
2006-04-04 08:31
Väntar med spänning på dagen cup lottning, när ÖSK ska ge sig in i leken. Personligen skulle jag som exilare gärna se att vi lottas mot ett lag i Stockholmsregionen. Varför inte en repris mot Vasalund/Essingen och givetvis revansch från fjolårets snöpliga förlust.
Örebro MAD FOR IT!
2006-04-04 06:33
jappel/

jag är mr 50 000, det om ngt borde väl räcka för att få börja blo.... svartvitt?! :)
Örebro jappel
2006-04-04 01:28
På tal om Alvbåge, vilken kille. 25 matcher 31 mål 6 nollor...(om jag inte räknat fel, hittade ingen sammanställning...tungt...) allt detta i ett lag som inte hamnat på över halvan i ligan på evigheter.
Sedan är allt självklart inte Alvens förtjänst, hela laget har lyft sig och presterar på max. Men visst har han hjälpt till att lyfta laget.
På samma sätt som han lyfte ÖSK i allsvenskan innan har gick till götet.

Fast jag måste ändå säga att Weggen axlat förstemålvaktsposten på ett mycket förtroendeingivande sätt. Men jag kan ändå inte undgå att önska att Nurme slår igenom snart. Eller att vi får fram någon annan ung extremtalang!
Örebro jappel
2006-04-04 01:16
kubanen_90//
stavfelen är väl inte det största problemet...ska du verkligen låta motståndarna få fördelen av att spela mot 10 ÖSK:are redan från start ;-)
Plocka med en anfallare eller kanske en offensiv mittfältare till så blir det nog bra :-)

Natti natti..
Örebro jappel
2006-04-04 01:13
det står faktiskt 0 inloggade här också...så den kan inte räkna med de som sparat sin inloggning på datorn..eller så är den helt enkelt missvisande.. ty jag är still going strong :-)
Örebro jappel
2006-04-04 01:12
Klart att man hänger på!!
Kul med lite sällskap såhär på nattkvisten.

Fast jag vill inte ge mig på att ta ut startelvor då jag inte sett en endaste match hittils iår.
fast jag har följt alla via den underbart strålande braiga ÖSK-Live (som visserligen krashat varje match men ändå givit viss information.
Örebro kubanen_90
2006-04-04 01:05
0 inloggade? Joo jag är inne men inte änge till.
Örebro kubanen_90
2006-04-04 01:04
Nu är man själv inne då! kan väll dra elvan som jag vill ha den.
Westman
Riddes Haginge Frippe Samuelsson

Näfver Seb Jeff
Larsen

P Mirza
Bänken:
Nurme
Thompa
Nobbe'
Anttonen
Kuhi ( Nära start elvan)

Om ni ser stavfel beror det på en trötthet. Tur att vi har sovmogon imorgon! God natt!
Örebro jappel
2006-04-04 00:45
Så lungt och skönt...antar att min primetime för att lägga in femlingar börjar ungefär nu :-)

Har just fått veta att jag inte kan ta mig till Landskrona på Tisdagen efter påsk!! Allt som såg så bra ut...nåja det blir till att ladda för hemmapremiären istället!
Ska bli kul att se MjFF in action iår.
Jag är bekant med deras nya målvakt Christian Fegler som för övrigt var på besök i Örebro tidigare i vintras. Sedan återstår det att se om han får stå något eller ej. han var inte med i 6-0 förlusten mot LaBois förra veckan och det är ju alltid något för hans del :-)
Forward ara
2006-04-04 00:20
kubanen_90 du är välkommen.

Jag hoppas att vi kan bli ca 100 personer till Assyriska matchen på borta plan.
Tänker knäcka några polare på plats ;)
Örebro jappel
2006-04-04 00:17
Väsby är gjutet och det är ju ganska snart...redan femte juni!!
Lika bra att börja ladda redan nu :-)

Risken att det blir lika kalt är väl nästan obefintlig då...men man ska aldrig säga aldrig med dagens vädergudar.
Örebro jappel
2006-04-04 00:15
Grimmt!!!!! Äntligen ett inläggsnummer att vara stolt över mr 51000 52000 och 54000 var inte alls så kul som jag trott men nu när jag är MR55555 ska det bli åka av :-)
Örebro kubanen_90
2006-04-04 00:14
Ämne: jappel//

Du snodd....
Ni blir minst 2 till då! :P
Forward ara
2006-04-04 00:14
Mackan/
Absoult, hoppas att det inte blir lika kallt som senast.

Men då ska jag stå bland Väsby United fansen och jubla :D

vilka av dem menar du mot Malmö FF, han har ju satt ditt 2 stycken.
Forward ara
2006-04-04 00:10
Mackan/
Jag vet att du vill göra en Anders Svensson på Herish och sätta honom uppe på läktaren ;).
För tillfället accepterar jag det.

För att
Mirza är Het
Sebbe är Het
Ian är Het
Joppe är Het
Herish är kall.
Örebro jappel
2006-04-04 00:09
Mackan//
Hur pass mycket har PA spelat på backen tidigare?
Örebro jappel
2006-04-04 00:09
ara//
Kul att diskutera (nästan över gränsen mer än en gång dock)... men gärna ett annat ämne nästa gång OK?
Forward ara
2006-04-04 00:06
Mackan /
Jag gör det, men jag är ju inte 100% :p.
Äre inte så dem skriver Stockholmare inte riktigt 100% och kaxiga.

- Jag har inget emot er alls. Jag tycker verkligen om att disskutera gillar dessutom varma disskutioner :D.
Förlåt om ni tagit åt er!
Örebro jappel
2006-04-04 00:05
Mackan//
Skönt att höra att det var bättre fart på Anttonen. Har väntat på att han ska komma igång hela vintern nu. Segdragen historia han råkat ut för. Hoppas verkligen att han är tillbaka i gammalt fornstort slag om två veckor!
Som du säger räcker det med att ordna lite konkurans så blir det fart i hönsgården :-)
Forward ara
2006-04-04 00:03
jappel/
tro gör man i kyrkan eller moskén.
Forward ara
2006-04-04 00:02
Mackan/
Vågar du inte uttrycka dina känslor?
- fick efter mitt enorma jublande gå och ställa mig brevid ÖSK bänken :) ...
Örebro jappel
2006-04-04 00:01
ara//
Vi gör helt enkelt en djurgårdare, går upp hamnar tvåa första året och vinner andra av bara farten.
Sedan har ju Elfsborg och något mer gäng vunnit samma år som de gått upp.
Så har vi tur borde jag kanske skriva 2007.
Örebro jappel
2006-04-03 23:59
Mackan//
Ganska angenäma problem för tränarna dock!
Kan vara riktigt bra att vi ändra spelet totalt beroende på vilka av anfallarna som matchas.
Forward ara
2006-04-03 23:59
jappel /
What goes around comes around!.

Örebro SK mot SM-guld 2008!, din dumma sill vad vare vi disskuterade innan. Asså idot är förnamnet på dig.
Asså en så jävla stor hybris att tro att ÖSK ens kan ta SM-GULD.
Säg någon gång ÖSK har tagit SM-Guld
Svar:Aldrig
Örebro jappel
2006-04-03 23:57
Har inte kalla någon för något. Endast upprepat en gammal sanning. Ingen nämnd ingen glömd.
Örebro jappel
2006-04-03 23:56
*Korpen*
Det är ju det som är grejen.
Ingen har klankat ner på någon idag förutom ara som sågat alla värvningar vi gjort de senaste 5åren, klagat på att vi inte kan vinna m.m. m.m. helt oprovoserat..klart att alla andra lackar ur!
Annons: