/fotboll/osk/forum/9707.aspx/fotboll/osk/forum/9707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro joth
2006-04-05 10:56
Bjornloven//Kul att Emra faktiskt kan tänka sig att komma tillbaka... för mig är han alltid välkommen och jag hoppas att det går riktigt bra för honom!
Örebro Bjornloven
2006-04-05 10:19
Tahirovic på tråden...
Örebro pelle s
2006-04-05 09:55
Hur går det med Furuseths stålar? Någon som vet?
Örebro jappel
2006-04-05 09:22
Hilltop //
Vi får verkligen hoppas att det bara var håll :-)

Inte alls bra om han har något hjärtproblem. Fast det låter osannolikt att han ska ha elittränat upp till 25 års ålder innan detta upptäcks, om det är ett hjärtfel alltså. Troligare att det är ett virus. (jag är dock ingen läkare, men känner ett antal personer som har operterats för diverse hjärtåkommor.)
Hoppas hoppas att han är fit for fight till premiären!
Örebro Charlezzz
2006-04-05 09:21
Får hoppas att det inte är nåt allvarligt med pettersson. Det ser redan tunt ut på anfallssidan...

Däremot skulle det vara intressant o ta del av coopertestet o se hur tränade våra hjältar är. Går det att fixa??
Örebro ernesto
2006-04-05 07:48
Tror tyvärr att fotbollen går samma väg som ishockeyn för många år sen. På den tiden var hockey den stora och populära sporten, men deras förbund sålde tv-rättigheterna till tv3, som naturligtvis gjorde matcherna nästintill ointressanta pga alla reklamavbrott och det stora folkliga intresset försvann. Nu har fotbollen gjort samma misstag, dvs bara sett till den kortsiktiga ekonomiska vinst man gör...
Örebro Hilltop
2006-04-05 07:42
Har JP hjärtproblem?
Örebro jappel
2006-04-05 00:13
Mittåt//
Då vet vi var vi kan hitta LåL sugandes på feta havannacigarrer numera då.. något flott gods utanför london var det väl.