/fotboll/osk/forum/9681.aspx/fotboll/osk/forum/9681.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-04-17 00:36
ara//
bra gjort :-)
själv kan jag nästan aldrig lyckas komma i säng före tvåtiden av någon konstig anledning. (troligtvis för mycket festande och sena nätter i min ungdom) :-)
Men det finns ju så mycket mer i världen än detta forum så nu ska jag hänge mig åt dumburken ett slag tror jag..
Örebro *Korpen*
2006-04-17 00:36
"Det kommer att bli en jäkla massa mål!"
Forward ara
2006-04-17 00:32
haha jag höll mig vaken varje natt för att läsa nedräkningarna :).
Den skönaste var från Sebastian Henriksson...
Örebro jappel
2006-04-17 00:27
Härligt självsäker han är, den gode JoPe!!
Jag ser gärna mer sånt!

#brorzan//
om jag vetat att du tänkt intervjuva alla nyförvärv hade jag frågat om vad dom vill kallas när det pratas om dem på internetforumen runt om i landet :-)
Tack hur som helst för kul läsning under några nätter!
Forward ara
2006-04-17 00:25
jappel /
Yeees, här ser du
" Först in som nyförvärv men sist ut i den här serien är Johan Pettersson. "
;)
Örebro jappel
2006-04-17 00:25

Först in som nyförvärv men sist ut i den här serien är Johan Pettersson.
Örebro jappel
2006-04-17 00:24
ara//
det står i texten :-)
Forward ara
2006-04-17 00:22
# brorzan/
Jag hajar inte,
har jag fått in det rätt nu.
Är det 1 Nedräkningkvar inför matchen eller var Johan Petterssons den sista?
Örebro jappel
2006-04-17 00:21
Ämne: Jag vill bara påminn....
Strålande # brorzan!!!
Precis vad vi önskade oss :-)
Örebro jappel
2006-04-17 00:20
Ämne: Ämne: Två dag....
börjar ta sig lite nu dock!!
Bara att slänga in några förslag på vem som ska spela vart så är det full fart på diskusionen igen.
Örebro # brorzan
2006-04-17 00:19
Jag vill bara påminna er nattsuddare om att jag ser måndagen (annandag påsk) som en vardag. Så går det när man är ateist! :o)
Forward ara
2006-04-17 00:17
Kul att det finns några andra som tar hand om att ringa Patrick Walker och fråga honom om uppställningen mot BoIS.

Patrick Walker är inte min kompis längre :(, han vill inte vara vän med mig...
Örebro jappel
2006-04-17 00:16
Per Persson//
Han är helt klart den bästa vi har på den positionen! (möjligtvis undantaget jeffs som jag inte själv sett spela där eller anttonen... men att skola om någon av våra mycket duktiga yttermittfältare till ytterbackar tycker jag känns avlägset!
Kan hålla med om att det skulle sitta fint med en förstärkning på högerbacken. Men det är absolut inget akut.
Örebro kubanen_90
2006-04-17 00:05
Ämne: Två dagar till match....
Håller med. 10 pers inne och helt tyst.
Örebro Per Persson
2006-04-17 00:01
Korpen//

Egentligen kan nog vem som helst i truppen spela bättre än FS, tror till och med Nurme skulle vara en tillgång. Med FS i startelvan är vi per automatik 10 mot 12 från start.
Örebro kubanen_90
2006-04-16 23:57
Ämne: Hur tusan kan så mån....
Tyvär har vi ingen bättre.
Örebro *Korpen*
2006-04-16 23:49
Per Persson//

Jaha, och vem ska spela högerback om FreSa är så värdelös?
Örebro Per Persson
2006-04-16 23:44
Hur tusan kan så många ha med Fredrik Samuelsson i startelvan. Han är ju den sämsta spelaren i ÖSK genom tiderna, alla videoköp inräknade. Specialstudera honom i TV-matchen på tisdag. Det spelar ingen roll hur mycket han springer på träningarna och hur många armhävningar han gör.
Örebro Matta
2006-04-16 23:40
Håller med er i omdömet om Fredrik Luhr verkar vara en luring. Sitter mest och försöker låta cool men har rätt dålig koll på vad han snackar om rätt ofta.

Mackan är intervjuad på IFK Norrköpings hemsida för er som missat det.
Örebro jappel
2006-04-16 23:27
Verkar som att de flesta lagens skribenter på svenska fans är oerhört rädda för att skriva upp sitt lag som favoriter efter ÖSK:s misslyckande förra året.
Löjligt! Allsvenska lagen har ju högre tempo med sig så det är ju bara att springa sönder motståndarförsvaren :-)
Örebro jappel
2006-04-16 23:23
Det enda jag vet om årets serie är att det kommer bli stenhårt om topplaceringarna som ÖSK vill vara med och kriga om!
Örebro jappel
2006-04-16 23:22
Två dagar till match och det är tyst som i graven här på svartvitt.. håller alla på som bäst med kolhydratladdning inför matchen eller?

Edit: till K8 stormade in och ordnade lite drag här på nytt :-)

Har det varit träningsuppehåll under påsken?? och isåfall varför? Känns som att vi är för nära seriestarten för att ta ledigt, eller?
Örebro K8
2006-04-16 23:21
Assyriskas sida här på SvFans tippar ÖSK i topp och skriver såhär:

Vinner gör Örebro, med det trodde man ifjol med. Sist var man nog alldeles för övertygade om att göra vistelsen i superettan ettårig, det fällde klubben. Nu har man ett års erfarenhet utav serien och man avslutade starkt i fjol. Man vet vad som krävs i år och det är att kämpa stenhårt, från början till slut. Men den största nyckeln till seriesegern i år stavas Lars Larsen, han är frisk och verkar vara motiverad. Larsen och Nordback i mitten ger ÖSK seriens starkaste innermittfält, och det blir avgörande, till ÖSK:s favör.
Örebro bandoo
2006-04-16 22:11
Någon som har koll på om Pitchers visar matchen?
Örebro jappel
2006-04-16 20:16
Verkar ju som att alla våra forwards vill vara med och leverera, då kan det mycket väl trilla in två ÖSK baljor. Mirza och Henriksson hänger en var! klart att skåningarna ska få ett tröstmål sedan också, men bara ett!
Örebro Aspen
2006-04-16 20:05
Bra att Sport-Expressen sänder S1 men efter att sett och hört Fredrik Lühr är det svårt att ta ev. kommentarer på allvar.
Örebro Aspen
2006-04-16 20:01
Hoppas att Bois-truppen är lika övertygade som Bois-fansen att det bara är att gå upp. 6-1 mot ÖSK till att börja med tycker man.
Kämpa dom sönder och samman grabbar.
0-1 i fjärde övertidsminuten genom ett självmål skulle smaka mumma!!!
Örebro Mittåt
2006-04-16 19:58
*Korpen*// Fredrik Lühr har tagit över efter Olof Lundh som fotbollsorakel på Expressen. Lundh fick sparken efter det att man kommit på honom med att extraknäcka åt fotbollsagenten Kent Carlzon.
Örebro joth
2006-04-16 19:23
*Korpen*// Och siffran för uttnyttjandet av Behrn Arena är ju smått imponernade! 29 matcher på naturgräs jämfört med 208 på konstgräs.

Med den nya generationen konstgräs som ligger på Behrn Arena tror jag att skillnade inte alls är stor jämfört med naturgräs i sitt bästa skick.

Hur var det nu: En boll som rullar i en viss hastighet fär max rulla 10 meter på en konstgräs plan... vore kul att genomföra dessa test på årets naturgräs planer just nu...

ara// Det där ser ut som en 12:a
Örebro *Korpen*
2006-04-16 19:12
joth//

Aldrig hört något om Lühr tidigare, men en bitter människa va det i alla fall... Försökte komma på hur många gånger Larsen har varit skadad en längre tid men kan bara minnas förra säsongen...

Och angående konstgräset... Visst, jag vill helst spela fotboll på riktigt gräs men när planerna ser ut som de gör fram till maj så går det inte! Då är konstgräset ett bättre alternativ, speciellt med tanke på hur dålig våran gräsmatta brukade vara tidigt på säsongen..
Annons: