/fotboll/osk/forum/9622.aspx/fotboll/osk/forum/9622.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Arx
2006-04-27 10:52
Walker får stå ut med mycket.
Forward ara
2006-04-27 10:44
jappel/
Jag höll på med en intervju om Herish framtid i ÖSK. Det var när han nyss kom tillbaka från Boden.

Innan intervjun skulle börja så ställde jag en fråga, Har du och Herish kommit i konflikt?
Så plöstligt fick han flipp och han såg rött.
Då kunde jag inte hålla mig så båda kom i gungning.

Men efter så lugande han ner sig och berättade att han tycker om Herish, att han aldrig gått ut i media osv.
Örebro Arx
2006-04-27 10:41
ara//
"Vadå när ÖSK gör mål tittar du snabbt efter Herish eller?,
kåt eller? "

Jag satt på läktaren strax bakom där Herish stod, så han var svår att undvika. Och det var inte exakt i samma ögonblick som målet utan strax efter.

Och, jag bara undrar, VEM är det som är mest kåt på Herish??? Tror inte att många skulle svara "Arx".
Örebro jappel
2006-04-27 10:37
ara //
Är du så korkad att du ringer Walker och för fram dina krav på att Kuhi ska spela?? då är det värre än jag kunde tro i mina vildaste fantasier!
Är det så har du och jag inget mer att säga till varandra!!!
AIK Saywee
2006-04-27 10:36
Nu loggar jag ur, det är som att tjöta med en papegoja ...

C U later
AIK Saywee
2006-04-27 10:31
finns ingen anledning att ta åt sig från en felaktig diss
Forward ara
2006-04-27 10:30
Saywee/
jo han kommer,
Han gjorde det senast jag ringde honom.
AIK Saywee
2006-04-27 10:28
tror inte han bryr sig, och det bör han inte göra heller
Forward ara
2006-04-27 10:26
Saywee/
Det skulle bli skönt om se hur Walker reagerar när han ser vår diss till honom.
AIK Saywee
2006-04-27 10:25
dissa på du, ingen kommer att bry sig
Forward ara
2006-04-27 10:24
jappel/
Jag gillar den här nivån ;).
- hehe nu är det tid o bli sur...

- Hoppas att många kommer till STHLM, för ni ska se vår diss till WALKER, den kommer vara grov.
Örebro jappel
2006-04-27 10:23
ara //
Nu läter du lika naiv som LaBois och Sundsvall eller för den delen Assyriska...
Det finns inga enkla matcher i SE
Det gäller att ladda till 100% inför och under varje match.

Klart att man då som suporter blir lycklig när vi vinner med 4-1!!!
AIK Saywee
2006-04-27 10:23
ara//
Lugna ner dej lite, vad är det med dej idag?
Vilka har påstått att ÖSK är ett allsvenskt lag i år? ÖSK är ett superettanlag i år, som i nuläget leder serien, varför mår du så dåligt, vad är felet? Jag tycker att Walker och hans svartvita eleganter har gjort en bra inledning!

Forza svartvitt!!!!!!!!!!!!!
Örebro jappel
2006-04-27 10:21
Ara stämningshöjaren på forumet :-)
Du måste visst få utlopp för dina känslor officiellt på forumet minst en gång per månad va??
Forward ara
2006-04-27 10:19
Det finns ju några av er som påstår att ÖSK är ett Allsvenskt lag. Om ÖSK är ett Allsvenskt lag varför blir ni helt lyriska när ÖSK vinner med 4-1?.
DEt ska vara en självklarhet att vi vinner dem, kanske med fler mål också.
AIK Saywee
2006-04-27 10:18
Nej, det finns ju andra som ser träningarna och dessutom rapporterar lite om detta då och då, bl.a på detta forum.
Tycker bara att det är konstigt att du har synpunkter på vad som sker på träningarna när du inte varit med på plats ....
Forward ara
2006-04-27 10:16
Arx/
" Apropå Herish såg man hur han tittade långt efter Pettersson efter 4-1-målet (han var uppe och värmde på samma planhalva). Han såg inte helt nöjd ut. "

hehe du är ju grymt bra på att ljuga.
Vadå när ÖSK gör mål tittar du snabbt efter Herish eller?,
kåt eller?
Forward ara
2006-04-27 10:14
Saywee/
Du kanske åker upp till ÖSK för att se träningarna?.
Örebro Arx
2006-04-27 10:14
Aspen//
Är i beredd att hålla med dig. Vänsterkanten är ett positivt problem (och när kunde man skriva något sådant senast?). Samtidigt tycker jag att Henriksson funkade bättre när han kom ner i banan.

Kan man skicka ut någon av Näfver/SH till höger? Där var det ju desto sämre med Jeffs som först höll till på tok för långt in i banan och som sedan blev skadad och ersattes av en inte helt fit for fight Anttonen.

Ett enklare alternativ är väl att peta Mirza och ersätta honom med Pettersson och se om han och SH funkar bättre ihop.

Samtidigt ska man väl inte klaga efter 4-1...

Apropå Herish såg man hur han tittade långt efter Pettersson efter 4-1-målet (han var uppe och värmde på samma planhalva). Han såg inte helt nöjd ut.
AIK Saywee
2006-04-27 10:13
Men, ara, jag har väl inte påstått att jag tittar på träningarna, det blir ju lite svårt att se dem från Halland.
Jag vet dock att många andra svartvita fans med engagemang beser träningarna och dessa personer tror jag är ganska bra på att bedöma insatserna från de olika spelarna.
Man skall väl inte hitta på osanningar om sådant man inte vet ett dugg om!
Forward ara
2006-04-27 10:12
Mittåt/
Robert Walker kommer aldrig bli något...
Varför tar han inte in Moses Reed på bänken?, vi hade ju inte en ända back på bänken.
NEJ för att Patrick Walker tänker på sin son.

Inför Mjällby matchen.
" Robert Walker: Snälla pappa får jag hoppa in i matchen mot Mjällby?
" Pappa Walker: Ja, min son du har vart snäll den här veckan.
Örebro jappel
2006-04-27 10:11
Rätt rätt rätt
Rätt att låta unga relativt oerfarna spelare känna på hetluften när matchen är så gott som avgjord
Rätt att inte spela med Kuhi som ändå kommer gå till BKF när hans kontrakt går ut, om han platsar.
Rätt att spela med ett lag som är så oförändrat som möjligt så länge det flyter på bra (eller ångar på som peking flodström sa!)
Forward ara
2006-04-27 10:11
Jag säger bara 1 grej.
Hoppas att många ÖSK kommer till STHLM.
För ni kommer se min diss till Walker.
Örebro Mittåt
2006-04-27 10:10
ara// Det fanns väl ingen anledning att ta in Herish då laget redan ledde med 4-1. Då var det mycket bättre att låta någon av de unga talangerna få känna på hur det är i Superettan.
Forward ara
2006-04-27 10:09
Saywee/
Då har du inget liv ;).
räcker det inte med att bara gå på matcherna?
Örebro jappel
2006-04-27 10:09
Arx //
jag läser och lär!! nu vet jag lite mer om arenornas placering i Götet, tack för det. :-)

Ara//
Fel fel fel
Fel att dissa andra spelare
Fel att tycka synd om Kuhi
Fel att börja tjatet igen, du var ju på god väg att bli en objektiv analytiker, men det var väl bara lurendrejeri...
AIK Saywee
2006-04-27 10:08
Om det inte regnar då?
Forward ara
2006-04-27 10:05
Saywee/
Jag är ingen torsk som står och tittar på en träning när det regnar. ;) Ta åt dig.
Forward ara
2006-04-27 10:04
Inför Mjällby matchen.
" Robert Walker: Snälla pappa får jag hoppa in i matchen mot Mjällby?
" Pappa Walker: Ja, min son du har vart snäll den här veckan.
AIK Saywee
2006-04-27 10:02
ara - din lilla tjötiga papegoja//
Du skriver bl.a. "Hur fan ska en spelare bli bra när han inte ens behöver kämpa på träningarna?."

Hur många träningar har du sett, undrar jag? ... och var får du alla tokerier ifrån?
Annons: