/fotboll/osk/forum/9428.aspx/fotboll/osk/forum/9428.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mittåt
2006-06-25 13:35
NA "direkt"rapporterar visst. Kvalitet och frekvens osäker.
Örebro ÖSK Robban
2006-06-25 13:29
blev så igen...slutar nu med inlägg här, seg dator...
Örebro ÖSK Robban
2006-06-25 13:29
Helt rätt, blev visst två inlägg på samma sekund hur det nu kunde bli så.
Örebro jappel
2006-06-25 13:27
ÖSK Robban//
Ja det tål att upprepas :-)
Örebro ÖSK Robban
2006-06-25 13:21
Tuff match idag, start kl 14 i ett varmt och soligt Gbg?
Örebro joth
2006-06-25 13:18
Enligt vad jag har hört är nog Haginge spelbar i Augusti...
Örebro jappel
2006-06-25 13:10
Sogen //
Härligt med lite lokalt stöd för ÖSK!!
Hoppas att det samlas ihop en stor och högljud skara i götet!
Örebro Sogen
2006-06-25 13:01
jahopp då rullar man snart iväg mot torpavallen....

kommer bli svårt om vi inte får hål på dem tidigt, en otroligt dålig plan kan sätta stopp för oss, ingen enkel match detta inte, men jag ska skrika fram våra hjältar!
Örebro jappel
2006-06-25 12:52
Vet bara att det är en ryggskada och att man ska vara försiktig med dessa. Men med rätt rehabträning kan ryggmuskulaturen stärkas så att man kan köra på som vanligt igen.
Örebro D. McGrain
2006-06-25 12:47
Är det ngn som vet ngt om Haginge? Kommer han överhuvudtaget spela den här säsongen eller är
t o m karriären i fara dvs. fotbollsinvalid? Han har rehabtränat hela säsongen.

FORZA ÖSK!
KubaStröm
2006-06-25 12:45
Har faktiskt en dålig känsla över den här matchen, känns som att det kan bli förlust :/ får hoppas att spelarna har en annan känsla för att vi ska slå dem här 18 ggr i veckan.
Örebro jappel
2006-06-25 12:44
# brorzan//
En liten straff kan han väl bjussa på ;-)

kitcar25//
Jag ser helst att det blir 0-7! minst. Fast nu ska vi inte bli övermodiga. De flesta förväntade topplagen har haft problem med Q så det blir till att slita hårt för ÖSK om alla tre poängen ska med tillbaka Örebro!
Örebro # brorzan
2006-06-25 12:27
jappel //

Det är juh Nobbe som är förste straffsparksskytt numera. :o)
Örebro # brorzan
2006-06-25 12:19
Hade det inte varit för att jag så sent som igår hade en tur och retur-resa till västkusten så skulle jag nog ha åkt ner till Torpavallen och sett matchen live. Nu får man hoppas på täta uppdateringar på de olika rapporter som kan finnas...
Örebro kitcar25
2006-06-25 12:14
men fatta jappel det blir 0-3 till ösk inte 0-4!!
Örebro jappel
2006-06-25 11:26
Hoppas att målet för Mirza mot norrköping är förlösande för hans målproduktion, jag tror och hoppas att han prickar in två av ÖSK:s fyra idag, dom andra görs av Seb och Näfver. Möjligen av Tompa på straff.
Örebro jappel
2006-06-25 11:13
Ämne: Lycka till mot Qvidi....
tackar tackar... hoppas verkligen att ÖSK tar sig segrande ur denna drabbning!
AIK Andero
2006-06-25 11:11
Lycka till mot Qviding!
Örebro jappel
2006-06-25 11:07
Tre timmar kvar innan avspark på den lutande och ljudförorenade torpavallen. Hoppas nu att ÖSK lärt läxan från matchen mot Peking och sätter full fart redan från början. Vill inte se ÖSK starta halvlekarna som om halva laget fortfarande var kvar i omklädningsrummet!
Örebro joth
2006-06-25 10:21
loopy//Finns ingen från redaktionen på plats så tyvärr blir det nog ingen matchrapport på officiella. Vi får hoppas att NA kör idag.
Örebro loopy
2006-06-25 10:03
Blir det några live rapporter idag?
Örebro joth
2006-06-25 08:45
Lite drygt 5 timmar kvar att ändra sitt tips på sportklubben.net innan avspark!
Örebro *Korpen*
2006-06-25 02:22
Är det många ÖSK:are som ska ner till matchen? Är grymt sugen på att se på riktigt fotboll!

Vem bryr sig om VM när man kan se på ÖSK? ;-)
Örebro kubanen_90
2006-06-25 01:53
Förövrgt en riktigt trevlig fråga på Football Quiz som nummer 10. :)
Örebro rirobban
2006-06-25 01:42
Tyskland var för bra och så är det. Visst domaren höll inte för trycket men målen hade ju kommit redan innan utvisningen. Henke sklle inte tagit straffen eftersom han blev fälld och Lagerbäck & co var sjukt fega denna match. Det var väl en kort och bra sammanfattning om åttondelsfinalen:) Vad ska nu Svergie göra för att nå ytterligare ett steg längre än där de står idag då? För det första så måste de våga byta spelsystem då och då och inte alltid ligga kvar med 4 backar! Lagerbäck får gärna stanna, han har trots allt tagit Sverige till mästerskap varannat år. Att Tyskland på hemmaplan skulle bli tufft förstod man ju, men vilken hönsgård det var i försvaret de första 20 minuterna. Kul att domaren hade roligt när han visade ut Teddy, fan skandal att man kan stå och flina när man drar upp det röda kortet.

Aja som några nämt så är det idag det viktigaste är... ÖSK bör vinna men det är bra att de är försiktiga och inser att motsåndet kan bli tufft. Seger skulle i alla fall sitta skönt, men ännu skönare vorre det med en seger i nästa hemmamatch mot Trelleborg:)
Örebro Mac-T
2006-06-25 00:34
Ser att flera av er har kommenterat Sveriges insats mot Tyskland idag. Märkligt att medierna innan matchen skickar upp Lagerbäcks mannar så högt upp i skyarna, när vi alla vet att Tyskland är så mycket bättre än Sverige. Vi har inte resurser att gå längre än vi gjorde. Med mycket tur och två mål i de absolut sista skälvande sekunderna i två matcher borde väl alla ha förstått hur det skulle gå mot Tyskland? Det svenska landslaget behöver fler "hungriga" spelare, typ Elmander m.fl. Henrik Larssons spel i VM har ju varit katastrofalt. Han var helt frånvarande i alla gruppspelsmatcherna förutom det turmål han gjorde mot England. Varför är det bara Ralf Edström som vågar säga det? Jag gillar Henke, men i VM har han varit totalt anonym. Och hur kan man sätta in Mattias Jonsson, som bara är stor och tung, mot dessa snabba tyskar? Nej Lagerbäck, avgå och lämna över till någon med mer glöd och nytänkande.
Måste få säga att ÖSK:s match mot Peking var helt underbar. Var på plats för första gången i år och såg allt live. Flera av IFK:s fans säger i efterhand att vi hade en äcklig tur. Jag håller inte med. Det var en moralisk kämpainsats som gav resultat. Tur tyckte jag att IFK hade på sitt mål. Men det vill de väl inte hålla med om.
Hoppas på en ny trepoängare mot Qviding.
Örebro kubanen_90
2006-06-24 23:50
PST//
JA vad konstigt att man får super krafter bara man byter taktik!
Rock_strongo
2006-06-24 23:49
PST//

nu har du skrivit det två gånger på två dagar. det är ingen som bryr sig om vad du tror
Örebro *Korpen*
2006-06-24 23:45
Helt rätt att Sverige åker ur när Lagerbäck är så feg som han är! Han måste ju våga chansa när man ligger under med 2-0?

Nä, är det inte dags att Herr Lagrell spenderar lite pengar på en bra tränare? Det är nog det enda vettiga han kan göra, för pengarna borde väl finnas nu efter tv-avtalet?
IFK Göteborg PST
2006-06-24 23:45
Ni förlorar imon!!!
Ny taktik av Zoran 2-1(2-0)
Annons: