/fotboll/osk/forum/9348.aspx/fotboll/osk/forum/9348.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-07-02 21:45
Ämne: Jag är egentligen me....
Men det är ju alltid kul om vi lyckas skaka fram egna talanger!!
Örebro jappel
2006-07-02 21:44
Per Persson //
Helt överens!!
Själv har jag minst 20 mil till nästan alla ÖSK matcher så jag får sponsra så gott det går ändå, spelarinvest och annat kul :-)
Örebro Mittåt
2006-07-02 21:39
Jag är egentligen mer intresserad av hur det gick för Anttonen än för Moses. Den senare är hur som helst historia om Holgersson skriver på.

Är kombinationen Jeffs - Anttonen att föredra före Anttonen - Fredriksson utifrån vad som presteraderas idag?

Matchen mot Trelleborg var väl ingen egentlig värdemätare i det avseendet eftersom Trelleborg egentligen aldrig anföll.
Örebro Per Persson
2006-07-02 21:37
jappel//

Jag stöttar inte minst ekonomiskt. Dessutom skulle inte någon i min familj missa en ÖSK-match inom 20 mils radie. Vi planerar t.o.m semestern efter ÖSK:s matcher. Räcker det som svar på hur mycket jag älskar ÖSK ?. Hat är ett för starkt ord för mig, just därför är det så jobbigt med bl.a Degens hata, hata......Då är det roligare att påminna vissa om vad de skrivit på respektive forum. Överens ?.
Örebro Mittåt
2006-07-02 21:35
Matchkommentarer från två väldigt artiga tränare.
Örebro jappel
2006-07-02 21:32
go_osk och alla andra som var på matchen.
in och ge betyg på sportklubben.net så att vi får se vad ni anser om spelarnas insatser idag!
Örebro jappel
2006-07-02 21:30
Ämne: jappel//
Vi skulle ....
Varför måste det bli fyra????priset är ju detsamma ändå!
Jag kommer åka till Örebro denna gång. Hoppas att ni hänger på även om det mot förmodan bara skulle bli vi tre! Vill far din köra får han dock gärna göra det. Hoppas att vi blir ett gäng!
Örebro jappel
2006-07-02 21:28

Lojalare....
Bra så.
Klart att vi ÖSK:are ska hålla ihop.
Har bara för mig att du skrivit en del onödiga saker på forumen titt som tätt. Men alla är vi olika! Vissa stöttar genom att Älska egna laget andra stöttar genom att hata dom andra, jag tillhör helt klart den första kategorin (vill jag tro i alla fall) Var vill du placera dig själv?? ;-)
Men hur som helst:
FÖR ÖSK HELA TIDEN!!!
Örebro MAD FOR IT!
2006-07-02 21:26
bra bra boldt! :)
Örebro Per Persson
2006-07-02 21:13
dietrich//
Ok, killen är ju ändå ung och har säkert framtiden för sig. Tyckte han spelade stabilt mot TFF. Varför jag är nyfiken är att jag gärna skulle vilja se Joel bredvid Seb på topp när han är frisk. Med sitt riv, slit och skott tror jag inte han skulle göra bort sig.
Åtvidaberg LKH
2006-07-02 21:11
Ingen som vet om man kan se målen någonstans?
Örebro go_osk
2006-07-02 21:11
Ämne: Per Persson//
Moses....
Jag tycker ändå att Moses gjorde en klart godkänd insats. Enda gången som han egentligen gjorde bort sig var väl vid idiot-kapningen? Sen kan jag nog hålla med om att han inte tillförde våran offensiv speciellt mycket.
Örebro zxcv
2006-07-02 21:08
Skön seger! Känndes riktigt osäkert inför. men det löste ju sig;)
Örebro dietrich
2006-07-02 21:06
Per Persson//
Moses hade en svettig eftermiddag och hängde inte med så bra på sin kant. Blir kanske bättre med litet erfarenhet? Han borde nog också blivit utvisad för en riktigt ful rusning rakt in i motståndare. Blev som tur var bara varning.
Örebro 1981
2006-07-02 21:02

Lojalare....
Medgångssupporter!
Örebro go_osk
dietrich//
Jag håller med dig om att ÖSK och framförallt Mirza skulle ha förvaltat sina chanserna på ett bättre sätt. Det hade absolut inte varit orättvist om ÖSK hade haft ledningen med 3-0 efter den första halvtimmen.
Åtvidaberg LKH
kan man se målen någonstans?
Örebro Andy King
2006-07-02 21:00
Rodevåg en man för Sport?
Känns som vi behöver en avslutare, eller??
Örebro Per Persson
2006-07-02 21:00
dietrich//

Hur skötte sig Moses ?.
Örebro go_osk
2006-07-02 20:58
jappel//
Vi skulle helt klart ha behövt dig på plats:-) Det var endast 30-40 supportrar på plats tyvärr.

Det är samma sak som förra gången, dvs. om vi blir minst fyra personer. Farsan hälsar för övrigt att han kan köra.
Örebro Per Persson
2006-07-02 20:57
jappel//

Lojalare och trognare ÖSK-fans än mig kan du inte hitta. Vad menar du med att jag fjantar runt här titt som tätt ???. Att jag sedan inte acepterar att AFF hånar oss innan match, eller gillar den dödgrävarfotboll som TFF spelade. Ej heller den urdryga kaxighet som Bois med Jeppson i spetsen visade upp i början av serien, eller Degens djuriska hat mot oss tycker jag om. Du kanske tillhör den mer förlåtande typen, eller också har du inte tillräckligt stort ÖSK-hjärta, vad vet jag. Men vi ÖSK-fans borde och ska hålla ihop i vått o torrt. Sedan står jag fast i att spelare som Kuhi och FS inte tillför sportklubben något, snarare tvärtom.
Örebro dietrich
2006-07-02 20:54
Nervöst idag i Södertälje innan tre poäng var bärgade. Speciellt sista 5 min före paus kändes det som Assyriska hade ett ledningsmål på gång. Annars som vanligt bra start på matchen av ÖSK. Synd bara att frilägena inte sätts dit. Jag tror att Johan Pettersson är en bättre avslutare än Mirza. Nästa match vill jag se Seb och Johan på topp.
Örebro jappel
2006-07-02 20:44
go_osk //
grämmer mig att jag lyckades missa även denna "nästan" hemmamatch, men familjen måste såklart få sitt också :-)

Så som matchen artade sig antar jag att ni hade det riktigt trevligt i tälje.

Ska ni med till Örebro nästa måndag???
Örebro stödben
2006-07-02 20:09
frågade på mff forum vad holgersson var för typ av spelare

"En lojal spelare med fantastiskt tryck i vänsterdojan. Lite svårt att hantera press - tror jag - och har därför inte slagit igenom i MFF. Har en ganska hög potential enligt mig och kommer säkert att trivas bättre i divisionen under allsvenskan"

blev svaret. Hoppas att han skriver på för oss så att det blir lite fler på backsidan
Örebro go_osk
2006-07-02 20:09
En äckligt fin seger! Vi dominerade den första halvleken totalt och AFF den andra lika så, men på något sätt så känns det ändå som att det här var rättvist resultat.

Det skönaste av allt var ändå att se hur Larsen skott distinkt gick in i den bortre burgaveln!
Örebro jappel
2006-07-02 20:05
Andero //
tack för det!!
Örebro jappel
2006-07-02 20:03
han kan ju också vara helt nöjd med att spela och bo på västkusten. Vissa personer nöjer sig med att ha det så... fast som dom säger på hjärnkontoret, om man inte frågar så får man inte veta :o)
Örebro Robben 82
2006-07-02 20:00
Mittåt/ja det är klart men man tycker ju ändå att han skulle vilja spela i ett lag som är lite bättre med sina kvliter för falkenberg kommer ju inte ett så mycket bättre lag dom närmaste åren och chansen till spel i allsvenskan borde ju locka lite?men men tycker det är värt ett försök.
AIK Andero
2006-07-02 19:52
Grattis till segern!
Örebro Mittåt
2006-07-02 19:50
Robben 82// Jo, Rodevåg vore en dröm att se som anfallare i ÖSK. Men han har ju redan tackat nej till ÖSK en gång. Och då låg klubben i allsvenskan. Han kanske inte gillade dialekten.

Falkenberg lär väl hur som helst inte släppa iväg honom så länge han står under kontrakt. Det är väl den enda räddningsplanka de har till fortsatt spel i Superettan. Och när kontraktet går ut lär spekulanterna stå i kö.
Annons: