/fotboll/osk/forum/9338.aspx/fotboll/osk/forum/9338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2006-07-05 14:42
GLENNSANDE!!!

... Glenns Ande ...?
AIK Saywee
2006-07-05 14:09
jappel//
JAPP ...
... och frog får mig att tänka på grodor ...
Örebro jappel
2006-07-05 14:06
Saywee//
Och alltid använder dom sig av helt nya nick...det bästa med en avstängning är att den drabbar ip-adressen så om användaren har andra nick så blir även dessa spärrade :-)
Det är kul :-) och bra :-) och inte mer än rätt :-)
AIK Saywee
2006-07-05 14:01
jappel//
Då är vi åtminstone två som tycker lika
Örebro jappel
2006-07-05 13:57
Vad är det för fel på alla idioter likt frogge som verkar tycka att det är kul att skriva massa påhittade nyheter.. Det tillför ju inte direkt denna sida någonting mer än irritation.
Förhoppningsvis är de personer som sysslar med denna typ av meningslösa inlägg inte örebro fans i alla fall!
Det är verkligen meningslösa inlägg och bryter därmed mot forumreglerna. Jag personligen tycker att denna typ av inlägg genast ska resultera i en avstängning från forumet!
AIK Saywee
2006-07-05 13:56
frogge//
Nej nu är du nog fel ute, emra tyckte inte om svartvitt, han är utanför HBK´s bänk, där trivs han säkert bra ...
... välkommen GLENN!!!!
Örebro frogge
2006-07-05 13:49
Det är presskonferans i dag för att det ska presentera emra! som vårat nyförvärv YES!!!!!!! mera mål o mål det kommer det att bli:)
Örebro jappel
2006-07-05 13:44
Ser fram mot lite intervjuer och annat trevligt med GH ikväll. Härligt att värvningssäsongen börjat så pass bra! Hoppas nu att värvningen av en allsvenskt meriterad back lockar och underlättar värvningen av andra intressanta potentiella nyförvärv!
Samt motiverar och övertygar de spelare vars kontrakt är under förhandling att stanna kvar i ÖSK!
AIK Saywee
2006-07-05 13:24
jappel//
Om jag förstått dagens pappers-na så är Riddez frisk igen, det gör ju inte framtiden sämre ...

Glenn Holgersson, flög han in via en gås till mittens rike av Sverige ;-)

Torsdag förra veckan tog jag en liten sväng ner till Falkenbergs IP, "specielbevakade" Rodevåg mot BOIS, trots de gula´s förlust måste jag säga att Rodevåg var bäst på plan, och ett mål, förstås! ... och vilket mål, bananskruv som hittade in i krysset!
Örebro Johannes A.
2006-07-05 12:12
Chipset//
Jag tycker snarare motsatsen. Rodevåg har imponerat mer på mig än vad Guterstam gjort i BP den här säsongen.
Örebro Chipset
2006-07-05 11:01
Hur ser Guterstams kontraktssituation ut? Ser hellre honom än Rodevåg i svartvitt.
Örebro Rasberg
2006-07-05 10:45
Kul för Emra! Jag känner bara att vi inte ska ha en bänkvärmare från Allsvenskan.

Bara därför kommer han bli grym nu =(

hehe =)
Örebro jappel
2006-07-05 10:41
Verkligen trist att målskyttet inte lossnat för våran Mirza. Han kommer till strålande lägen i parti och minut, men missar dessa chanser lika ofta...(minus en gång som han ju lyckats sätta den) visserligen passar han ofta fram till mål, men en anfallare måste vara hungrig men kall(het framför mål dock) och sätta åtminstånde en av fyra chanser av den kaliber som Mirza har typ sju per match!!
Hoppas att det lossnar för honom i matchen mot Jönsa!
Örebro jappel
2006-07-05 10:41
Ämne: Vem var det som sa a....
Kul för emra om han får förtroende att spela i a-truppen. det vore ju konstigt om han inte fick det nu när thorvaldsson lämnat skutan.
Örebro jappel
2006-07-05 10:36
På tal om värvningar och kontrakt så ser det ganska mörkt ut för FFF. 13 spelare vars kontrakt går ut i höst, och sedan ytterligare fem nästa höst. inte många långtidskontrakt där inte.
Gott förhandlingsläge för ÖSK med andra ord, FFF ska vara glada om dom får något alls för alla dessa spelare.
Örebro Sandis_
2006-07-05 10:15
Fattar inte varför vi inte spelar niklas lönqvist han har stor talang in med niklas i laget!
Örebro Sandis_
2006-07-05 10:14
komigen svart vitt!!!!!!!!
Örebro Sandis_
2006-07-05 10:13
Vem var det som sa att emra skulle komma till sport? det går ju bra för honom han börjar ju komma in i hbk...se länk! tycker det skulle vara kul om han kom...emra kommer bli stor det är jag säker på!!! Välkommen till oss när du vill!! det vad jag tycker i alla fall!!:)
Örebro jappel
2006-07-05 09:43
Mittåt //
Strålande, då for inte MFF med osanning.
Inte för att jag trodde det, men osvuret är bäst.
nu är det då äntligen helt klart.
Mycket viktigt att få in en back som kan ta en plats i mitten eller till vänster (när Riddez är skadad) redan nu. Skönt att han hinner få känna på ÖSK:s sätt att spela under lite lugnare förhållanden i SE, innan vi förhoppningsvis tar oss upp i AS i höst!
Örebro Sponsorn
2006-07-05 09:05
1 klar 2 på väg?
Örebro Mittåt
2006-07-05 09:04
ÖSK har kallat till en presskonferens idag klockan 13.30. Ärende: Presentation av ny spelare.
Örebro Da_öSk
2006-07-05 08:17
Rodevåg vore ett kanonförvärv av ÖSK. Bort med "Mirza" och in med Rodevåg bredvid "Seb" så får vi ett fruktat anfallsvapen i SE. Tycker "Mirza" fått sina chanser på topp och med ett mål som anfallare i ett lag som ÖSK duger helt enkelt inte.

Så det är bara för ÖSK att lyfta på telefonen och fixa affären snarast :-)
Örebro rokky
2006-07-05 08:04
Länktips. :=)
Örebro sekt b
2006-07-05 00:15
Erki!
(från follos hemsida)
Bonaventure Maruti sørget for klubbhistorie da han sendte Follo FK videre til 3.runde i NM-cupen. Kenyaneren scoret alle tre målene da Follo FK vant 3-0 (1-0) over 2.div-laget Strindheim i Trondheim. Follo FK har aldri tidligere vært lenger enn til 2.runde i NM-cupen.
Låter inte som om boniek har ålderskrämpor hehe
Hit med BONIEK!!!
Örebro loopy
2006-07-05 00:01
Om emra ska tillbaka så tycker jag det enbart ska vara om han tar över herrish plats i truppen eftersom han ändå måste ersättas till nästa säsong.

Går vi upp i allsvenskan behövs det nog två vassa nyförvärv på forward positoner. Finns ju tex några namn från ettan som diskuterats (rodevåg,guterstam,...mm), annars kanske mer etablerade svenskar (jon tillbaka, eller kanske någon från allsvenskan), eller någon vass brasse eller annan utlänning (letar man på samma nivå som kalmar gjort så finns det helt klart bra spelare)

Kul i alla fall att glenn verkar vara klar, får vi sen haginge frisk och kanske wikström in så bör försvaret vara rätt ok även i allsvenskan.
Örebro Erki
2006-07-05 00:01
Boniek borde vara ganska billig eftersom han spelar i norska div. 2 klubben Follo.
Jag skulle gärna se honom i svartvitt igen om han är samma spelare som han var för 4-5 år sen.
Fast han börjar bli lite gammal, 30 bast i år.
Örebro sekt b
2006-07-04 23:52
skit i emra! satsa mer på j.pettersson. tror att han kommer att lyckas i klubben, bara han får mer speltid.
en önskevärvning vore en viss mr. Maruti, såg att han var här på senaste hemmamatchen mot tråkeborg. Snacka om att han skulle krossa SE försvaren.
Hit med BONIEK!!!
Örebro jappel
2006-07-04 23:43
men rättvis! Till skillnad mot den som det äkta svartvitt åkte på i torsdags. :-)
AIK Saywee
2006-07-04 23:34
FORZA GLI AZZURI!
Örebro # brorzan
2006-07-04 23:31
Tung förlust för de svartvita ikväll...
Annons: