/fotboll/osk/forum/9324.aspx/fotboll/osk/forum/9324.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-07-08 13:08
Bara två dagar kvar nu.
Känns som att det har varit ett långt speluppehåll inför denna omgång...och värre blir det till matchen efter denna, jönsa borta känns verkligen långt borta just nu..
Örebro jappel
2006-07-08 13:06
Ämne: Yggdrasil//
Det är ....
exakt. Du är inte inloggad.
Logga in först, så kommer du automatiskt vidarebrfodras till sidan med nyheter där intervjun med glenn finns, där finns även massvis med andra trevligheter.
lycka till med inloggandet.
Ta kontakt med Joth så ordnar det sig på några minuter.
Örebro go_osk
2006-07-08 12:21
Yggdrasil//
Det är precis det som ligger under fliken supporter. Alltså är du inte inloggad…är du säker på att du har skrivit i användarnamn och lösenord på ett korrekt sätt?
Örebro Yggdrasil
2006-07-08 12:03
Ämne: Yggdrasil//Under sup....
Detta får jag upp.

Bli medlem
Biljettjakten!
Dekaljakten!
Medlemsambassadörer
Jobba Ideellt
Kubanerna
Nyheter och krönikor
Fråga ÖSK
Frågor och Svar
Örebro DaSa
2006-07-08 11:52
Vi kanske borde göra ett försök att få tillbaka Skoog också, inte säkert att han kommer att platsa nu när de värvat både Junior och Jonathan.

Om man får drömma vidare så skulle inte Stefan Bärlin sitta helt fel heller. Tror han skulle komplettera Skoog perfekt...
Örebro joth
2006-07-08 11:52
Yggdrasil//Under supporter ska det dyka upp en kategori som heter "medlem". Där under ska du hitta sådant som endast ä för medlemmar...
Hör av dig på mail till mig via joth@sportklubben.net om det strular.
Örebro DaSa
2006-07-08 11:35
Någon som vet hur långt kontrakt Numre och Weggen har? Om ngns kontrakt går ut efter säsongen skulle det inte var schysst att köpa in Erland. Han är relativt ung samt håller god allsvenska klass och kostar "bara" ca en miljon. Tycker att spelarinvest får öppna upp plånboken och verkligen köpa en spelare, inte för att det är fel att plocka bosmanspelare men nu vill jag att mina pengar skall användas:)
Örebro Yggdrasil
2006-07-08 10:37
Ämne: Yggdrasil//Har du pr....
Nä jag blir inloggad men ser inte ÖSK-TV någomstans. Ser dekaljakten och biljettjakten och det där men inte ÖSK-TV.
Örebro jappel
2006-07-08 08:46
Yggdrasil //
Plus att det stod att ÖSK-tv inslaget med Glenn skulle komma kl 8 på morgonen idag lördag!
Örebro joth
2006-07-08 08:36
jappel//Trodde det var Bror som flämtade men insåg i slutet av inslaget att det var en hund. :-)
Örebro jappel
2006-07-08 08:32
0815 fick räcka att släpa sig upp...bra intervju, kul med ÖSK-TV, en tanke bra, går det inte att få bort bakgrundssorlet... låter som en köksfläkt eller något står på hela tiden
Örebro Mittåt
2006-07-08 07:23
Kuhi till VSK?
Herish Kuhi är fast på bänken i Örebro SK. Ny klubbadress för den 25-årige anfallaren kan bli - Västerås SK.

VSK ska förstärka truppen med två spelare under sommaruppehållet. Enligt uppgifter till VLT är Herish Kuhi ett namn klubbledningen funderar över.
Och Kuhi, som var på väg till Grönvitt så sent som i vintras, är intresserad av VSK.
- De vill upp och det är kul med ett lag som satsar, säger Kuhi, som gjort 50 allsvenska matcher för ÖSK.
Anders Carlsson, ordförande, och Sören Cratz, tränare, vill inte kommentera uppgifterna.
Örebro joth
2006-07-08 06:58
Yggdrasil//Har du problem med inlogningen på officiella så maila mig.
Örebro Mittåt
2006-07-08 06:54
Den ligger under den flik som heter Supporter. För att kunna se menyvalet ÖSK-TV skall du dessutom vara inloggad.
Örebro Yggdrasil
2006-07-08 01:38
Ämne: Ämne: Jeffs v....
Vet inte om jag är blind men jag hittar inte ÖSK-tv nånstans. Och ja, Jag är medlem.. Under vilken flik ligger den?
Örebro E-A
2006-07-08 00:37
Dags att avgå Lagrell? //
alltså okej.. har alltiv vetat att det är en tragisk förening men det här måste väll ändå ta priset..?
"Hur kunde ni ge bort 90 procent i övergångssumman i förhandlingarna, hur gick det till?
- Har inga kommenterar. Men vi har full kontroll på avtalet." jo just det =D he he
Örebro kubanen_90
2006-07-08 00:11
Kom igen! Alla till K5 på Måndag! Sen vidare till Västra Stå!
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-07-07 23:41
E-A//

Som jag har förstått det är det bara en bloggare som tror det för att någon från Livorno har varit inne i hans blogg och googlat efter Hellström...

Vilket otroligt korkat kontrakt Assyriska måste ha skrivit om bloggarens uppgifter stämmer. Av en eventuell övergångssumma går 50 % till Hammarby, 40 % till Hellström och resten borde väl gå till Assyriska...
Örebro E-A
2006-07-07 23:36
Jappel// hattrick =)
Örebro E-A
2006-07-07 23:34
Är det nån som vet om det är sant att erland ska lämna aff? läste det på deras forum.. ursäkta om jag säger det men: HURRA!!! hoppas dom åker ner till super 7:an isf när dom inte har en målis som kan rädda dom.. ps fotboll är kul, fotboll är livet, men ja kan inte sluta tänka på det klippet där deras tränare? supporter? tjoa om att aff förtjänar å spela i as.. skulle tyvärr inte kunna glädjas på det viset om ösk skulle gå upp på ett sånt sätt.. långsint?? tyvärr =P
Örebro jappel
2006-07-07 22:50
vad är nu detta....är det här miljonerna som LåL stal från ÖSK genom att flytta ner oss hamnade!

Kul för öster hur som helst att få värva för stora summor för en gångs skull.
Det kan kanske ÖSK också göra. Fast det verkar lite onödigt att bränna allt krut på en gång.
Den som spar han har!
Örebro jappel
2006-07-07 21:54
Mycket trevlig införartikel från Jönsa ja.
Kul att dom lägger ner lite trevlig möda inför matcherna. Mer än man kan säga om en hel del av dom andra etablerade SE lagen.
Synd bara att vi måste slå dom x2 :-)
Örebro jappel
2006-07-07 21:28
Erki //
Då får vi se till att ändra på det till 2008 då..vi kan värma upp med svenska cupen 2007 :-)
Så lirar vi hem SM-guldet 2008.

hur svårt kan det vara?
Örebro # brorzan
2006-07-07 21:24
Mittåt //

En väldigt trevlig artikel från Jönköping måste jag säga!
Örebro Erki
2006-07-07 21:13
Ämne: Måndagsmotståndarna ....Ojdå, det var värst ;-D

Frågan är om en klubb som aldrig vunnit något kan räknas som en av de stora giganterna.
Örebro Mittåt
2006-07-07 20:42
Måndagsmotståndarna tycker...

Örebro SK är en av Svensk Fotbolls stora giganter genom tiderna, och helt klart en förening som förtjänar allra största respekt.
Örebro Mittåt
2006-07-07 20:34
jappel// Det blir bättre nästa år. ;-).
Örebro jappel
2006-07-07 20:29
# brorzan //
så sant..
jag ska släpa mig upp och kolla in detta..!! senast kl nio :-)
På tal om tidning har jag inte ens fått den senaste veckan, strul med sommarvikarier hos tidningsbudet...det är först i dessa lägen man märker att man verkligen vill ha tidninge.
Tror nästan att dom ordnar strul med utdelningen med flit för att lura kvar läsarna ett tag till.

Det enda man saknar i landsortstidningarna i stockholm är bevakning av fotboll.
Det var helt ok förra året när AIK låg i SE och drog storpublik var dom än gick fram, men nu i år så står det knappt en rad om SE.
Örebro # brorzan
2006-07-07 20:06
jappel //

Men nu har du juh å andra sidan något riktigt trevligt att ta morgonkaffet till istället för den vanliga landsortstidningen du läser. :o)
Örebro jappel
2006-07-07 20:01
joth, GT, ALLA!!!!//
Då är det ju sant!

ÖREBRO SK HELA SVERIGES LAG!!! :-)

ÖREBRO SK SVARTVIT KÄRLEK TILL ALLA!
Annons: