/fotboll/osk/forum/9234.aspx/fotboll/osk/forum/9234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro joth
2006-07-30 18:51
E-A, brorzan #//Eftersom jag kommer att bosätta mig vid tältet i fortsättningen så ser jag gärna en forum träff där alla har en PRAO-bricka med namn på väl synligt. :-)

Mirza hade en hyfsad chans där hans styrde bollen över mål.... EDIT: (Såg att du skrev "på mål")
Örebro E-A
2006-07-30 18:49
# brorzan//
JP's skott va väll igentligen det ända vi hade på mål igår..? satt också och funderade på det, alltså varför ingen drog iväg nått skott, (spec larsen) å det va många vid min plats som hade samma tankar, som de dessutom uttalade ett antal ggr.. fan dra iväg ett skott bara å fyll på till eventuell retur!

ditt förslag om en "forumsträff" vid tältet innan match va ett kul initiativ.. vi får spåna på det till nästa match..
Örebro Hilltop
2006-07-30 18:46
Helt off topic kan kanske tyckas, men....
Jag har sett att materiallförvaltare Anders "stallas" Åberg knallar runt i kostym med tillhörande skjorta och slips under matcherna. Tycker att det ser hellustigt och icke särskilt ändamålsenligt ut i mina ögon...
Eller han kanske har någon annan funktion nuförtiden? Någon som vet?
Örebro joth
2006-07-30 18:45
Det finns faktiskt en anledning till varför Microsoft valt att ha ett alternativ som heter "Last Known Good Configuration"... dvs. när något går åt helvete med en drivrutin kan man enkelt backa tillbaka dit man vet att det fungerar.

Okej, man kan naturligtvis byta ut hela burken när den strular men det är rätt kostsamt.

Sen kan man ju iofs oftast konstatera att det oftast är den som sköter spakarna som har dragit på en felaktig drivrutin som kraschar systemet.

Å andra sidan kan ju t.ex. ljudkortet vara trasigt vilket leder till eventuell blå dump eller liknande oavsett om spakmaskinisten provar med olika drivrutiner....

Jag anser iaf att vi kör last known good och gör en översyn av hårdvaran, förmodligen behövs det beställas några nya komponenter. En del av komponenterna är alldeles för gamla eller har åtminstone suttit i vår maskin alldeles för länge.

Dock vill jag inte byta operativsystem nu när vi håller på att modifiera själva lådan med nytt skal...

Yrkesskadad? Javisst....
Örebro E-A
2006-07-30 18:43
bp skulle hålla typ en minut i AS.. ni som skrivit till mig har mail..
Örebro kubanen_90
2006-07-30 18:11
Fyfan inte ett till 08 lag i AS!
Örebro kubanen_90
2006-07-30 18:10
Ämne: Inte mycket talar fö....
Ok. JAg trodde att de hade gjort inbrott eftersom alla sa det. Men det var ändå dåligt av dem att hänga upp Kuba på deras sektion.
Örebro Aspen
2006-07-30 18:09
BP 3-0 på Jönsa får en att fundera på ÖSK form. Tyckte båda lagen var dåliga igår.
Örebro charlieboy
2006-07-30 18:05
Inte mycket talar för att BOIS var inblandade i inbrottet i vårat förråd. Flaggorna på deras läktare har fattats ett tag, och glömdes troligtvis kvar på läktaren när vi var där i våras. Med andra ord är det inte mycket att polisanmäla, och heller inte mycket att blåsa upp till mer än vad det är.

Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-07-30 18:04
Brommapojkarna håller på och spöar skiten ur Södra... 3-0 i början på andra halvlek!
Örebro Per Persson
2006-07-30 17:49
Aspen//

Landskrona lider så oerhört av lillebrorkomplex gentemot Helsingborg och Malmö. Bara en kort visstelse i deras lilla Stad får man kalla kårar av. De beter sig precis som i en avskyvärd bruksort nära oss. Att de som växer upp där utvecklas till idioter är kanske inte så konstigt. Trelleborg som däremot är en trevlig Stad har ju en helt annan kultur.
Landskrona S. Svensson
2006-07-30 17:42
Ämne: Dags att avgå Lagre....
Ja men dom var kvarglömda på Landskrona IP efter premiären i våras!

Finns inga som helst bevis för att det skulle vara BoISare som har gjort inbrottet.
Örebro Aspen
2006-07-30 16:56
Tycker inlägget från Per Persson säger tydligt och klart vad hela Sverige utanför Landskrona tycker.

Skåningar och skånska gillar hela Sverige. MFF och HIF har bidragit mycket till fotbollen i Sverige och hela världen.

Femetta - Per Persson
Örebro Per Persson
2006-07-30 16:46
BOIS-PUCKON//

När ni har idioten Jepsson som skriver krönikor (vilket fått mängder med andra fans att hata er) då skall ni inte yppa ett ord om andra lags krönikor. För det superdåren Jeppson skrev är ett oslagbart lågvattenmärke. Nu har ni ju fått delar av den publicerad igen, så ni tar ju inte ens avstånd från det han skriver. Idioter.
Sverige Pat
2006-07-30 16:17
Jag är Örebroare och var på matchen. Jag uppskattar inte det som skrivs i krönikan, men förstår varför nivån överhuvudtaget är den rådande.

När Boisens klack säger att hela Sverige skrattar åt publiksiffran så borde dom fundera på var deras egen klack är någonstans. Hädanefter får speakern läsa upp bortaklackens siffra, då får hela Sverige skratta lite mer. Sedan får LA Bois inse att dom helt enkelt inte drar fler åskådare (trots ett på pappret väldigt bra lag, det ska erkännas).

Angående hemmalaget så går det inte att skälla på domaren hela tiden, jag har nog inte varit med om maken till den kritiska publik som finns på Behrn (inga nämnda, inga glömda, inga sårade). Varför det skulle vara en etisk rättighet att gnälla begriper jag inte alls.

Straffsituationen (LA:s) var i mina ögon både offside och filmning, men vi lurar oss om vi tror att det inte jämnar ut sig i längden, och om det bara drabbar ÖSK.

Det som imponerade med Bois igår var deras sätt att ta sig runt på kanten och ner i hörnen, speciellt på sin högerkant. Jag belastar inte Holgersson för detta, han har lagkamrater.

Mitt tips är att Riddez startar nästa match som vänstermittfältare.

Rock_strongo
2006-07-30 16:04
Dags att avgå Lagrell//

dom hade flera áv kubanernas flaggor.
Örebro Hlynur
2006-07-30 15:26
Satt och funderade på tänkbara nyförvärv med koppling till länet och kom på dessa:

Samuel Wowoah, mf/anf IFK Göteborg (kontrakt 2006)
Oscar Berglund, Mv, Helsingborg
M. Wikström, b, Gefle,
M.Gravem, anf, GAIS. (På lån till qviding)
M.Kihlberg, Mf, IFK Göteborg (iofs kontrakt 2008)
Örebro Aspen
2006-07-30 15:14
kubanen_90//Nej, kärlek före 40år kallas förälskelse
2006-07-30 15:13
Värva Jidsjö! Han skulle gå rätt in i startelvan med tanke på hur det såg ut igår...
Örebro Aspen
2006-07-30 15:09
vilse på IP :P//Vi har redan påpekat med skriven svenska att det var en "skitmatch", en av de sämsta på Arenan i år.
Det är sådana inlägg som dina som gör att Ni blir kallade dryga.
Örebro Kronblom
2006-07-30 15:04
Himla gnäll om krönikan,förresten finns det ju en pellejöns hos Landskrona som bara skriver dynga.Heter han inte Jeppson?
Landskrona vilse på IP :P
2006-07-30 14:59
när man börjar påpeka saker som dialekt i en krönika som borde vara mer spelinriktad, bevisas det att man i örebro inte har mycket positivt att påpeka om sitt lags insats över huvudtaget, det som e roligast är att det precis är så det är, för ni suger pojkar.
Örebro Mattias69
2006-07-30 14:35
Ämne: På tal om er artikel....
Det är ingen artikel utan en krönika! Och i en krönika har man som skribent friheten att skriva ner sina tankar och funderingar och jag tyckte det lät ganska så lustigt när ni körde ramsan!
Landskrona BoISarDanne
2006-07-30 14:29
Heja BoIS!
2006-07-30 14:28
Rock_strongo//

Hur vet man att det var BoIS:are som gjorde inbrott där då?
2006-07-30 14:26
# brorzan//

Precis, man ser skillnadem på Mirza och Johan på en gång som forwards! Johan söker avslut mycket snabbare, Mirza försöker oftast göra något svårt med bollen innan han kommer till avslut!
Örebro # brorzan
2006-07-30 14:12
Hur kommer det sig egentligen att våra spelare skjuter så förbaskat lite? Larsen får skottläge på skottläge, men han verkar inte avlossa bössan förräns han är säker på att det blir ett skott som sitter. Den första anfallaren som sköt igår var Johan Pettersson.
Ett skott kan föda så många chanser även om skottet inte går i mål direkt.
Landskrona Nebukadnezzar
2006-07-30 14:10
Mycket diskussioner fram och tillbaka, men en sak kan vi väl åtminstone enas kring? Båda lagens fans håller en tumme för J. Södra ikväll..??
Örebro Mittåt
2006-07-30 14:01
Aspen// Ja, eller tipsa Uddling. Han är väl skyldig oss en och han bryr sig som bekant inte om att dubbelkolla några detaljer eller så.
Rock_strongo
2006-07-30 14:00
Aspen //

det undrar jag med.om dom nu har gjort inbrott i kubanernas förråd är det väll bara att polisanmäla dom?dom hade flera av kubanernas flaggor.i slutet av matchen gick några av dom ditt och snodde en av boisarnas flaggor för att ge igen.
Annons: