/fotboll/osk/forum/9231.aspx/fotboll/osk/forum/9231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro toapapper
2006-07-31 02:10
Ämne: Rock_strongo //
Jap....
jaa men sen blev det bara värre och värre
Örebro rirobban
2006-07-31 02:09
Rock_strongo //
Japp det var han... det var ju då ÖSK hade sådan backkris som Anttonen fick gå ned, och eftersom han gjorde det bra mot Assyriska så fick han fortsätta:)
Örebro toapapper
2006-07-31 02:08
jag tycker att det är lite konstigt att ingen håller med oss..vi har ju trots allt rätt
Örebro kitcar25
2006-07-31 02:08
riorobban //

oM walker gör precis allt han kan med spelartruppen ja då kan han inte mycket...men hur många matcher fick fjolårets värvningar en chans att visa sig i då slår vad om att kyosev eller vad han hette och munster skulle blivit bra värvningar om de fick ite tid.
Rock_strongo
2006-07-31 02:07
frsa var väll avstängd en match?
Örebro E-A
2006-07-31 02:06
kitcar25//
FrSa va skadad under att par matcher.. därav nöden..
Rock_strongo
2006-07-31 02:05
är det inte lite konstigt att efter nästan varje inlägg kitcar skriver så kommer toapapper in och håller med?
Örebro E-A
2006-07-31 02:04
rirobban//
det ligger nog en del i det du skriver..

om jag hade GlHo som självskriven på sin position, undra vem ja skulle ha som mitt då utav Riddez och Näfver, alltså om båda va i bra form å med lika förutsättningar.. nån som kan hjälpa mig med mitt dilemma?
Örebro toapapper
2006-07-31 02:02
Håller med kitcar25...Walker har lyckats med 1 av 4 omskolningar och ni hyllar honom som en gud för det. Och som kitcar sa. Vart är nöden!?
Örebro rirobban
2006-07-31 02:01
kitcar25//
finns fler forum än detta att hållas vid... sen skriver inte jag en massa ovettigt som att Walker gör dåliga saker osv. Han gör rpecis det han kan med den spelartrupp han befogar över. Sen att värva en massa löser inte ett skit, såg du inte fjolårets panikvärvningar? Det enda vi kan hoppas på är att Lundblad kommer tillbaka via ett lån eller liknande.
Örebro kitcar25
2006-07-31 01:59
e-a //

Ja visst kanske det kan va en nbödlösning att ha patrik som back men vart är nöden ?? Fredrik Samuelsson tycker jag sköter yttern strålande
Örebro kitcar25
2006-07-31 01:58
okejdå Walker har lyckats med 1 av 4 omskolningar ! mycket bra gjort walker ! ?

Ja men varför ligger vi på andraplatsen då joo för att han ändrade inte så mycket i laget i våras!! det jag klagar på nu är ju att han ändrar alldelse för mycket i laget och hans omskolningar. JAg skyller inte allt på walker ! eller jo kanske 50 procent de andra 50 procenten är helt klart strömbergssons fel.

Plötsligt underpresterar vart har du vart de senaste matcherna ? rio?
Örebro E-A
2006-07-31 01:56
kitcar25//
jag tycker det va en mycket bra nödlösning att sätta ner PA som back. jag är dessutom helt övertygad om att PA skulle platsa i ett lag i en av toppserierna, som back, villken dag som helst om han hade tränat för det under en viss period. han är en hygglig allroundspelare, å Walker tar ju såklart ut det lag han tror är bäst för just matchdagen. men detta borde ha fått förbli just en nödlösning..
Örebro rirobban
2006-07-31 01:46
toapapper/kitcar25//
Kanske skulle ni vara tränare istället eller? Walker är den bästa tränaren vi haft på länge och så ska ni gnällspikar komma fram när laget plösligt underprestrerar. Annars när laget går bra ser jag inte att ni är framme och berömmer Walker! Visst Anttonen omskolningen var inte den bästa, men både Riddez och även Jelecák till viss del var utmärkta omskolningar. Jag tycker att det är lite konstigt att ni vill ha bort en tränare som fört upp ÖSK på en 2:a plats! Förluster kommer alltid, och även ni måste tåla dem och lita på Walker. Ska man sparka en tränare vid varje förlust så skulle fotbollen inte vara världens största sport idag... så gå och göm er tills ni kan ta en förlust på rätt sätt och inte bara skylla på tränaren!
Örebro E-A
2006-07-31 01:37
Mittåt/Sersant//
tack för tipsen googla det å det verka va fler än jag som stött på det där skiten.. det va nått företag som specialicera sig på dessa rätt smarta men väldigt otrevliga "affärsmetoder".. det va ganska krångligt å få bort det..

# brorzan//
diggar musiken i bakrunden.. riktigt passande.. såg man inte skymten av en bajentröja också.. ;-)

toapapper/kitcar25//
tror nog Walker kommer rannsaka sig själv inför nästa match å ta tillvara på de positiva bitar vi faktiskt sätt av detta lag denna säsong.. att börja tala om avgång eller kicken mitt i säsongen vore nog ganska ogenomtänkt, det om nått skulle skapa oreda i lägret.. håller med om att han tabbat sig en del den senaste tiden men det går att reparera..
Örebro toapapper
2006-07-31 01:22
kitcar26:s inlägg säger allt..ska han fortsätta göra så så tycker ja nog att ösk ska söka ny tränare
Örebro kitcar25
2006-07-31 01:13
Waaaaaalker har förstört hela jävla

harmonin i truppen genom att skola om alla och ta ut helkonstiga startelvor! varför kan han inte bara nöja sig med att vinna matchrna ?

Matchen mot mjällby ... tja vad ska man säga Ösk ska alla gånger vinna mot mjällby,men nu är det ju walker som tar ut startelvorna just ..vi får nog vara nöjda med 1 pinne där nere.Men har vi tänkt oss att vinna ja ,då ska mirza ut ur starelvan som skjuter 1 skott per match och ska kalla sig anfallare.Patrik ska upp i mittfältet igen-! killen kan säkert inte ens stava till ytterback.Larsen skall starta på bänken,spelar ingen roll hur bra han skjuter eller hur många gånger han ´blivit matchvinnare han är ur form punkt slut!och återskapa vänstersidan med riddez näfver det var ju ett vinnande koncept har du glömt det walker? sen mittlåset kommer vara bra nästa match eftersom frippe ä'r avstängd !

Ska vi tillbaks till AS krävs förbättring ! agera spelarinvest! värva värva värva!
Örebro toapapper
2006-07-31 01:10
Jag tycker att Mr.Walker ska sluta omskola alla spelare. Som Anttonen, han ska inte spela högerback. Han är inte van vid det och jag tycker inte att det går så bra heller.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-07-31 00:14
För den som inte har något att göra kan man ju kika in lite hur klack-kulturen kan se ut i andra städer... Synd att intresset inte finns för det i Örebro!

Finns många bra videos på youtube...
Örebro Per Persson
2006-07-31 00:11
#brorzan//

Kanon ;)

Ser ut att vara inspelat i Landskrona.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-07-31 00:03
# brorzan//

hahaha
Örebro Per Persson
2006-07-31 00:02
Raw//

Bra att du läser mina inlägg. Då finns det hopp om att en Landskronabo kan få lite utbildning. Förutom att ni är fullständiga idioter, Jeppson om möjligt ännu värre, så räcker det med två lag från Skåne i AS. Dessa skall självklart vara HIF och MFF.
Örebro # brorzan
2006-07-31 00:01
Tungt firande efter Bajens seger idag tydligen
Örebro Sersant
2006-07-30 23:53
E-A:
Om du mot förmodan inte hittar nått på internet så skulle jag prova att rycka internet sladden och köra adaware el cc cleaner och sedan tömma temporära internetfiler.

Sedan starta om datorn och se om rutan kommer upp om den inte kommer upp så skulle jag sätta i internet igen och hoppas att den inte kommer upp igen :D
Örebro rokky
2006-07-30 23:41
ÖSK!
Örebro Mittåt
2006-07-30 23:38
E-A// Bra affärsidé, verkar det som. Har du sökt på nätet på programmets namn eller dylikt. Du är säkert inte den enda som råkat ut för detta problem och i allmänhet så hittar man goda råd om hur man skall ta bort denna typ av program på nätet.

Det finns även en del gratisprogram som plockar bort många typer av otrevliga snyltgäster.

Omformattering av hårddisken skall du knappast behöva göra.
Örebro E-A
2006-07-30 23:14
Heja alla eldsjälar som donar med officiella, ert arbete är uppskattat av många!

till nått helt annat. har råkat ladda ner(?) nått program (tror det är nått dc-liknande, men vet ej) på prov i 3 dagar, tydligen va det så att om man inte tog bort det inom 3 dar va man skyldig att köpa den.. nu är det så att ja missade detta faktum då jag aldrig läser licensavtalen (vet inte ens om ja har laddat ner det).. problemet är att det poppar upp en asjobbig reminder flera ggr om dan som säger att ja måste betala för att få bort den. har försökt ta bort det på lägg till/ta bort program men det går inte, blir vidarebefodrad till en hemsida som inte existerar.. känns som utpressning.. finns det nått allternativ? måste ja kanske formatera om datorn, dom har min ip-adress också!!!

detta kanske inte tillför debatten nått men det är viktigt för framtida fotbollsforskning på denna dator =)
Örebro kubanen_90
2006-07-30 23:08
Jimpa_90//
Näää menar du?
Örebro # brorzan
2006-07-30 22:55
Mittåt //

Det är en av förhoppningarna vi har. Vi vill få hela officiella så attraktiv att sponsorer kan tänka sig att gå in, både för hela sidan med även tv, radio och andra enskilda delar.

Dessutom måste det till en annan lösning i plattformen, så att oavsett vilket klipp jag trycker på så är det den aktuella sponsorn som hörs, så att det inte är en reklam från januari 2006 bara för att klippet är därifrån.

Så mycket är det som ska till, men vi visar i alla fall vad vi kan och att det just nu är tekniken och resurserna som bromsar. Sedan får klubben bedöma själva hur de vill göra. :o)
Örebro Jimpa_90
2006-07-30 22:48
Trist att bp vann med hela 4-0!!!
Annons: