/fotboll/osk/forum/9186.aspx/fotboll/osk/forum/9186.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-08-09 22:40
jönköping södra tappade minsann inte någon publik av att matchen tv sändes...visserligen var det inte rikstäckande tv4 denna gång utan sportexpressen...det spelar säkarligen in i publiktappet.
Hoppas verkligen att publiken ser till att vallfärda till BA i fortsättningen för att lyfta fram ÖSK. Segrar hemma mot giffarna och diffarna så skulle det kännas rikigt bra.
Örebro jappel
2006-08-09 22:36
Riktigt klassmål av elmander i dagens se drabbning!! Fast det slår såklart inte något av ÖSK-målen i måndags :-)
Örebro Mittåt
2006-08-09 22:33
Vem förstår sig på fotboll? I lördags var Ludvika i Örebro och fick sig en ordentlig lektion. ÖSK Ungdom dominerade totalt. Jag såg en chans som jag klassificerade som bra för gästerna. Själva påstår de att de inte hade någon bra chans.

Idag mötte så Ludvika IFK Västerås på hemmaplan. Båda lagen krigar i botten. Resultatet? Ludvika vann med 6-0.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-09 21:46
Hittade ett gammalt transferrykte...

"Hasse gick också av. Förresten sjöng en fågel att han varit på väg till ÖSK samtidigt med Glenn. Skador har väl i så fall hindrat den övergången. Jag vet inte om fågeln sjöng falskt,men det tror jag inte."
Örebro Mittåt
2006-08-09 21:45
Mål-Otto kan än. Två mål för Strömtorp i 4-1 matchen mot Laxå. Det senare laget har det tungt nu. De har släppt in 16 mål på tre matcher. Och de spelar nästa match (mot ÖSK Ungdom) redan i övermorgon.
Örebro Mittåt
2006-08-09 21:41
Det blev Trängen. Och det var nog ett misstag.BK Forward och Falu BS spelade oavgjort 1-1 i en väldigt dålig match. Falu BS fick något turligt ledningen i första halvlek i en match som vägde lätt över i Forwards favör. I andra halvlek pressade Forward intensivt, men verkade helt oförmögna att åstadkomma något farligt framför Faluns mål.

Sista kvarten höjde Forward spelkvaliten ett snäpp och med tre minuter kvar nickade Mattias Norgren in kvitteringen.

Dessförinnan hade domaren försökt sig på konststycket att visa ut en Martin Sjölund för hans första gula kort. Någonting som dock misslyckdes. Sjölund fick fortsätta.

Niklas Klingberg hade ingen av sina bättre dagar och blev utbytt mot Lasse Wirströms favorit Jiloan Hamad med ca kvarten kvar. Det är ett riktigt kvicksilver.
Rock_strongo
2006-08-09 21:35
vilken tid är träningen imorn?
2006-08-09 21:15
Vilka jäkla mål ÖSK har gjort i år!
Örebro # brorzan
2006-08-09 21:13
Härliga mål!

Gurka //

Maila redaktion@orebro-sk.se så fixar vi in dig på nolltid. Om du redan har mailat så gör det gärna igen, för jag har ingen bra förklaring på vad som kan ha gått snett den tidigare gången i så fall.
Örebro Yggdrasil
2006-08-09 21:12
Riktigt fina mål. Synd att man inte såg den live..
Örebro jappel
2006-08-09 21:09
kul att se målen igen....
Från den position jag hade på plats såg det ut som att Nordback fintade bort mjällbyförsvararen innan skottet...så var visst inte fallet alls...kanske dags för mig att skaffa starkare glasögon :-) underbart mål hur som helst!!! men inte lika läckert som Sebs...det går till historien som ett av dom snyggaste jag sett helt klart!! Fast samtliga mål i denna match var riktiga läckerbitar!! Mer sådant om jag får be :-)
2006-08-09 21:07
kitcar25//

det är absolut värt pengarna att bli medlem! För det första så stödjer ju du ÖSK och för det andra får du grymt bra material från officiella sidan! Cred till er som jobbar med den!!

Förresten... Har SvFF slarvat bort videon från Södra hemma? Skulle vara kul att se Mirzas mål ;-)
Örebro kitcar25
2006-08-09 21:03
Ok , ja sebs skott sägs vara snyggt... men jag har inte råd... då för föräldrarna betala och det är den knappast viliga till snåljåpar som de är ;).. men kan du inte fixa så jag bara kan se målen...snälla
Örebro gurka
2006-08-09 21:00
joth//
det var ju flott att bjuda på ett mål det vore ännu bättre om ni skickade ut inloggnings uppgifterna så jag kunde se all målen,jag väntar fortfarande
Örebro joth
2006-08-09 20:53
Kitcar25//Japp. Men det går ju till favoritklubben! Och Sebs volleyskott är värt det! :-)
Mer info om medlemskapet finns på länktipset!
Örebro kitcar25
2006-08-09 20:50
Joth / kostar det pengar att bli medlem ?
IFK Norrköping Kung Flodström
2006-08-09 20:50
kitcar25// Finns några kloka ÖSK:are ändå :p
, men jag tror ni är ganska ohotade där uppe!
Örebro joth
2006-08-09 20:45
Nu finns målen mot Mjällby AIF att beskåda för medlemmar på officiella... dock har vi valt att bjuda på Fredrik Nordbacks mål för er som inte är medlemmar men förmodligen funderar på det! ;-)
Rock_strongo
2006-08-09 20:36
är träningen 09:30 imorn med?
Örebro kitcar25
2006-08-09 20:35
Halvtimmen kvar i forwardmatchen och fortfarande 0-0 kom igen nu Bollklubben!!
Örebro Yggdrasil
2006-08-09 20:33
Ämne: fandå! synd att dom ....
Japp. Men man får vara rätt nöjd över att Peking bara tog en pinne..
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-09 20:23
slut i jönköping, 1-1
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-09 20:08
fandå! synd att dom inte kunde hålla sin 1-0 ledning!
Örebro kitcar25
2006-08-09 20:01
mycket bra för ösks del att jsödra tar minst 1 poäng idag ,men inte bra för sverige då jag tycker ifk ska gå upp i år.
Örebro Aspen
2006-08-09 19:44
!-0 till Jönsa. Elmander
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-09 19:39
mambo mumba gjorde precis ett klassmål! miro ukalovic är fjärde dommare på ullevi :)
Örebro Aspen
2006-08-09 19:08
Det är inhtressant att höra hur Assyriska väljer och vrakar mellan spelare. Alla vill spela där!!
Assyriska Forza Assyriska !
2006-08-09 19:01
Så ni vet så kommer Kabba vilja ha en lön som försörjer sin familj så det kommer nog inte bli något arbete vid sidan av.

Assyriska valde att satsa på andra spelare och därför skrev man inte kontrakt med Kabba, han ingick inte i Zvesses framtida planer sägs det.
Örebro Mittåt
2006-08-09 18:30
DaaL// Om jag kommer ihåg rätt så gick Kabba ut vädligt tidigt och deklarerade att han inte tänkte vara kvar i Assyriska. Det luktade konflikt, vilket iofs. inte är så ovanligt i den klubben.

Men när han sedan även lämnade sin senaste klubb för att han inte gillade att bo i Grekland, så blir man något betänksam.

Det kan dock vara så att Kabba inte var ensam i sin bedömning, att det bästa han kunde göra var att lämna den klubben. Det är ju inte så vanligt att spelare kan bryta sina kontrakt hur som helst. Hade grekerna velat ha honom kvar, så hade han nog inte kunnat dra på det sättet.
2006-08-09 18:25
Mittåt//

Tror knappast att Kabba fick några fantasisummor i Assyriska men det kan ju också ha varit en av anledningarna till varför han vill lämna klubben?
Annons: